بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی » و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت از 23 اردیبهشت ‌ماه به مدت 4 روز برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شگفتانه شرکت نفت ایرانول برای سهامداران
شمار طرح‌های تولید بار اول صنعت نفت که در دوره دوازده ماهه تا مهرماه 1401 به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری ارسال شد، رشد 78 درصدی را نسبت به دوره مشابه پیشین نشان می‌دهد.
مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در حالی برگزار شد که در این مراسم با شکوه، شرکت نفت ایرانول در کنار عاشقان ولایت، عید سعید غدیر را جشن گرفت.
شرکت نفت آفتاب بندرعباس در اطلاعیه‌ای به تشریح عامل وقوع آتش‌سوزی روز گذشته در این شرکت پرداخت.
شرکت ملی نفت ایران با هدف پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان اقدام به انجام فعالیت های توسعه و ذخیره سازی گاز در میدان مختار واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته است.
قرارداد ارتقا و بهسازی ترمینال صادراتی خوزه ونزوئلا بین گروه پتروپارس و شرکت ملی نفت ونزوئلا (PDVSA) به امضاء رسید.
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم دو شهروند نیجریه ای و عراقی و ۱۵ نفتکش حامل پرچم پاناما به اتهام همکاری با شرکت ملی نفت ایران و دور زدن تحریم ها علیه تهران خبر داد.
شرکت نفتی لوک‌اویل روسیه اعلام کرد که برداشت نفت از میدان نفتی غرب قرنه2 عراق را به 480 هزار بشکه در روز رسانده است.
محسن خجسته مهر گفت: دنبال حداکثر سازی سهم بخش خصوصی و ایرانی در پروژه‌های نفتی هستیم به طوریکه سرمایه‌گذاران خارجی هم دنبال ورود به صنعت نفت ایران هستند.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در دوره فعالیت وزارت نفت در دولت سیزدهم افزایش تولید با فرمایشات مقام معظم رهبری این مقوله به عنوان یک هدف راهبردی با تمام توان در دستور کار قرار دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، مخفیگاه متهم را محاصره و در حالی‌که او قصد متواری شدن داشت با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
در پی یک مورد تیراندازی در اداره شیمیایی شرکت نفت و گاز گچساران، یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
شرکت ملی نفت ایران در واکنش به گزارشی با عنوان « ساز وکار پر ابهام فروش نفت به اشخاص» توضیحاتی را ارائه داد.
آمریکا اعلام کرد چندین شرکت نفت و گاز که با ایران مرتبط هستند را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده است.
مدیر عامل شرکت ملی نفت با اعلام اینکه تیم فنی شرکت روس در تهران مستقر شده است تاکید کرد: در نوامبر سال جاری تیم راهبری پروژه‌های مربوطه جهت ادامه مذاکرات فنی، مخزنی و زمین شناسی به تهران خواهند آمد. اما آنچه در مورد قرارداد و حضور شرکت‌های خارجی در میادین نفت و گازی ایران همواره نگران‌کننده و بحث‌برانگیز بوده، موضوع افشای اطلاعات مخازن به خصوص میادین مشترک به کشور همجوار و همسایه بوده است. کما اینکه در مورد قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال نیز مباحثی از این قبیل مطرح شد.
مرکز انتقال نفت کاشان به‌صورت موقت تحویل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به‌عنوان بهره‌بردار شد.
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نقش این شرکت را در تأمین سوخت زمستانی حساس و مهم دانست و گفت: این شرکت همچنین نقش تأثیرگذاری در تأمین سوخت مراکز صنعتی و خانگی کشور در فصول سرد سال دارد.
شرکت نفت ایرانول برای تسهیل جابه ­جایی زائران اربعین حسینی اقدام به عرضه مستقیم محصولات با قیمت مصوب در مرزهای ورود و خروج زوار اربعین کرده است.
در ۵ ماه نخست سال جاری فروش مقداری گریس شرکت نفت ایرانول در بازار‌های داخلی نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۸۹ درصد افزایش یافت.
همزمان با اربعین حسینی، موکب خدام الحسین(ع) شرکت نفت ایرانول در مرز شلمچه، میزبان زائران و عشاق اباعبدالله خواهد بود.
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و یک شرکت دانش‌بنیان به‌منظور همکاری علمی و فنی برای ساخت پیگ هوشمند، نشت‌یاب و انشعاب‌یاب خطوط لوله، تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.
باتوجه به اهمیت توسعه دانش‌بنیان صنعت روانکار کشور و نیاز به تحول در این صنعت، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با حضور در پژوهشگاه صنعت نفت از آخرین دستاوردهای این مرکز تحقیقاتی بازدیدکرد.
مدیر فروش داخلی شرکت نفت ایرانول از افزایش 400 درصدی تعداد اتوسرویس‌های تحت پوشش توزیع مویرگی محصولات شرکت با هدف تنظیم بازار خبر داد.
پایان خونین جشن تولد در باغ
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۱۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ