سردار آزمون قسم خورده که هیچ فشاری برای برداشتن استوری‌اش در کار نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
نویسندگان مطالعه با گزارش کشف خود در مقاله‌ای در سال ۲۰۲۱ توضیح می‌دهند که نمونه آن‌ها - با نام مستعار Baby Yingliang - در حالی پیدا شد که سرش «به سمت بدن، با پا‌ها در دو طرف، و پشت خمیده در امتداد قطب صاف تخم‌مرغ قرار داشت.
یورگن کلوپ درباره مصدومیت الکسیس مک آلیستر، هافبک این تیم توضیح داد.
بله این تصویر را تأیید کرده و توضیح داده که این تصویر به سیستم مانیتورینگ این پلتفرم مربوط می‌شود و اضافه کرده است: «بله به‌عنوان یک پلتفرم مانند تمام پلتفرم‌های دیگر موظف است تدابیر لازم را برای جلوگیری از کلاهبرداری‌ها و حفظ امنیت، درباره فعالیت کاربران خود در پلتفرم، اتخاذ کند.»
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در کنار خرید بزرگ باشگاهش لیونل مسی قرار گرفت و با انتشار این تصویر درباره علت به خدمت گرفتن ستاره بزرگ آرژانتینی توضیح داد.
برترین‌ها نوشت: تصویر بنری درباره رعایت حجاب برای جلوگیری از پلمب مغازه بین کاربران فضای مجازی فراگیر شده است. لازم به توضیح است که آمار دقیقی از تعداد واحد‌های پلمب شده وجود ندارد، ولی طی چند ماه گذشته خبر‌های فراوانی از پلمب واحد‌های صنفی در برخی استان‌ها به خاطر عدم رعایت حجاب منتشر شده است.
عکس را از حداقل ۳۰ سانتی متر فوت دورتر بگیرید، سعی کنید گوشی را به صورت عمودی نگه دارید، در اینجا پاراگراف برجسته از پست است که این موضوع را توضیح می‌دهد: در حین آزمایش قابلیت‌های دوربین S ۲۳ یا S ۲۳+، ممکن است متوجه شده باشید که اطراف سوژه هنگام گرفتن یک عکس از نمای نزدیک، کمی تار به نظر می‌رسد. این به این دلیل است که دوربین با زاویه باز در S ۲۳ و S ۲۳+ دارای دیافراگم روشن است که هنگام عکس‌برداری در تاریکی کمک می‌کند.
آژانس فضایی اروپا توضیح داد: پژوهش‌های انجام‌شده هنگام استراحت کردن روی تختخواب، راهی را برای آزمایش کردن اقداماتی ارائه می‌دهند که برای مقابله با برخی از جنبه‌های منفی زندگی در فضا انجام می‌شوند. در طول ماموریت‌های فضایی، بدن فضانوردان به دلیل کمبود جاذبه، تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. همه اندام‌ها از چشم‌ها گرفته تا قلب تحت تأثیر قرار می‌گیرند و عضلات و استخوان‌ها تحلیل رفتن را آغاز می‌کنند.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روزهای اخیر مواجه شد.
در روز‌های اخیر و پس از فسخ قرارداد آرات حسینی با سپاهان، شایعات مختلفی در خصوص مشکلات جسمانی او منتشر شده است. پس از این حواشی پدر او با انتشار یک استوری در این خصوص توضیح داد.
علی فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه فوتبال برتر به توضیح ماجرای حذف این تیم از آسیا خواهد پرداخت.
پژوهشکده تاریخ معاصر نوشت: کنفرانس مطبوعاتی دانشجویان پیرو خط امام، در محل سفارت سابق آمریکا. در تصویر ابراهیم اصغرزاده در حال توضیح در باره سلاح‌های موجود در سفارت دیده می‌شود.
احسان علیخانی با به اشتراک گذاشتن تصویر این چادری که ساکنینش در آتش سوخته‌اند، وضعیت خانواده جانباخته اهل خوی را توضیح داده. علیخانی چند روزی‌ست که در خوی و در کنار زلزله‌زدگان این شهر حضور دارد.
مجتبی پوربخش مجری اخراجی تلویزیون با انتشار مطلب عجیبی در صفحه اینستاگرام اش درباره وضعیت بیماری سرطان اش توضیح داده است.
یک داور مراکشی با توضیح تصمیم VAR برای هواداران حاضر در استادیوم برای اولین بار تاریخ ساز شد.
شاید شکل‌های متمایزی که در این دهانه‌ها دیده می‌شود کمی گیج‌کننده باشد، اما گیسلر می‌گوید یک توضیح احتمالی در ارتباط با تصعید مواد یخی در مریخ وجود دارد که این شکل‌ها را توجیه می‌کند.
ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه قبل از فینال جام جهانی پیام ابهام آمیزی را منتشر کرد و روزنامه مارکا نوشت که این بازیکن به زودی در این زمینه توضیح خواهد داد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره جشن گل عجیبش با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بعد از گل دوم مقابل ولز توضیحاتی داد.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
«در توضیح لیوان آبی که کنار متهم است صادق کبدانی در این حین از ماموران درخواست آب می‌کند و آنها نیز یک لیوان آب در حیاط کلانتری برای این سارق سابقه‌دار فراهم می‌کنند و پس از نوشیدن آب توسط متهم، همان افسر پلیس لیوان آب را بر روی سکو می‌گذارد.»
«در توضیح لیوان آبی که کنار متهم است صادق کبدانی در این حین از ماموران درخواست آب می‌کند و آنها نیز یک لیوان آب در حیاط کلانتری برای این سارق سابقه‌دار فراهم می‌کنند و پس از نوشیدن آب توسط متهم، همان افسر پلیس لیوان آب را بر روی سکو می‌گذارد.»
رضا دهقانی هافبک نفت مسجدسلیمان به جنجال‌های فضای مجازی واکنش نشان داد.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم توضیحاتی درباره عکس جنجالی از چمن ورزشگاه امام خمینی اراک ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ