این مستند روایتی از آتش سوزی ۲۳ مهر ۱۴۰۱ در زندان اوین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
طول ماهی‌های پف دار بالغ می‌تواند به ۸۰سانتی متر برسد، اگرچه طول چنین نمونه‌های بزرگ به ندرت از ۳۵ تا ۴۰ سانتی متر بیشتر می شود، آن‌ها در اقیانوس آرام و برخی از دریاهای ساحلی آن یافت می‌شوند./viral vids
یک قلاده خرس در پرواز دبی - بغداد از قفس بار هواپیما خارج شد و باعث تاخیر در پرواز شد. منبع: ایسنا
حفاری در منطقه «آهق» سازند مراغه که در مجاورت روستایی به همین نام قرار دارد، چندی قبل برای اولین‌بار کلید خورد و اکنون دیرینه‌شناسان و پژوهشگران به یک لایه فسیلی حاوی زرافه، کرگدن و فسیل‌های چندین گونه دیگر در این سایت دست یافته‌اند.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
ساعتی قبل؛ آتش سوزی در شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شهرستان شوش استان خوزستان را ببینید.
مریخ نورد استقامت (Perseverance) به تازگی تصویری جدید از مریخ را منتشر کرده است.
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
زیبایی قله دماوند که توسط دوربین‌ها در اوج آسمان ثبت شد.
ویدیویی از دوربین‌های مدار بسته از زلزله ۵.۶ ریشتری امروز در شرق ترکیه را ببینید.
ایرباس ۳۵۰ یکی از مدرن‌ترین هواپیماهای مسافربری جهان است که متقاضیان بسیاری هم دارد.
دوربین‌های مدار بسته لحظه خونسردی باورنکردنی یک دزد در حین سرقت یک موتور در شوش خوزستان را به تصویر کشیدند.
شرکت تربیولنت مدعی است با استفاده از این فناوری، ساکنان مناطق دور افتاده هم می‌توانند انرژی پاک را از رودخانه‌ها و کانال‌های آب برداشت کنند.
وقتی هوای ابری و مه آلود باشد، فرود آوردن هواپیما هم کمی دشوارتر از روز‌های عادی خواهد بود. در تصاویر زیر، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ با خروج از ابر و مه در تصویر ظاهر شده و بر روی باند فرودگاه فرود می‌آید.
تصاویری ضبط شده توسط دوربین‌های بانک از لحظه سرقت ماهرانه و گروهی دو سارق از یک خانم با ترفند عجیب را ببینید./ منبع: خبرآنلاین
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن، چند نمونه از تصادفات وحشتناک از نگاه دوربین‌های کنترل ترافیک به تصویر کشیده است.
این ویدیو که توسط دوربین‌ها ضبط شده تصویری عجیب از یک تصاف عمدی و فرار راننده را نشان میدهد.
تصاویر دوربین‌های مداربسته لحظه انفجار یک نارنجک در پارکینگ دفتر خدمات اضطراری منطقه‌ای در اودسا اوکراین را ضبط کرده است که باعث انفجاری مهیب و مجروح شدن هشت نفر شد. رسانه‌های محلی گفتند که نارنجک پس از آن منفجر شد که پلیس یک خودرو را متوقف کرد و یک وسیله انفجاری را در صندوق عقب آن پیدا کرد.
در جریان گفتگو‌های پرتنش در مسکو میان رهبران روسیه و قزاقستان، پا‌های پوتین منقبض شد و اسپاسم گرفت که نشانه‌ای از بیماری پارکینسون است. هنگام صحبت با دوربین‌ها در مورد اهمیت ویژه این جلسه، تصاویر، تکان خوردن پا‌های او و ضربات پاهایش را نشان داد.
تصاویری دیدنی از لحظه سرقت طلا توسط یک زن که توسط دوربین‌ها ضبط شده است را ببینید.
مریخ یکی از سیاراتی است که بسیار مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و بشر همواره به دنبال اسکان در آن است. تاکنون عملیات‌های بسیاری برای کاوش مریخ و زمینی‌سازی آن انجام شده و دانشمندان معتقدند که مریخ برای اسکان بشر مناسب است.
شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی یک نمونه اولیه از خودروی پرنده خودکار خود، که آن را به عنوان «نمونه اولیه پهپاد مسافربری پیشرفته» توصیف می‌کند، راه اندازی کرده است. این ماشین پرنده رسما VMO نام گذاری شده است، اما به دلیل رنگ مشکی و طلایی، آن را با نام مستعار «ببر پرنده» نام گذاری کرده است.
تصاویر دوربین‌های مداربسته از لحظه سرقت یک دستگاه پراید توسط یک پسر نوجوان در اهواز را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ