در جریان بازی زنان بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون کارت سفید برای اولین بار در فوتبال حرفه‌ای مورد استفاده قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مانع اصلی در استفاده از کمک داور ویدئویی آموزش داوران است و آوردن VAR زمان‌بر نیست.
دو تیم فوتبال عراقی به همراه داوران در محکومیت سوزاندن قرآن در سوئد با در دست گرفتن یک جلد قرآن کریم وارد زمین شدند.
یک بازیکن اکوادوری در جریان یک مسابقه فوتبال با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد. در این بین هم تیمی او خود را به داور رساند و درحالی که دست‌های خود را در پشت خود قرار داده بود با سر ضربه‌ای را به صورت داور وارد کرد که منجر به سرنگونی او شد.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
باشگاه استقلال با قرار دادن یک ویدیو از برخورد آرش رضاوند با مدافع پارس مدعی گم شدن یک پنالتی دیگر این تیم در بازی حذفی شد.
تجهیزات کمک داور ویدئویی کی به استادیوم های ایران می آید و شاهد کاهش اشتباهات داوران خواهیم بود؟ این سوالی است که پاسخش را کسی نمی داند.
باشگاه مس رفسنجان با انتشار ویدئوی مربوط به برخورد نیلسون جونیور و محسن آذرباد، یکباره دیگر به قضاوت داوران علیه این تیم معترض شده است.
هُل دادن داورِ زن توسط بازیکن اوکراینی؛ این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد که سوفیا ریسون، داور زن مسابقه از اعلام ضربه پنالتی به سود پولیسه پس از افتادن یک بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف خودداری کرد. بازیکنان پولیسه سعی کردند تصمیم داور را به چالش بکشند که «چرواک» در میان ازدحام بازیکنان به شدت داور را از پشت هُل داد. باشگاه فوتبال ژیتومیر پولسیه قرارداد وادیم چرواک (مدافع) که در بازی لیگ دسته دوم اوکراین برابر متالورگ یک داور زن را هل داد، فسخ کرد.
VAR یا همان کمک داور ویدئویی به کاهش اشتباهات داوران کمک می کند و از سویی موجب می شود دو تیم با خیالی راحت فوتبال کنند.
رئیس کمیته داوران فیفا برای تسریع در فرآیند پیاده سازی سیستم کمک داور ویدئویی سفری به ایران خواهد داشت.
یک مسابقه فوتبال زنان در جمهوری کنگو با تعقیب و گریز داور توسط بازیکنان و کتک زدن او به خشونت کشیده شد.
زمان بکارگیری کمک داور ویدئویی در بازیهای لیگ برتر هنوز مشخص نشده است.
فدراسیون فوتبال در تلاش است هر چه سریعتر سیستم کمک داور ویدئویی را در استادیوم های ایران راه اندازی تا به کاهش اشتباهات داوران در بازی های لیگ برتر کمک کند.
علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال، معتقد است کمک داور ویدئویی تنها در خدمت قدرت‌های بزرگ فوتبال جهان است و هیچ کمکی به برقراری عدالت نمی‌کند.
افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از انعقاد قرارداد سیستم کمک داور ویدئویی با شرکت‌های طرف قرارداد فیفا خبر داد.
رییس فدراسیون فوتبال با حضور در در دوره دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر بانوان ابراز امیدواری کرد که در نیم فصل دوم فوتبال ایران از فناوری کمک داور ویدئویی سود برده شود.
یوشیمی یاماشیتا، به عنوان اولین زنی که در یک مسابقه فوتبال در جی لیگ ژاپن قضاوت کرد نام خود را در تاریخ ثبت کرد. دیدار در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در پایتخت توکیو برگزار شد. یاماشیتا همچنین جزو سه داور زن است که در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، که از ۲۰ نوامبر در قطر برگزار می‌شود، قضاوت خواهد کرد.
صحبت از ورود افشین پیروانی به رختکن داوران با استناد به یک ویدئوی مبهم باعث شد بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان پس از سوت پایان خاتمه نیابد.
داور بین المللی فوتبال ایران تاکید کرد که هنوز بسترهای ابتدایی استفاده از سیستم ویدئویی را نداریم که همین امر مشکلاتی را برای داوران ایجاد کرده است.
با تایید فیفا، آموزش کمک داوری ویدئویی (VAR) در فوتبال ایران به زودی آغاز می‌شود.
یک داور زن در جریان رقابت بین دو تیم ایندیپندنسیا و گارمنسه در لیگ منطقه ای آرژانتین هدف مشت یکی از بازیکنان قرار گرفت.
سرپرست فدراسیون فوتبال از آموزش کار با تکنولوژی ویدئویی برای داوران ایرانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ