ملی‌پوش وزن ۶۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جهانی معتقد است باید در نخستین تجربه حضور در رده بزرگسالان به اهدافش برای آینده دست یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبی ها تا نخستین بازی لیگ برتر در فصل جدید فاصله چندانی ندارند و باید تکلیف دروازه خود را مشخص کنند.
اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم نخستین آزمون وزیر جهاد کشاورزی است که باید با مدیریت هوشمندانه به آن بپردازد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: باید بر اساس قانون و دستورالعمل‌های اجرایی بحث پیشگیری و مبارزه با هاری اقدام شود تا بر اساس فعالیت‌های بین‌بخشی سلامت مردم حفظ شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین نشست هم اندیشی بررسی لایحه عفاف و حجاب، گفت: مقوله عفاف و حجاب را باید با دقت، پختگی و جامعیت کامل پیش ببریم.
در چهار سال گذشته، استقلال نتوانسته است نخستین بازی خود در سال جدید را با پیروزی پشت سر بگذارد.
خانه پدری آل احمد‌ها هنوز در گذر قلی نفس می‌کشد. هر چند هنوز به حقش نرسیده و گذر کسی به آنجا نمی‌افتد. بی‌اغراق نزدیک به صد سال عمر دارد و هرچه زودتر قبل از اینکه مثل خیلی از خانه‌های قدیمی دیگر بوی نا و طبله بگیرد و کمر بشکند باید فکری به حال آن کرد.
رئیس سازمان اورژانس کشور تأکید کرد: به چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌شویم و با توجه به اینکه قاچاقچیان در حال توزیع حجم زیادی از مواد محترقه هستند، اورژانس در حالت آماده باش است و مراقبت‌ها باید تشدید شود. تاکنون یک فوتی و هشت قطع عضو ناشی از حوادث مرتبط با چهارشنبه پایان سال داشتیم، بنابراین مراقبت‌ها باید بیشتر شود.
وزیر کشور با اشاره به برگزاری نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی گفت: باید بحران را با راهبرد مهارت مدیریتی، نرم افزاری، انسانی و تجهیزاتی کنترل کرد.
برجام از همان ابتدا موضوعی فراتر از یک موضوع اقتصادی برای ایران بود. هرچند که بر جنبه اقتصادی آن تاکید بیشتری شد. شاید لازم باشد برخی از مخالفان و منتقدان از لنز دیگری به ماجرای برجام نگاه کنند و تصور نکنند که قرار بود برجام همه مشکلات اقتصادی ایران را حل کند. نخستین و مهم‌ترین حسن برجام این بود که موضوع ایران را از امنیتی بودن خارج کرد. امروز نیز احیای برجام همین سود را خواهد داشت.
نخستین رویداد ملی "مدارس آینده" با محوریت نقش فناوری‌های نوین درفضاهای آموزشی ، پرورشی و ورزشی کشور به همت بنیاد برکت برگزار شد.
عباس توانگر از سوی رسانه‌های اصولگرا، از جمله افراد ارشد این رسانه‌ها توصیف شده بود؛ البته سال‌های قبل و پیش از این ماجراها! او فعالیت رسانه‌ای خود را از دهه ۶۰ و با حضور در روزنامه محافظه‌کار «رسالت» آغاز کرد و ازجمله نخستین نسل روزنامه‌نگاران این روزنامه اصولگرای سنتی است.
با تصمیم شاه‌طهماسب صفوی، پایتخت ایران از تبریز به قزوین منتقل شد که باید برای پایتختی قزوین برخی زیرساخت‌هایی از قبیل دولت‌خانه، کاخ‌های حکومتی و اقامتی شاه و همراهانش احداث می‌شد.
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت تاکید کرد که رئیس جمهور لبنان باید فردی شجاع و قاطع باشد و از حق شهروندان این کشور و مقاومت دفاع کند.
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در کلیپی که از ایشان برای نخستین بار منتشر شده اظهار کرده است: من از اول فکر میکردم اعتدال کارساز است و افراطیون باید مهار می‌شدند.
روزنامه اماراتی در یادداشتی نوشت که فرهاد مجیدی به دنبال رقم زدن نخستین شکست تیم اسبق خود یعنی الوصل است.
یک فعال سیاسی گفت: به نظر من اولین کاری که آقای اژه‌ای باید انجام دهد این است که ابتدا یک سازمانی از درون دستگاه تحت امر خودشان به وجود بیاورند که پیام‌هایی که از درون این دستگاه یا اجزای این قوه به مخاطبان و منتقدان داده می‌شود، تعارضی با اصلاحات و گفته‌های ایشان نداشته باشد.
امروز سه شنبه ۱۹ مهر ماه پذیره‌نویسی نخستین صندوق املاک و مستغلات آغاز خواهد شد و معاملات ثانویه واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق پس از اتمام عرضه و اخذ مجوز فعالیت صندوق شروع خواهد شد.
دانیال شه‌بخش بوکسور ملی‌پوش ایران که قرار است در مسابقات نیمه حرفه‌ای نیز فعالیت کند، سرانجام نخستین حریف خود در این رقابت‌ها را شناخت و باید ۲۶ شهریور به روی رینگ برود.
دانیال شه‌بخش بوکسور ملی‌پوش ایران که قرار است در مسابقات نیمه حرفه‌ای نیز فعالیت کند، سرانجام نخستین حریف خود در این رقابت‌ها را شناخت و باید ۲۶ شهریور به روی رینگ برود.
معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور با پیگیری‌های قضایی و صدور رأی دادگاه، مسوولان کشور موظف به عذرخواهی از خانواده کودک مقتول در مشهد شدند.
تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب نخستین برد خود در فصل بیست و دوم لیگ برتر باید از سد گربه سیاه چند سال اخیرش بگذرد.
به گفته رئیس سازمان بورس، در شش ماهه دوم سال جاری، پرداخت سود نقدی سهامداران نسبت به ۶ ماهه نخست سال سرعت و شتاب بیشتری داشته و بیش از نیمی از شرکت‌های بورسی از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به سهامداران خود کرده‌اند.
اساساً تا ضعف یک مجموعه پذیرفته نشود، بدیهی است اقدامی برای بهبود آن مجموعه شکل نمی‌گیرد. البته برخی این موضع گیری را تاکتیکی خوانده‌ و تاکید کرده‌اند دیدگاه تغییر نکرده، اما چیزی به جز مرور زمان نمی‌تواند دقت چنین ارزیابی‌هایی را بسنجد. با این اوصاف، باید صبر کرد و دید آیا گفته‌های جبلی منتهی به تغییری می‌شود یا آب از آب تکان نمی‌خورد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ