رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: تصویب نقشه های جدید موجب تسریع روند نوسازی شهر تهران خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی نقشه‌های آمریکا برای ایجاد تشکیلات شبه نظامی جدید در سوریه و وعده مقاومت لبنان برای نابودی رژیم صهیونیستی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
همه نسخه‌های نیسان تایتان مدل 2024 زیر کاپوت خود یک پیشرانه 5.6 لیتری V8 دارند. این پیشرانه برای به حرکت در آوردن این پیکاپ غول‌پیکر 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر تولید می‌کند. برای مقایسه بهتر است بدانید فورد سوپر دیوتی به‌عنوان رقیب نیسان تایتان در بازار ایالات متحده، با پیشرانه پایه 6.8 لیتری V8 خود توانایی تولید قدرت 405 اسب بخار و گشتاور 603 نیوتن متر را دارد.
احمد مازنی نوشت: در عین حال مدعیان حقوق و آزادی زنان که به نام پیگیری این حقوق در پی عقده‌های کهنه خویش با جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام هستند، پاسخ مناسبی از زنان ایرانی گرفتند و مدعیان حجاب و عفاف نیز باید توجه خود را معطوف به این حقیقت کنند که برای خواسته‌های جدید نسل نوی زنان و دختران ایرانی نسخه‌های کهنه نپیچند.
«تنسنت» غول فناوری چینی یک روش پرداخت جدید به نام «پالم پیمنت» معرفی کرده است که به مردم این امکان را می‌دهد که با نگه داشتن دست خود بالای یک دستگاه اسکن پرداخت خود را انجام دهند. این فناوری که به پلتفرم «وی چت پی» مرتبط است، از داده‌های بیومتریک ثبت‌شده، از جمله نقش‌های منحصربه‌فرد کف دست و الگو‌های رگ، برای شروع پرداخت‌ها استفاده می‌کند.
طالبان به هیچ بخشی از تعهدات خود عمل نکرده است. طالبان مدعی است که در دو سال گذشته بارندگی کم بوده و امکان پایبندی به این تعهد را از دست داده است. اما نقشه‌های ماهواره‌های هوایی ایران نشان می‌دهند که طالبان دروغ می‌گویند. یعنی آب کافی وجود دارد. حتی آب بند‌های جدیدی نیز نصب شده و آب از مسیر رسیدن به ایران منحرف می‌شود. این آب حق ایران است
یک مقام دولتی عراق از نقشه‌راه جدید بغداد و تهران برای افزایش ۱۰۰ درصدی مبادلات تجاری بین دو طرف از طریق گذرگاه مرزی «مندلی» در شرق دیاله خبر داد.
از آنجایی که این فقط یک رنگ جدید است، مشخصات مانند نسخه‌های دیگر باقی می‌ماند و قیمت نیز باید بدون تغییر باقی بماند. در حال حاضر، سامسونگ برای S ۲۳، ۷۴۹۹۹ INR با تخفیف فوری عرضه می‌شود.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرده است که موشک‌های جدید حماس به هر نقطه فلسطین می‌رسد.
"GBT Chat" می‌تواند گفتار انسان را به روشی جدید تقلید کند، که نگرانی‌هایی را در مورد بسیاری از موارد از جمله امکان استفاده از آن برای تقلب در آزمون‌های مدرسه، تهیه مقالات تحقیقاتی دانشگاه یا جعل اطلاعات گمراه کننده و انتشار آن در مقیاس بزرگ ایجاد می‌کند.
"GBT Chat" می‌تواند گفتار انسان را به روشی جدید تقلید کند، که نگرانی‌هایی را در مورد بسیاری از موارد از جمله امکان استفاده از آن برای تقلب در آزمون‌های مدرسه، تهیه مقالات تحقیقاتی دانشگاه یا جعل اطلاعات گمراه کننده و انتشار آن در مقیاس بزرگ ایجاد می‌کند.
هنگامی که نتانیاهو سرانجام راهی واشنگتن شد بایدن باید به او بگوید که ایالات متحده آماده است تا به شکل گیری نظم جدیدی در خاورمیانه کمک کند، اما نه نظمی که بر اساس تحقیر فلسطینیان و سیاست تغییر رژیم در ایران باشد.
پیام‌رسان واتس‌اپ ارسال تصاویر با کیفیت اصلی را در نسخه‌های آینده خود امکان‌پذیر خواهد کرد.
با توجه به اینکه بسیاری از کشور‌ها از ایران قوی در هراسند، اعمال تحریم‌های جدید و قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی قطعاتی از پازل تضعیف ایران و استمرار نقشه‌ای است که تمامیت و اقتدار ایران را هدف گرفته است. در ادامه شدت گرفتن تحریم‌ها علیه ایران در جهت تسریع در فروپاشی اقتصادی کشور و گسترش اعتراضات، اگر تحریم‌ها نتیجه مطلوب را حاصل نکرد، ائتلاف جهانی، محاصره و جنگ علیه ایران به عنوان گزینه‌های دیگر پیش رو قابل پیش بینی است.
کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی شاد استفاده می‌کنند جهت استفاده بهتر از این سامانه ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را در آدرس SHAD.IR به روز رسانی کنند.
کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی تر شاد استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را در آدرس SHAD.IR به روز رسانی کنید.
مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم گفت: بارها گفتم، بازهم می‌گویم. در راس نقشه‌های دشمن تبلیغ است و علاج آن تبیین حقیقت است.
جمهوری خواهان مانند آنچه مایک پمپئو می‌گفت، به دنبال این هستند که ایران و آمریکا تمام مشکلات و اختلافات خود را روی میز بریزند و درباره همه مذاکره و توافق کنند و در نهایت ایران تبدیل به یک کشور جدید شود. اما دموکرات‌ها اینگونه به ماجرا نگاه نمی‌کنند و همه مسائل را دسته بندی کرده‌اند. به این معنی که معتقدند مهمترین مسئله، موضوع هسته‌ای ایران است. پس اول این را حل کنیم بعد به سراغ موضوعات و نقطه‌های اختلافات دیگر مثل مسائل موشکی و ... برویم
قهرمان وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان اعلام کرد، طی هفته‌های آینده برای عقد قرارداد جدید با فدراسیون کشتی صربستان و تمدید قرارداد باشگاهی‌اش راهی این کشور خواهد شد.
برنامه‌یِ تلویزیونی «شیوه» که بیشتر به بررسی موضوعات سیاسی و اجتماعی اختصاص داشت، در این مدت توانسته بود نگاه‌های مختلف را چه روی آنتن و چه از طریق تماشای ویدئو‌های انتخابی منتشرشده در فضای مجازی، به سمت خود جلب کند.
کمیته نقشه‌کشی و ساخت و ساز شهرداری قدس اشغالی طرح جدیدی را برای ساخت ۱۳۵ واحد مسکونی برای یهودیان در محله شیخ جراح به تصویب رساند.
معاون وزیر کشور گفت: ما اسناد مختلفی از اسناد پزشکی و نامه‌های اداری و فیلم‌های بیمارستان در زمان بستری شدن خانم امینی داریم. بازپرس به همراه پدرش آنجا حضور می‌یابد و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده بود را در اختیار داریم و این فیلم موجود است و پدرش تایید میکند که ضربه‌ای به سر او نخورده و سر او مشخص است.
سیلویرا و دانشگر دو مدافع جدید سپاهان در دیدار برابر استقلال خوب و بدون اشتباه ظاهر شدند.
عیسی زارع‌پور درخصوص ماهواره خیام با بیان اینکه عمر ماهواره خیام7 سال است، گفت: «با همکاری روسیه نسخه‌های سوم و چهارم ماهواره خیام را خواهیم ساخت.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ