انتظار می رود بازار سرمایه در روزهای آخر سال وضعیت نوسانی و کم رمق داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس در روز سه شنبه با عرضه ۱۸ هزار واحدی روبرو شد اما انتظار می رود وضعیت معاملات روز چهارشنبه بهتر از روز سه شنبه باشد.
سخنگوی سازمان بورس با اشاره به انتشار غیرقانونی بخشی از اطلاعات محرمانه معاملات بازار سرمایه، از اخراج افراد خاطی خبر داد.
امروز مطالبی همچون پایان سال مالی کدام نمادها پایان اسفند نیست؟، مدرنا و سایر واکسن فروشان در انتظار افزایش تقاضا، هفته آینده کدام نمادها مجمع برگزار می کنند؟، تحلیل تکنیکال شپنا ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ + فیلم، سود معاملات طلا به جیب چه کسانی می رود؟، کف شاخص‌کل بورس چه عددی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
انتظار می رود در ابتدای معاملات روز شنبه بازار سرمایه با یک عرضه سنگین مواجه شود.
انتظار می رود در معاملات روز یکشنبه شاهد نوسان مثبت اما کم توان باشیم.
انتظار می رود شاخص کل بورس در روز شنبه در ابتدا با عرضه کار خود را آغاز کرده و سپس تقاضا را در نمادهای متوسط شاهد باشیم.
انتظار می رود در معاملات روز یکشنبه بازار با عرضه قوی آغاز به کار کند و در صورت عدم حمایت می تواند بیشتر بازار رو به پایین حرکت کند.
انتظار می رود در نیمه اول معاملات یکشنبه عرضه صورت بگیرد البته اگر این عرضه با تقاضا پاسخ داده شود می توان به یک روند صعودی جدید در بازار امید داشت.
در معاملات روز دوشنبه حجم همه کاره خواهد بود و اگر حجم افزایش یابد انتظار روند پرقدرت را خواهیم داشت.
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: بازار سهام خرداد ماه شاهد انتشار گزارش‌های ۱۲ ماهه شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌ها است؛ همچنین در این برهه زمانی مجامع تعداد زیادی از شرکت‌ها برگزار خواهد شد و شاهد بهبود بازار در نیمه دوم این ماه خواهیم بود.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه با تجدید نگرانیهای اقتصادی در آمریکا و چین که دورنمای تقاضا برای سوخت در دو مصرف کننده بزرگ نفت در جهان را نگران کننده کرد، کاهش یافت و به سوی چهارمین کاهش هفتگی متوالی پیش می رود.
با توجه به اینکه چاشنی هیجان وارد معاملات بورس و بازار سرمایه شده بود، انتظار می‌رفت رفتار‌های هیجانی در بازار بیشتر و در صورت اصلاح، شاهد اصلاح تند و تیز و همراه با هیجان باشیم.
امروز بازار سرمایه با ریزش عجیب و دور از انتظار ۹۵ هزار واحدی همراه شد، در این شرایط شناسایی نمادهای قدرتمند می تواند در معاملات بهتر معامله گر را یاری کند.
پیش بینی این است که این هفته بازار نوسانی بوده و معاملات شارپی را شاهد نباشیم مگر اینکه باز هم با یک حرکت شارپ در دلار و طلا در بازار آزاد مواجه شویم.
انتظار می‌رود برای روز معاملاتی یکشنبه هم چنان اکثر نمادها در محدوده تعادلی و صفر تابلو کار خود را آغاز کنند.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه که بازار منتظر سیگنالهای بیشتری از احیای تقاضای چین برای سوخت به منظور جبران افت اقتصادهای بزرگ دیگر بود، تغییر چندانی نداشت و در مسیر دومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت.
چهار دیداری که می توانستند معادلات بالای جدول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ را بهم بریزند با پیروزی دو تیم مدعی همراه شد و دو دیدار روز جمعه هم در این معادله تاثیرگذار خواهد بود.
علی فراقی گفت: طبق پیش بینی هفته گذشته از معاملات روز شنبه انتظار منفی شدن شاخص کل کاملا منطقی بود که محقق شد.
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه سیاست‌گذاری‌های دولت برای تغییر شرایط بازار با اثر مثبت بر روند معاملات بورس همراه بوده است، گفت: اگر ابهامات مرتبط با بورس برطرف شود، می‌توان در انتظار تداوم رشد شاخص بورس بود.
حمید آذرمند گفت: دستورالعمل معاملات بورس کالا با استفاده از ابزارهای اعتباری به شبکه بانکی ابلاغ و زیرساخت های لازم فراهم شده است که انتظار می رود این هدف در نیمه دوم سال جاری محقق شود.
قیمت نفت با این انتظار که اختلالات تولید در خلیج مکزیکوی آمریکا موقتی خواهد بود و تداوم نگرانی‌ها نسبت به دورنمای تقاضا، در معاملات روز جمعه، حدود دو درصد سقوط کرد اما موفق شد رشد هفتگی به ثبت برساند.
واحدهای دو صندوق دولتی دارایکم و پالایشی یکم سال گذشته توسط دولت به مردم و سهامداران واگذار شد. این دو صندوق عملکرد چندان خوبی را در یک سال گذشته نداشته اند. روند این دو نماد چگونه خواهد بود؟
مسئولان استانداری تهران، آزادسازی قیمت گندم، آرد و نان و واریز مابه التفاوت آن به حساب سرپرستان خانوار را رد کرده اند. حشمت الله عسگری در این رابطه گفته که قیمت نان همان نرخ مصوب سال ۱۴۰۰ است و هرگونه افزایش خارج از مصوبه، غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ