افشای یک ایمیل علیه کریستوف گالتیه، مربی PSG، رسوایی بزرگی را به بار آورده و اتهام سنگین توهین به بازیکنان مسلمان و رنگین‌پوست به او وارد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت گوگل در ایمیلی به مدیران برنامه آپ اعلام کرده به علت تحریم‌های آمریکا علیه ایران، اقدام به حذف این برنامه از گوگل پلی کرده است. این چندمین پلتفرم ایرانی است که از این فروشگاه اینترنتی حذف شده است.
مدافع گرجستانی طی ایمیلی به باشگاه پرسپولیس خواستار مذاکره برای مشخص شدن شرایط همکاری شد.
مدافع گرجستانی طی ایمیلی به باشگاه پرسپولیس خواستار مذاکره برای مشخص شدن شرایط همکاری شد.
سومین اعزام بین المللی رشته ژیمناستیک در فاصله یک ماه لغو شد. دلیل این اتفاق عدم تایید نفرات اعزامی از سوی رئیس پیشین فدراسیون عنوان شده است.
سومین اعزام بین المللی رشته ژیمناستیک در فاصله یک ماه لغو شد. دلیل این اتفاق عدم تایید نفرات اعزامی از سوی رئیس پیشین فدراسیون عنوان شده است.
باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به ریکاردو ساپینتو به او اعلام کرد در صورت تمایل می‌تواند با رقم 720 هزار یورو به کار خود در این تیم ادامه بدهد.
وزیر صنعت و تجارت و اقتصاد ژاپن در پاسخ به سوال‌ها درباره فروش «تی ان تی» به آمریکا سکوت اختیار کرد. این وزارتخانه با انتشار ایمیلی گفت که اقلامی که مشمول محدودیت‌های نظامی نیستند براساس قوانین صادرات ارزیابی می‌شوند، از جمله این که آیا استفاده از این اقلام امنیت بین الملل را مختل می‌کند یا نه.
AFC با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تاکید کرده تا آبی‌ها باید هر چه زودتر و تا زمان تعیین‌شده، طلب احمد موسوی را به این بازیکن پرداخت کنند.
با توجه به ایمیل دریافتی از سوی ای اف سی به باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکن اسبق این تیم، این باشگاه هر چه زودتر باید در این خصوص اقدام کند.
به میلیارد‌ها مشتری اپل هشدار داده شد که صندوق ورودی خود را بررسی کنند که مبادا حاوی ایمیلی خطرناک برای خالی کردن حساب بانکی باشد.
پس از آنکه ایمیلی با محتوای نژاد پرستی کریستوف گالتیه نسبت به سیاه پوستان و مسلمانان منتشر شد، فشارها روی این سرمربی ۵۶ ساله افزایش پیدا کرده و گویا حال، خانواده او به همراه خودش تهدید به مرگ شده‌اند.
«میشال رحمان» توسعه‌دهنده در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر توضیح داده که گوگل ظاهراً در یک ایمیل این اشتباه را به اطلاع کاربران رسانده است. این غول فناوری می‌گوید ارسال این مبالغ غیرعمدی بوده است. اگر امکان بازگشت پول وجود داشته باشد، گوگل این کار را انجام داده است، ولی اگر کاربران مبلغ دریافتی را خرج کرده باشند، مشکلی برای حساب آن‌ها به‌وجود نخواهد آمد.
مشکل بسیاری از ما آن است که در ابتدا قصد انجام یک کار سریع از طریق گوشی تلفن همراه مانند بررسی ایمیل یا فید‌های رسانه‌های اجتماعی را داریم و ناگهان چندین ساعت در پیمایشی بی پایان غرق می‌شویم.
ریس گرینتر، میکروبیولوژیست دانشگاه موناش استرالیا، و نویسنده اصلی این مقاله در ایمیلی به لایو ساینس نوشت: «ما تصور می‌کنیم که یک منبع انرژی حاوی Huc، می‌تواند انرژی مورد نیاز طیف وسیعی از دستگاه‌های کوچک قابل حمل، از جمله حسگر‌های بیومتریک، نمایشگر‌های محیطی، ساعت‌های دیجیتال، و ماشین‌حساب‌ها یا کامپیوتر‌های ساده را با استفاده از هوا، تامین کند.»
گرونوالد در ایمیلی درباره آتشفشان Kawah Ijen در جزیره جاوه به National Geographic گفت: «این درخشش آبی - غیرمعمول برای یک آتشفشان - در واقع نور حاصل از احتراق گاز‌های سولفوریک است.
همچنین یافته‌های اخیر نشان دهنده رابطه پیچیده بین حیوانات و خدماتی است که آنها به محیط زیست خود ارائه می‌دهند. سوئتسوگو در ایمیلی به مجله Popular Science نوشت:«احتمالا این خرگوش‌ها پیوندی حیاتی بین این گیاه و میزبانان‌شان ایجاد می‌کنند. چنین مشاهدات طبیعی‌ای باعث افزایش درک ما از محیط زیست‌مان می‌شود. »
اپل و موزیلا ابزار‌هایی دارند که به طور خودکار برای ایمیل شما یک ایمیل بدلی با نام مستعار می‌سازد تا بتوانید از آن برای ورود به اپلیکیشن‌ها یا وبسایت‌ها استفاده کنید.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در خصوص وضعیت اینترنت در کشور، اظهار کرد: سرعت اینترنت به شدت پایین است به طوری که حتی کار کردن با ایمیل و یا پلتفرم‌های داخلی هم با مشکل مواجه است. زمانی هم که از وزیر ارتباطات در خصوص زمان افزایش سرعت اینترنت و یا رفع فیلترینگ سوال می‌پرسیم، توپ را به زمین سایر وزارتخانه‌ها از جمله وزارت کشور می‌اندازد که قابل قبول نیست.
ایمیلی جدید نشان می دهد توئیتر دیروز شورای اعتماد و امنیت خود را منحل کرده است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور شایعه مذاکره مسئولان این باشگاه با ساکت الهامی را تکذیب کرد.
فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ایمیلی به فیفا، اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در تغییر پرچم ایران را محکوم کرد.
فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ایمیلی به فیفا، اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در تغییر پرچم ایران را محکوم کرد.
فدراسیون فوتبال ایران با ارسال ایمیلی به فیفا، اقدام فدراسیون فوتبال آمریکا در تغییر پرچم ایران را محکوم کرد.
به علت عدم پرداخت مبلغ رضایت نامه، باشگاه سانتاکلارا پرتغال با ارسال ایمیلی به استقلال، خواهان بازگشت محبی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ