برای اولین بار در فوتبال، داور در یک بازی فوتبال زنان کارت سفید داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره انگلیسی سابق تاتنهام با قراردادی 4 ساله به ارزش 120 میلیون یورو به بایرن مونیخ آلمان پیوست
هواداران زن فوتبال اولین بار در لیگ بیست‌وسوم در ورزشگاه شهدای سیرجان دیدار گل گهر و فولاد را تماشا کردند. این برای نخستین بار است که زنان در شهری غیر از تهران یک دیدار رسمی از لیگ‌برتر را تماشا می‌کنند.
گل‌گهر سیرجان با گل احمدرضا زنده روح از روی نقطه پنالتی از حریف اهوازی خود پیش افتاده است.
لحظاتی از دیدار دوستانه پیکان و استقلال
تسنیم نوشت: لیلا کریمی خواهر علی کریمی گفته است اولین بار برای خرید تیم سپیدرود، از من خواست به بانک بروم و دسته‌چک بگیرم. برادرم بود و به او علاقه داشتم برای همین پذیرفتم، ولی او از اول می‌دانست می‌خواهد چه کار کند وگرنه می‌توانست دسته‌چک خودش را استفاده کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ریانه برناوی و علی القرنی، نخستین فضانورد زن سعودی و دومین فضانورد مرد عربستان سعودی وارد ایستگاه فضایی بین‌المللی شدند. ریانه برناوی که به عنوان اولین زن عربستان سعودی به فضا رفته بسیار تلاش کرد تا در ایستگاه فضایی نیز حجاب خود را حفظ کند. درحالی که سه فضانورد دیگر هنگام استقبال در آغوش دیگر فضانوردان قرار گرفتند، ریانه از انجام این کار امتناع کرد و بار‌ها کلاهی که برای پوشاندن موهایش استفاده کرده را جابجا کرد. برناوی و القرنی روز دوشنبه با یک موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس عازم ایستگاه بین‌المللی فضایی شدند. آن‌ها و دیگر همراهانشان به سلطان النیادی فضانورد اماراتی خواهند پیوست که هم‌اکنون برای یک ماموریت شش ماهه در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد.
فاطمی امین وزیر صمت در دفاعیه خود در جلسه استیضاح مجلس: دیروز اولین سری از خودرو‌ها از گمرک ترخیص شد و تا الان ۱۰۰ هزار خودرو ثبت سفارش شده است. /یکی از کار‌ها برای ثبات بازار خودرو عرضه خودرو در بورس بود. /در سال گذشته هفت میلیون خودرو شماره گذاری شده است. /با عرضه خودرو در بورس کالا قیمت کاهش پیدا کرد و اگر ادامه پیدا میکرد مرجعی برای قیمت گذاری خودرو‌های کار کرده بود که این ابزار را از ما گرفتند. /وضعیت فعلی بازار خودرو مقصران پنهانی دارد که ضربه‌ها را زدند و قایم شدند.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در اولین سالگرد جنگ در این کشور در حالی که درباره خانواده اش صحبت می‌کرد، ناگهان بغض کرد و تلاش کرد که اشک هایش جاری نشود. او گفت: من همسرم را با تمام وجودم دوست دارم. فرزندانم برای من مهم‌ترین افراد هستند. من زیاد آن‌ها را نمی‌بینم. من به همسرم بسیار افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم هر کاری از دستش بر می‌آید انجام می‌دهد
طلاق در گذشته تابویی بود که اکنون قبح آن شکسته شده. بسیاری از زوجین جوان که متوجه می‌شوند تصمیم اشتباهی گرفته‌اند در همان سال‌های اولیه زندگی مشترک، تصمیم به طلاق می‌گیرند. اما اگر این کار را نکنند، اصطلاحا طلاق آن‌ها به تعویق افتاده و احتمالا طلاق در سالیان بعدی خودش را نشان می‌دهد.
کاپگان، خودروی زرهی بدون سرنشین که با همکاری شرکت‌های پیشرو در صنعت دفاعی ترکیه ساخته شد، بلافاصله پس از رونمایی به میدان رفت و برای اولین بار آزمایش شلیک کرد. کاپگان که به عنوان یک وسیله نقلیه زمینی بدون سرنشین کلاس متوسط قرار گرفته است، پس از اتمام کار روی بدنه برای آزمایش‌های به نمایش درآمده به میدان تیر منتقل شد.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
فضانورد آمریکایی نیکول مان و کویچی واکاتا فضانورد ژاپنی روز جمعه از ایستگاه فضایی بین المللی خارج شدند و کار بر روی نصب دو سکو را به عنوان بخشی از یک آرایه خورشیدی برنامه ریزی شده آغاز کردند. کار آن‌ها نصب براکت‌های پشتیبانی برای پنل‌های خورشیدی کوچکی بود که تابستان امسال راه اندازی می‌شوند. نیکول مان اولین زن بومی آمریکایی در فضا است و از ناسا است و فضانورد ژاپنی از آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن است.
جو بایدن برای اولین بار از زمان روی کار آمدنش به مرز مکزیک سفر کرد تا با مسئله بحران مهاجرت که نقطه ضعف عمده داخلی‌اش است، مقابله کرده باشد.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
برتری کرواسی مقابل کانادا در دیداری از گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ این تیم را در شرایط خوبی برای صعود قرار داد.
برتری تیم ملی لهستان در دیدار مقابل عربستان این تیم را به صعود از گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ نزدیک‌تر کرد.
پایتخت کره جنوبی اولین مسیر اتوبوس خودران خود را روز جمعه راه اندازی کرد.
فراری روز چهارشنبه، ۲۳ شهریور از اولین شاسی‌بلند خود به نام «پروسانگ»، که ۱۲ سیلندر دارد با قیمت ۳۹۷ هزار دلار رونمایی کرد. مدیران ارشد فراری می‌گویند این خودرو چهار در و چهار صندلی، بیش از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و آن را یک خودروی [اسپرت]همه کاره توصیف می‌کنند. تاکنون در حدود ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو پیش فروش شده است.
هنرمندانی از اوکراین و ایالات متحده در حال تبدیل انبوهی از اتومبیل‌های سوخته شده در روز‌های اولیه جنگ روسیه در اوکراین با گل‌های آفتابگردان درخشان هستند. هنرمندان ماشین‌های جنگ زده را نقاشی می‌کنند تا روحیه مردم اوکراین را بالا ببرند. با این حال، این ابتکار باعث ناراحتی برخی از مردم محلی شده است که فکر می‌کنند برای زیباسازی خرابه‌های جنگ خیلی زود است. مقامات شهری کار هنرمندان را تایید کرده اند و گفته‌اند که هیچ کس در ماشین‌ها کشته نشده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ