بعد از حضور کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم ملی باید منتظر واکنش او به البسه بازیکنان و کادرفنی و اجرایی باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم فوتبال تراکتور معتقد است نتیجه عادلانه در دیدار با پرسپولیس، مساوی یا برد سرخپوشان تبریزی بوده است.
علی صفایی می‌گوید هواداران حق دارند انتظار بهترین عملکرد را از داوران داشته باشند.
وزارت ورزش و جوانان درباره استعفای رسانه‌ای سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای در این ارتباط گفت: انتظار می‌رفت اتحادیه عرب با اجتناب از طرح برخی ادعا‌های تکراری و ملال آور در قطعنامه‌های خود، گامی مثبت و سازنده در جهت تحکیم صلح و ثبات و تقویت همگرایی منطقه‌ای بردارد.
توقف غیر قابل انتظار تیم الهلال عربستان مقابل تیم اوراواردز ژاپن در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به اشکال مختلفی در رسانه‌های عربستانی بازتاب داشته است.
برنامه جنجالی شب گذشته فوتبال برتر بی‌تردید از سمت‌های مختلف بدون واکنش نخواهد ماند.
رئیس مجلس در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود کمیسیون انرژی به این موضوع ورود کرده و به آن رسیدگی کند. به من اطلاع دادند برای برخی از خانواده‌ها قبوض ۷ میلیون تومانی صادر شده است در حالی که کل درآمد آن خانواده نیز به ۷ میلیون تومان نمی‌رسد و اگر هیچ غذایی نخورند هم نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند. کمیسیون انرژی باید به این موضوع ورود کند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما انتظار داریم دانشگاه و پژوهشگاه‌های ما نسبت به اتفاقات روز آموزش و پرورش واکنش نشان دهند گفت: معلم باید هرکجا که هست مسئولیت اجتماعی‌اش را ایفا کند. ما باید معلم‌ها را آماده نگه داریم.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: انتظار این است که خودرو‌های کیفی و ایمن وارد کشور شود همچنین طرحی تعریف شده که از هند می‌خواهند خودرو ۱۰ هزار دلاری وارد کنند؛ اگر این چنین است که ما پراید و تیبا را در کشور داریم.
قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مطابق انتظار تیتر یک تمام نشریات این کشور است.
پیروزی مقابل کرواسی به نظر آسانتر از آن چیزی بود که از آرژانتین انتظار می‌رفت اما به لطف مسی اکنون آنها فینالیست شده‌اند.
کارلوس کی‎روش، سرمربی تیم ملی ایران، نسبت به انتشار خبرهایی درباره بازیکنان تیم ملی در روز گذشته واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صفحه اینستاگرامش از شرایط اخیر و حواشی اخیر انتقاد کرد و با انتشار فیلمی از برخی کامنت‌ها در صفحات اجتماعی بازیکنان در یک جمله نوشت: بازیکنان دشمن شما نیستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار یک پیام ویدئویی به انتقاداتی که از این تیم و ملی پوشان در بازی با انگلیس صورت گرفت، واکنش نشان داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به تقویت روابط ایران و روسیه گفت: انتظار دارم جسارت تهران در نتیجه روابط با روسیه تقویت شود.
سیدحسن خمینی گفت: طبیعی است که انتظار همگان از مسئولان مربوطه، علاوه بر برخورد با عاملان پیدا و پنهان این اتفاق و پیشگیری از موارد مشابه، آن است که با قصور‌ها و تقصیر‌های احتمالی که باعث پیدایش چنین اتفاقاتی می‌شود برخورد شود. ضمن آنکه وقوع چنین اتفاقات دردناکی همگان را به درک شرایط حساس کشور و توجه به دشمنان قدیم و جدید آن فرا می‌خواند.
طرح مجدد نام جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش در برنامه جمعه "شب‌های فوتبالی" با واکنش قابل انتظار باشگاه فولاد مواجه شد.
صفحه اینستاگرام فیفا با انتشار ری‌اکشن کارلوس کی‌روش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ به بازگشت این مربی به تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: فریب باخت سنگین تیم الظفره برابر العین را نمی‌خوریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به حضورش در ایران و قبول مسئولیت فنی تیم ملی واکنش نشان داد.
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به گمانه زنی ها برای تغییر سرمربی این تیم و احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.
فدراسیون فوتبال در انتظار پاسخ نهایی وحید شمسایی برای استعفا یا ادامه کار در تیم ملی فوتسال ایران است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ما از مدیرکل آژانس انتظار نداریم هیاهویی که ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران ایجاد کرده اند و بیش از ۲۰ سال است که این‌ها را دامن می‌زنند و دنبال می‌کنند، اهمیت بدهد و مزاحمت برای برنامه توسعه‌ای کشور ایجاد کند.
ناصر کنعانی اظهار کرد: این انتظار وجود دارد که مقامات حکومت سرپرستی افغانستان با توجه به حضور عزاداران حسینی در مساجد و مراسم عزاداری، تمهیدات بیشتری را برای تامین امنیت فراهم سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ