معاون دفتر درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: هیچ‌گونه فشاری از سوی سازمان امور مالیاتی بر شرکت‌ها وارد نشده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه مس کرمان اعلام کرد هیچ فشاری برای انتخاب سرمربی جدید نسبت به مدیریت این تیم وجود ندارد.
کیلیان امباپه از اینکه کاپیتان اول فرانسه شده بسیار خوشحال است و گفت هیچ فشاری از این بابت روی خودش حس نمی‌کند.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با لایپزیش گفت که هیچ فشاری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان روی خودش حس نمی کند و تنها رئال است که هر سال از آن توقع قهرمانی دارند.
محققان دریافتند که افزایش مواجهه تخمینی با PM ۲.۵ با فشار خون سیستولیک بالاتر مرتبط است، اما هیچ مدرکی برای ارتباط بین فشار خون و سطوح NO ۲ یا PM ۲.۵ مشاهده نشد.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است داوران به خاطر اشتباه در بازی‌های این تیم، هیچ فشاری را متحمل نمی‌شوند و به همین دلیل پیکان از این موضوع ضرر می‌کند.
کارشناسان دریافتند که فشار خون دیاستولیک «اثرات اتفاقی چشمگیری» بر روان‌رنجوری دارد. آن‌ها هیچ اثری بر میزان اضطراب یا افسردگی پیدا نکردند. نویسندگان در توضیح نتایج این مطالعه گفتند فشار خون، مغز و قلب را به هم مرتبط می‌کند. از این رو، فشار خون ممکن است باعث افزایش بعضی از ویژگی‌های شخصیتی شود.
کارشناسان دریافتند که فشار خون دیاستولیک «اثرات اتفاقی چشمگیری» بر روان‌رنجوری دارد. آن‌ها هیچ اثری بر میزان اضطراب یا افسردگی پیدا نکردند. نویسندگان در توضیح نتایج این مطالعه گفتند فشار خون، مغز و قلب را به هم مرتبط می‌کند. از این رو، فشار خون ممکن است باعث افزایش بعضی از ویژگی‌های شخصیتی شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در پاسخ به اقدام اخیر سه کشور اروپایی و آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، در نخستین گام، چند اقدام در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.
سرمربی تیم ملی عربستان با تاکید بر این که تیمش از رقابت با مسی لذت خواهد برد عنوان کرد هیچ فشاری روی تیم او نیست.
هافبک تیم ملی اکوادور تاکید کرد هیچ فشاری روی آن‌ها نیست و می‌خواهند در دیدار افتتاحیه خودشان را به دنیا نشان دهند.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، معتقد است که از طرف مردم کشورش فشاری روی تیم برای کسب عنوان قهرمانی نیست ولی همه تلاش‌شان را برای این مهم خواهند کرد.
نماینده آمریکا می گوید به دلیل اعتراضات و فروش هواپیماهای بدون سرنشین ایران در جنگ اوکراین، هیچ فشاری برای مذاکرات هسته ای ایران وجود ندارد.
برترین تنیسور جهان اعلام کرد که با وجود برخی شکست‌ها هیچ فشاری احساس نمی‌کند.
رئیس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: فاطمی امین به بنده اعلام کرده است که هیچ فشاری از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وی وارد نشده است.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی کشورمان در توییتی با هشتگ #امپراتوری_دروغ نوشت: رسانه‌های تروریست سعودی-لندنی هنوز هیچ اسمی از اسامی مسوولانی که مدعی شدند در حال فرار از کشور هستند منتشر نکرده است.
سردار آزمون قسم خورده که هیچ فشاری برای برداشتن استوری‌اش در کار نبوده است.
تنیسور جوان اسپانیایی فاش کرد که هیچ فشاری بابت تنیسور شماره یک جهان بودن، احساس نمی‌کند.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: هیچ فشاری وجود ندارد و حساسیتی که ایجاد شده به دلیل این است که می‌خواهیم مر قانون اجرا شود، زیرا تأکید ریاست قوه قضائیه و معاون اول قوه قضائیه بر اجرای مر قانون است.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ