سرمربیان دو تیم قهرمان و نایب قهرمان رقابت های لیگ برترهندبال بانوان، سطح این رقابت ها را نسبت به سال‌های گذشته بالا توصیف کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در مورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.
جراردو مارتینو سرمربی اینتر میامی عجله ای برای اولین بازی لئو مسی ندارد.
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران لیست مورد نظر خود را برای برپایی دو اردوی آماده سازی اعلام کرد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال از مبالغ مورد نظر سرمربیان خارجی برای نشستن روی نیمکت این تیم پرده برداری کرد.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از ظهر دوشنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۲) زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی و با حضور قهرمانان و مدعیان حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در سالن شهید صدرزاده کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
با توجه به تفکر «ایرانیزه‌کردن» نیمکت تیم‌های مطرح ایرانی، قرار است هدایت این تیم بعد از یک فصل، دوباره به یک مربی ایرانی سپرده شود. آن‌طور هم که این باشگاه خبر داده، قرار است سرمربی استقلال «امروز» بعدازظهر معرفی شود. در این بین چند مربی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی معرفی شده‌اند که به نظر می‌رسد بخت یک به‌علاوه یک مربی دیگر بیش از بقیه باشد؛ جواد نکونام و محمد ربیعی.
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
سرمربی تیم شهید شاملی کازرون و مربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از انجام دیدار رفت فینال رقابت های لیگ برتر هندبال در مورد عملکرد تیم شان اظهار نظر کردند.
حمید درخشان معتقد است تنها نظر امیر قلعه‌نویی باعث شده تا او به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب نشود.
قرارداد 8 سرمربی لیگ برتری به پایان رسیده و به نظر می‌رسد جابه‌جایی‌های متعددی روی نیمکت تیم‌ها اتفاق بیفتد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد
سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان ‌این‌که مسابقه برابر سایپا از نظر فنی بازی بسیار خوبی بود، گفت: مسابقه مقابل تیم‌های انتهای جدول سخت است چون با تمام وجود بازی می‌کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر نساجی در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ بیست و دوم گفت: اگر بازیکنان ما اخراج نمی شد می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم استقلال قصد داشت، در تعطیلات به بهانه جام جهانی تیم استقلال را به پرتغال ببرد و دو سه بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری برگزار کند، اما باشگاه استقلال به نظر می‌رسد به خاطر مشکلات مالی این برنامه را لغو کرده است
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: سطح تیم‌ها در لیگ امارات به هم نزدیک است و این چیزی است که این لیگ را متمایز می‌کند.
پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به نظر سرمربی احترام گذاشت گفت: استقلال برای تقویت شدن به دو بازیکن دیگر نیاز دارد که امیدواریم برای ادامه مسابقات این اتفاق رقم بخورد.
می توان گفت که صالح حردانی و ابوالفضل جلالی بیش از استقلال، در خدمت تیم ملی بوده اند.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: این موضوع خیلی برای من جالب بود. فکر می‌کنم آبادان در جایگاه درستی قرار دارد و شاید باید برزیل در اینجا بود.
طی هماهنگی انجام شده میان سرمربی تیم ملی و سرمربیان سه تیم لیگ برتری قرار است تمرینات این سه تیم و ملی پوشانشان با نظارت کی‌روش باشد.
دراگان اسکوچیچ در تیم ملی خوب کار می‌کند و لیاقت رفتن به جام جهانی را دارد.
رسول خطیبی می‌گوید باشگاه تراکتور بهترین شرایط را برای سرمربیان خارجی مهیا می‌کند و زمانی که وضعیت مالی خوبی ندارد به سراغ او می‌رود.
رسول خطیبی می‌گوید باشگاه تراکتور بهترین شرایط را برای سرمربیان خارجی مهیا می‌کند و زمانی که وضعیت مالی خوبی ندارد به سراغ او می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ