شهید «حسن طهرانی مقدم» پدر موشکی ایران، نماد اراده نیروی انقلابی و جهادی و مظهر تلفیق دانش و تجربه با توکلی الهی بود؛ مردی که بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی به همت او و همرزمانش، آنچنان بلند و کوبنده شد که بازدارندگی ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان تضمین می‌کند و بی‌شک این مهم تحقق نمی‌یافت، مگر آنکه اراده‌ای به همین استحکام استوار و به بلندای دماوند، پای کار ایران می‌بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از گروه جهادی شهید سید عارف الحسینی از پاکستان در مراسم جشن مهمونی ۱۰ کیلومتری را مشاهده می‌کنید.
آیت‌الله عباسعلی روحانی گفت: اگر امروز کسی بگوید ثمره انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی شد و ثمره جمهوری اسلامی هم بعد از ۴۴ سال فلاکت، بدبختی و بیچارگی مردم است. این محصول چه کسی است؟ الآن نمی‌توانیم بگوییم یک کسی این کار را کرده؛ ممکن است یک کسی سهم بیشتری داشته باشد. مثلا بحث ولایت فقیه یک آش نپخته‌ای بود و الآن هم نپخته است.
پیکر شهید آشوری دفاع مقدس امروز بعد از نماز جمعه تهران با حضور اقشار مختلف مردم تشییع شد.
پیکر شهید آشوری دفاع مقدس امروز بعد از نماز جمعه تهران با حضور اقشار مختلف مردم تشییع می‌شود.
پیکر شهید آشوری دفاع مقدس به نام "جانی بت اوشانا" که پس از ۳۹ سال شناسایی شده است، بعد از نماز جمعه این هفته تهران تشییع می‌شود.
وقتی قزاق‌های عین‌الدوله برای دستگیری شیخ‌محمد واعظ اصفهانی، روحانی مشروطه‌خواه، به امامزاده یحیی می‌روند طلبه‌های مدرسه معمارباشی مانع این کار می‌شوند. درگیری که زیاد می‌شود سیدعبدالحمید، طلبه جوان، تیر می‌خورد و به شهادت می‌رسد. شهادت این طلبه نقطه آغاز حرکتی می‌شود که پایان آن پیروزی جنبش آزادیخواهانه مردم و آغاز دوره جدید در تاریخ سیاسی ایران است.
شهریار- پیکر پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاکسپاری شد.
برادر شهید حسن تهرانی مقدم گفت: اگر دشمن به مسیر خود ادامه دهد مرکز اصلی آنان یعنی اسرائیل را با موشک های شهید تهرانی مقدم زیرو رو خواهیم کرد.
مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز سه‌شنبه ششم دی ماه ۱۴۰۱ و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مقابل درب دانشگاه برگزار شد.رئیسی در این مراسم با بیان اینکه اطمینان دارم با مشارکت مردم نرخ تورم و ارز متفاوت خواهد شد و شرایط کاهشی پیدا خواهد کرد، گفت: تردید ندارم هر جا مردم حضور پیدا کردند بسیاری از خواسته‌ها قابل انجام است.
مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تهران-١
مراسم تشییع پیکر دویست شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تهران-٢
مراسم تشییع پیکر دویست شهید گمنام دوران دفاع مقدس در تهران-١
همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از دانشگاه‌ تهران به سمت معراج شهدا آغاز شد.
در بخشی از مراسم بیرق‌های عزای حضرت فاطمه زهرا (س) و پرچم‌های متبرک حرمین شریفین، سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) و پرچم کشورمان در میان مردم در حرکت است.
مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز سه‌شنبه ششم دی ماه ۱۴۰۱ و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مقابل درب دانشگاه آغاز شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام در تهران حضور یافت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای از تشییع پیکرهای پاک و مطهر ۲۰۰ شهید گمنام تازه تفحص شده ایام دفاع مقدس در روز سه شنبه در تهران خبر داد.
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان می‌توانند حدس بزنند که دهه هشتادی‌ها چه بلایی می‌توانند سرشان بیاورند چون مأموریت ناتمام شهیدان سلیمانی و تهرانی‌مقدم را به اتمام می‌رسانند.
فرمانده کل سپاه در جریان مراسم بزرگداشت شهید تهران مقدم با اشاره به هراس دشمنان از پاسخ ایران به شیطنت‌های اخیر گفت: دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشور‌های مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید.
فرمانده کل سپاه در جریان مراسم بزرگداشت شهید تهران مقدم با اشاره به هراس دشمنان از پاسخ ایران به شیطنت‌های اخیر گفت: دشمنان چند شبانه روز است که ترسیده و به حالت آماده باش درآمده‌اند و از طریق کشور‌های مختلف پیغام می‌فرستند که پاسخ ندهید.
مراسم یازدهمین سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی مقدم، پدر موشکی کشورمان فردا در قطعه ۲۴ بهشت زهرا در جوار مزار مطهر آن شهید والا مقام برگزار می‌شود.
صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیانی که نخبگان برگزیده طرح شهید تهرانی‌مقدم بنیاد ملی نخبگان را جذب کنند، تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند.
صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیانی که نخبگان برگزیده طرح شهید تهرانی‌مقدم بنیاد ملی نخبگان را جذب کنند، تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نظام سلطه، ضدانقلاب و عوامل آن آگاه باشند که مردم اجازه نمی‌دهند جای جلاد و شهید عوض شود و حضور میلیونی مردم در میدان باری دیگر آتش حرامیان را خاکستر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ