معاملات طلای جهانی نشان می دهد، روند نوسانی با رویکرد ریزش پیدا کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهورا خاطری آزادکار وزن ۴۵ کیلوگرم کشتی ایران با کسب نشان طلای قهرمانی جهان نگاه ها را به سمت و سوی خود سوق داد.شادی وی پس از شکست حریف ارمنی سوژه اتحادیه جهانی شد.
عضو تیم ملی پارادوومیدانی پس از این که مدال طلای ماده پرتاب نیزه کلاس F۵۴ را از او گرفتند و چهارم جهان شد، گفت: تصور نمی‌کردم دوست صمیمی خودم که عضو تیم ملی پارادوومیدانی ترکیه است با اعتراض روی پرتاب من مدال طلایم را تصاحب کند.
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F ۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
مدال طلای امان‌الله پاپی در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان از او گرفته شد.
دارنده مدال طلای پاراتیراندازی در مسابقات جهانی کره جنوبی گفت: پس از عمل جراحی ۲ ماه استراحت داشتم و مشکلی برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ندارم.
محمدرضا گرایی با هدف بازپس گیری طلای مسابقات جهانی در سال 2023 تمرینات سنگین خود را دنبال می کند.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) پس از عقب‌نشینی دلار افزایش یافت زیرا سرمایه‌گذاران منتظر داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده بودند تا سیاست بعدی فدرال رزرو را ارزیابی کنند.
ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: کسب مدال طلای جهان پس از 7 سال توسط مهدی خدابخشی باعث ایجاد انگیزه در من شده است.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) کاهش یافت زیرا معامله‌گران مسیر سیاست پولی فدرال رزرو را پس از آن که داده‌ها نشان داد رکود در فعالیت‌های تولیدی ایالات‌متحده و کاهش تولید اوپک پلاس باعث ایجاد ریسک‌های تورمی شده است، ارزیابی کردند.
طلای جهانی در سال ۲۰۲۳ با قیمت ۱۸۲۵ دلار شروع شد، سپس در دوم فوریه پس از اولین نشست فدرال رزرو در سال، به بالاترین حد خود در سال و ۱۹۷۵ دلار رسید اما تداوم نشانه‌های تورم، دلار قوی و افزایش بازده اوراق قرضه به دلیل انتشار گزارش مشاغل ایالات‌متحده در ماه ژانویه، همگی به افزایش قیمت طلا به سمت حمایت کلیدی در ۱۸۰۰ دلار در پایان ماه بعد کمک کردند.
محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، پس از شکست سنگین ۸ بر صفر مقابل اوتار ابولادزه از گرجستان و ناکامی در رسیدن به فینال وزن ۷۲ کیلوگرم، در دیدار رده بندی نیز به دلیل مصدومیت مقابل آنکیت گولیا از کشور هند کشتی نگرفت و از رسیدن به مدال برنز بازماند.
لیونل مسی و کیلیان امباپه، علاوه بر رقابت بر کسب قهرمانی جام جهانی، به دنبال تصاحب توپ و کفش طلای این رقابت ها هستند.
قیمت طلا در ساعات اولیه امروز (پنجشنبه) پس از اعلام فدرال رزرو آمریکا مبنی بر افزایش بیشتر نرخ بهره در سال آینده، کاهش یافت.
پس از رالی عظیم ماه نوامبر، در نهایت شاهد خریدهای بعدی در بازار طلا هستیم زیرا قیمت‌ها هفته را با بالاترین سطح چهار ماهه بالای ۱۸۰۰ دلار در هر اونس به پایان می‌رساند.
قیمت طلا در معاملات اولیه آسیا امروز (پنجشنبه) پس از جهش بیش از یک درصدی طلا در جلسه قبل به دنبال عقب‌نشینی دلار و بازده خزانه‌داری آمریکا تغییر چندانی نداشت.
قیمت طلا امروز پنجشنبه بالاتر از سطح کلیدی ۱۷۵۰ دلار در هر اونس بود و پس از صورت‌جلسه آخرین جلسه سیاست‌گذاری فدرال رزرو آمریکا که نشان از افزایش آهسته‌تر نرخ بهره داشت، تثبیت شد.
طلای جهانی امروز دوشنبه پس از ثبت بدترین هفته خود در پنج هفته اخیر، تحت فشار افزایش ارزش دلار در حالی کاهش یافت که معامله‌گران منتظر نشانه‌های بیشتر در مورد استراتژی نرخ بهره بانک‌های مرکزی بودند.
مهاجم فرانسوی و برنده توپ طلا، پس از مصدومیت در اردوی فرانسه از همراهی تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر بازماند.
قیمت طلا امروز، پنجشنبه پس از اینکه داده‌های خرده‌فروشی بهتر از حد انتظار در ایالات‌متحده امیدها برای افزایش کمتر نرخ بهره را از بین برد، توسط دلار قوی کاهش یافت.
قهرمان کشتی آزاد جهان پس از کسب این افتخار، مدال طلای خود را به مردم کشورمان تقدیم کرد.
قهرمان کشتی آزاد جهان پس از کسب این افتخار، مدال طلای خود را به مردم کشورمان تقدیم کرد.
دارنده ۲ مدال طلا و نقره جهان گفت: از اینکه نتوانستم دل هموطنانم را در دیدار فینال شاد کنم ناراحتم، امیدوارم در مسابقات بعدی و در نهایت بازی‌های المپیک پاریس جبران کنم. از همه مردم و کسانی که برای من زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.
مجید ترکان چهره نامدار کشتی ایران پس از انتخاب به جای محمد طلایی، نتوانست نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان رقم بزند و در ۲ رویداد با کسب عنوان چهارمی، از رفتن به روی سکو بازماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ