سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: عدم اعلام تسعیر ارز در دفاتر رسمی فعالان اقتصادی، مشمول کتمان درآمدهای مؤدیان مالیاتی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داود منظور گفت: مجموعه اقدامات در سازمان برنامه باید به این سمت باشد که بانک مرکزی بتواند سیاست کنترل نقدینگی و پایه پولی را به خوبی انجام دهد.
برخورداری از امتیاز تنفس خوراک تأثیرچشمگیری بر جذابیت و اقتصاد پروژه داردکه می‌توان به کاهش دوره بازگشت سرمایه اشاره کرد،این امتیاز می‌تواندبازگشت سرمایه طرح‌هارا از 7سال به یک سال کاهش دهد.
علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی گفت: سال گذشته ۹۰۰۰ میلیارد تومان مالیات علی الحساب پزشکان از طریق بیمارستان ها دریافت شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از رشد ۱۱۲ درصدی درآمدهای محقق‌شده این سازمان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته خبر داد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری با بیان اینکه پارسال شش هزار و 800 میلیارد تومان از محل خارج از شهرداری وصول شد، گفت: امسال این میزان به ۱۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
طبق مصوبه مجلس، وزارت صمت موظف است درآمدهای حاصل از صدور مجوز توزیع دخانیات و حق انحصار دریافتی بابت واردات و تولید محصولات دخانی را به‌ حساب خزانه‌داری کل کشور واریز کند.
‌نمایندگان مجلس تصویب کردند که یک درصد از منابع حاصله از وصول عوارض ورود کالا و خدمات سازمان‌های مناطق آزاد به کمیته امداد امام خمینی (ره ) و سازمان بهزیستی واریز شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سهم دولت از درآمدهای نفتی در سال ۱۴۰۲ را مشخص کردند.
وزیر نفت گفت: درآمدهای حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، خالص گاز صادراتی و فروش فرآورده‌های نفتی طی ۱۰ ماهه گذشته در مقایسه با ۱۰ ماهه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه سال آینده درآمدهای نفتی کمتر شده و وابستگی بودجه به نفت هم کمتر شده است.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از بررسی میزان فروش نفت در لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون متبوعش خبر داد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون میزان تحقق درآمدهای گمرکی و مدیریت نرخ تورم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
فاطمی امین گفت: مجموع واردات امسال کشور کمتر از ۵۵ میلیارد دلار خواهد بود و اگر برای قاچاق و ... نیز ۲۰ میلیارد دلار در نظر بگیریم به حدود ۷۵ میلیارد دلار خواهد رسید که این بدان معناست که تراز کشور پنج میلیارد دلار مثبت است.
فاطمی امین گفت: مجموع واردات امسال کشور کمتر از ۵۵ میلیارد دلار خواهد بود و اگر برای قاچاق و ... نیز ۲۰ میلیارد دلار در نظر بگیریم به حدود ۷۵ میلیارد دلار خواهد رسید که این بدان معناست که تراز کشور پنج میلیارد دلار مثبت است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: با توجه به آمارهای سازمان امور مالیاتی در ۹ ماه سال جاری بیش از ۳۴۸ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده که ۳۸ هزار میلیارد تومان مربوط به آذرماه است.
آبادان- نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: درآمدهای سازمان منطقه آزاد اروند صرف امور عمرانی در خرمشهر نمی‌شود و این موضوع باعث گله‌مندی مردم شده است.
مدیرعامل بانک شهر توسعه خدمات کارت هواداری را زمینه ساز توسعه پایدار برای باشگاه های پرطرفدار کشور برشمرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد افزایش درآمدهای پایدار برای باشگاه پرسپولیس خواهیم بود.
مدیرعامل بانک شهر توسعه خدمات کارت هواداری را زمینه ساز توسعه پایدار برای باشگاه های پرطرفدار کشور برشمرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد افزایش درآمدهای پایدار برای باشگاه پرسپولیس خواهیم بود.
مدیرعامل بانک شهر ایجاد و توسعه خدمات کارت هواداری را زمینه ساز توسعه پایدار برای باشگاه های پرطرفدار کشور برشمرد و گفت: در آینده نزدیک شاهد افزایش درآمدهای پایدار برای باشگاه پرسپولیس با صدور کارت هواداری خواهیم بود.
هیئت دولت درباره اصلاح نظام بودجه ریزی کشور مقرر کرد دستگاه‌های اجرایی تمامی درآمدهای حاصل از فروش و خدمات و سایر وجوه عمومی را از مبدأ وصول به نام خزانه‌­داری کل واریز کنند.
عضو اتاق تهران ضمن تشریح نحوه افزایش درآمدهای مالیاتی گفت: تا زمانی که مالیات پرداختی بخش‌خصوصی صرف هزینه‌های اداری و جاری بخش دولتی می‌شود، نمی‌توان انتظار داشت، پرداخت مالیات افزایش یابد.
طبق آمار، مالیات ابرازی عملکرد شرکت‌های استانی سال قبل ۴.۵ هزار میلیارد تومان و جمع مالیات و عوارض ارزش افزوده آنها ۶.۵ هزار میلیارد تومان بوده که این مبلغ به حساب خزانه استان واریز می‌شود.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
فروش پاییزی شرکت با کاهش چشمگیر ۶۰ درصدی نسبت به تابستان، به ۱۳۳۱ میلیارد تومان رسیده است. با افت شدید حاشیه سود ناخالص از ۱۱ به منفی ۱۸ درصد، زیان خالص ۱۲ ریالی هر سهم در تابستان، با ۴۲ درصد افزایش به ۱۷ ریال زیان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ