فدراسیون فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که سرمربی جدید تیم ملی به زودی اعلام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای انتخاب کشتی گیران ۲ وزن برای مسابقات جهانی با چالش عجیبی روبرو شده است.
حمید درخشان معتقد است تنها نظر امیر قلعه‌نویی باعث شده تا او به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب نشود.
امیر قلعه نویی که به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شده بود امروز پس از نشست مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، حکم خود را از مهدی تاج، رییس فدراسیون دریافت کرد
طی روزهای اخیر از محمود فکری به عنوان گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی فوتبال امید ایران نام برده شده بود. پیش از این مهدی مهدوی‌کیا هدایت تیم امید را در اختیار داشت.
رسانه‌های داخلی و خارجی به انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان دادند. وی جانشینی سرمربی شده است که سه دوره با ایران در جام جهانی به موفقیتی دست نیافت.
سخنگوی فدراسیون فوتبال از معرفی سرمربی تیم ملی تا ۲۰ اسفند خبر داد و در پاسخ به انتقاداتی که درمورد روش فدراسیون مطرح شده، گفت: از نظر ما این روش کاملا درست بود و بعدا در موردش صحبت می‌کنیم.
فدراسیون فوتبال از پنج مربی داخلی، خواستار برنامه برای هدایت تیم ملی شده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد پروسه انتخاب سرمربی در مراحل نهایی قرار دارد.
با اظهارات امروز رئیس فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد که پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی وارد فاز نهایی شده است.
فدراسیون فوتبال قطر به‌صورت رسمی اعلام کرد که کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور انتخاب شده است.
انتخاب این مربی جوان و کم تجربه در سطوح پایین‌تر، باعث تعجب بخش زیادی از جامعه وزنه‌برداری شده بود اما برکناری رئیس بازنشسته فدراسیون، تغییر او را عقب انداخت.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره انتخاب سرمربیان تیم های امید و بزرگسال تاکید کرد: موضوعی که برای این دو تیم است بحث انتخاب کادر فنی آنهاست که به سرعت در حال پیگیری هستیم.
وزیر ورزش با تاکید بر این که برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هم گزینه داخلی مد نظر هست و هم گزینه خارجی گفت: این که عنوان شده می خواهند برای تیم ملی سرمربی موقت انتخاب کنند صحت ندارد.
رئیس کمیته جوانان فوتبال گفت: تاکنون سه جلسه هیات رئیسه برگزار شده اما انتخاب سرمربی تیم ملی در دستور جلسه نبوده است.
رئیس کمیته داوران می گوید که رقابت های لیگ بیست و سوم با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار می شود.
اگر بخواهیم سرمربی داخلی انتخاب کنیم از میان همین دوستان که اسامی‌شان مطرح شده است انتخاب خواهیم کرد و هرکدام هم که در شرایط فعلی بیاید، ایثار خواهد کرد
بر اساس اعلام رسانه‌های لهستانی فرناندو سانتوس، سرمربی سابق پرتغال، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی لهستان انتخاب شده است.
دستاورد کارلوس کی‌روش برای ایران، با وجود شخصیت‌دادن به تیم ملی، صفر مطلق بوده و به نظر می‌رسد دانش فوتبالی این چهره پرتغالی با ایران سازگار نیست. البته این ناسازگاری احتمالا در اولویت نباشد و حالا کارلوس نه به دلیل ارزیابی فنی، بلکه خوش‌زبانی در کنفرانس خبری که خوشایند عده‌ای شده، به کارش در ایران ادامه دهد، آن‌طور که ادعا شده تا بعد از جام ملت‌های آسیا و احتمالا بعد از ثبت یک ناکامی جدید برای تیم ملی.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تیم ملی باید یک سرمربی جدید انتخاب بشود و تا چهار سال آینده در تیم بماند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تیم ملی باید یک سرمربی جدید انتخاب بشود و تا چهار سال آینده در تیم بماند.
سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: فکر می‌کنم قبل از اعزام به مکزیک، کادرفنی بعدی تیم ملی انتخاب شده بود و عمر کادرفنی فعلی تا پایان این مسابقات بود.
یازده بازیکنی که از سوی کارلوس کی روش به اردوی مشترک تیم ملی و تیم جوانان دعوت شده اند، بازیکنان رده سنی امید هستند و قادر به همراهی تیم جوانان در بازی های انتخابی جام جهانی جوانان نیستند.
اسامی بازیکنان شاغل در لیگ برتر برای حضور در اردوی تیم ملی در شرایطی از سوی سرمربی پرتغالی این تیم اعلام شده که وی در چهار سال گذشته ارتباطی با فوتبال ایران نداشته است!
مهدی تاج در نشست مطبوعاتی امروز خبر مهمی به خبرنگاران داد؛ به گفته او جواد نکونام در برنامه درنظر گرفته شده، سرمربی احتمالی تیم ملی در جام ملتهای 2023 خواهد بود
فدراسیون جهت تلاش‌های بی‌وقفه و صعود به جام جهانی قدردان دراگان اسکوچیچ خواهد بود، اما با تصویب هیات رییسه کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ