محسن منصوری استاندار تهران در خصوص حادثه زندان اوین اظهار کرد: آرامش کامل در زندان اوین برقرار است. وی با اشاره به اینکه برخی بند‌ها در زندان شلوغ شده بود، گفت: بند ۷ و ۸ شوغ شده بود، ولی مسئله اصلی در بندی بود که بخشی از اراذل و اوباش در آن بند حضور داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعطیلی زندان رجائی شهر به‌دلیل موقعیت جغرافیایی خاص آن در شهر، همواره یکی از مطالبات جدی شهروندان و مسئولان استان از دستگاه قضایی در سال‌های اخیر بود.
هواداران زن فوتبال اولین بار در لیگ بیست‌وسوم در ورزشگاه شهدای سیرجان دیدار گل گهر و فولاد را تماشا کردند. این برای نخستین بار است که زنان در شهری غیر از تهران یک دیدار رسمی از لیگ‌برتر را تماشا می‌کنند.
قوه قضاییه اعلام کرد که اکبر طبری برای گذراندن دوازده سال و نیم حبس به زندان اوین بازگردانده شده است.
یک بازیکن محجبه تیم فوتبال زنان مراکش که در جام جهانی ۲۰۲۳ حضور دارد اولین بازیکنی خواهد بود که با روسری در مسابقات شرکت می‌کند.
هادی خانیکی استاد جامعه‌شناسی گفت: من به همین دلیل وقتی که به گذشته بر میگردم حتما یکی از بهترین مکان‌های گفتگوی خودم را زندان کریم خان شیراز می‌دانم که با زندانیان سیاسی درمیان زندانیان عمومی بودیم.
صداوسیما برای اولین بار از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بانوان در حرم مطهر امام خمینی، گزارش تهیه کرد .
در جامعه‌ای که هنوز محافظه‌کاری در آن وجود دارد، حسناء امیدوار است که تصدی این موقعیت به عنوان پیامی باشد که زنان از شایستگی‌های مشابه مردان برخوردارند، فقط باید از آن‌ها فرصت داده شود.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: روز پنجشنبه ایران برای اولین بار در بیش از یک سال گذشته به هواداران زن اجازه داد تا برای تماشای بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل همتای روس خود وارد ورزشگاه شوند. در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، صد‌ها زن ایرانی با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، تیم ملی را تشویق کردند.
یک زن مسلمان در استرالیا با راه اندازی یک سالن بدنسازی ویژه زنان تلاش کرده تا فضایی امن برای ورزش زنان ایجاد کند.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
برای اولین بار در فوتبال، داور در یک بازی فوتبال زنان کارت سفید داد.
در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
نخستین مرکز رحم مصنوعی جهان به نام اکتولایف (EctoLife) می‌تواند سالانه ۳۰ هزار نوزاد را در فضا‌هایی که به شکل رحم زنان طراحی شده‌اند، رشد دهد. در این مرکز صد‌ها جنین در غلاف‌های شفافی قرار می‌گیرند که دمای آن‌ها کنترل می‌شود و ابزاری مانند بند ناف نیز برای دریافت اکسیژن و مواد مغذی تدارک دیده شده است.
محمد اسماعیل کوثری، نماینده مجلس در برنامه جهان آرا گفت: در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌شده را به دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند، ولی با تدبیری که از قبل اندیشیده شد، این نقشه خنثی شد.
این مستند روایتی از آتش سوزی ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در زندان اوین است.
اوکراین بیش از ۱۰۰ زندانی را با روسیه مبادله کرد که به گفته مقامات اوکراین این اولین تبادل زنان اسیر با مسکو پس از نزدیک به هشت ماه جنگ بوده است.
عصر دیروز شایعه‌ای مبنی بر بلند شدن صدای آژیر زندان قزلحصار در فضای مجازی پیچید. در این ویدیو ماجرای این اتفاق و شایعه واکاوی شده است.
مجری خبری صداوسیما در اقدامی عجیب تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین را ۴۰ نفر عنوان کرد که بعد از آن با عذرخواهی این تعداد را اصلاح کرد.
خبرنگار صداوسیما از آخرین شرایط بندها و کارگاه خیاطی پس از آتش‌سوزی زندان اوین گزارش تهیه کرد.
ویدئویی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به زندان اوین است. اما تاکنون هیچ مقام رسمی توضیحی در این رابطه نداده است.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
سرهنگ حیدری گفت: تا کنون بیش از ۸ مورد دستگیری لیدر زنان و ۱۰ مورد پراکندگی افرادی که تصمیم داشتند افراد دیگر را به تجمع دعوت کنند داشتیم و توانستیم با صحبت کردن آنها را متقاعد به ترک صحنه کنیم.
تیم ملی هندبال مردان ایران در میان تشویق‌های اعضای تیم ملی هندبال زنان افغانستان در اولین دیدار خود در پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ