‌نمایندگان مجلس تصویب کردند که یک درصد از منابع حاصله از وصول عوارض ورود کالا و خدمات سازمان‌های مناطق آزاد به کمیته امداد امام خمینی (ره ) و سازمان بهزیستی واریز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با موافقت و نظر سرمربی تیم، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس به صورت قرضی به تراکتور تبریز پیوست.
وزیر امور اقتصاد و دارایی با ۱۷ روز بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث همزمان با اربعین حسینی و هفته دولت موافقت کرد.
با تایید فابریتزیو رومانو، برناردو سیلوا قراردادی جدید با منچسترسیتی امضا خواهد کرد.
منچسترسیتی پیشنهاد النصر عربستان برای جذب را پذیرفت.
نمایندگان مجلس طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را اصلاح و با اختصاص ۲۲.۵ درصد از عوارض پروانه ساخت برای بیمه کارگران ساختمانی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی را اصلاح و با اختصاص ۲۲.۵ درصد از عوارض پروانه ساخت برای بیمه کارگران ساختمانی موافقت کردند.
بی‌بی‌سی در گزارشی اختصاصی مدعی شد پاری سن ژرمن با انتقال قرضی یک ساله ستاره یاغی‌اش کیلیان امباپه موافقت کرده است.
وزارت میراث فرهنگی و وزارت راه موافقت کردند به میزان۸۰ درصد مبلغ تسهیلات نوسازی محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری و قانون جهش مسکن به مرمت و مقاوم سازی بناهای موجود در بافت‌های تاریخی داده شود.
با موافقت نمایندگان مجلس، به‌ منظور توسعه حمل و نقل عمومی و تأمین سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی به شهرداری‌های کشور اجازه داده شد تا سقف ۱۸ همت اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
چهار سرمربی حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موضع خود را درباره تک بازی بودن فینال لیگ برتر به ورزش سه اعلام کردند.
‌نمایندگان مجلس تصویب کردند که یک درصد از منابع حاصله از وصول عوارض ورود کالا و خدمات سازمان‌های مناطق آزاد به کمیته امداد امام خمینی (ره ) و سازمان بهزیستی واریز شود.
سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران با اختصاص ۶۹۵ میلیارد تومان کمک‌هزینه برای جبران خسارات زلزله موافقت کرد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکار‌های تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد، موافقت کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکارهای تعیین هزینه های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد موافقت کردند.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان از محل ماده (۵۶) برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش موافقت کرد.
مربی بدنساز اختصاصی ریس جیمز با حضور او در بازی برابر بورنموث که باعث مصدومیت مجددش شد، موافق نبود.
هیئت دولت با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل مرداد ماه سال جاری در چند استان کشور موافقت کرد.
هیئت وزیران با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از زلزله در هرمزگان موافقت کرد.
با تصویب هیئت وزیران، اعتبار لازم به منظور مدیریت خشکسالی و تکمیل عملیات پروژه انتقال آب از سد آزاد به شهر سنندج در استان کردستان اختصاص یافت.
مرجع شیعیان عراق با اختصاص بخشی از وجوهات شرعی به بازماندگان و آسیب دیدگان سیل در پاکستان موافقت کرد.
هیئت دولت با اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل و آبگرفتگی در برخی شهرستان‌های استان‌های مازندران، اردبیل، تهران، اصفهان، خوزستان و ایلام موافقت کرد.
این رسالت سینماگران مستند است که امروز در کنار بی مهری‌هایی که متولیان امر نسبت به سلامت این صنف دارند، همچنان مظلومانه به ثبت صحیح وقایع بپردازند. اخیرا با دوست و برادر عزیزم آقای بابک بهداد، رییس محترم انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند صحبت میکردم که از تلاش‌های این صنف برای واکسیناسیون حدود 300 نفر از مستندسازان فعال در این دوران با معاون وزیر بهداشت گفت و در نهایت، وزارتخانه متبوع با اختصاص این رقم اندک از میلیون‌ها واکسنی که در داخل تولید شده و یا به کشور وارد می‌شود، موافقت ننموده است. این حجم از بی تفاوتی جای حیرت دارد! خانه سینما نیز همچون گذشته در انفعالی باورنکردنی قرار گرفته و آنچنان که باید به فکر حل مشکلات این صنف مظلوم نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ