شرکت نفت ایرانول برای تسهیل جابه ­جایی زائران اربعین حسینی اقدام به عرضه مستقیم محصولات با قیمت مصوب در مرزهای ورود و خروج زوار اربعین کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آغاز فعالیت دو مرکز ویژه پایش شبکه توزیع برق تهران را گامی بزرگ در مسیر خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و شبکه توزیع برق کشور دانست.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، برای زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، تمهیدات ویژه ای پیش بینی کرده است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
معاون مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: متراژ حفاری افقی و جهت‌دار چاه‌های نفت و گاز در سال ۱۴۰۱ در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور افزایش ۶۵ درصدی داشت.
معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی در ایام سفرهای نوروزی به صورت ویژه و در قالب طرح نوروزی خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی خدمات فنی و مهندسی ارایه شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را خدمات ویژه ای برشمرد که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیش از گذشته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای افزایش کیفیت محصولات ایران‌خودرو هم‌زمان با طرح تحول کیفی، خودروهای خانواده هایما مشمول بسته‌های تشویقی و جبرانی شد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی این شرکت در روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» خبر داد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل، از ارایه خدمات به مشتریان عمده مانند اتوبوس‌رانی تهران خبر داد و گفت: به‌صورت ویژه نسبت به تجهیز نمایندگی‌ها و اعزام اکیپ امداد اقدام شده است.
شرکت امدادخودرو ایران با تجهیز سبد امدادی (ویژه زمستان) ناوگان این شرکت برای امدادرسانی و یا حوادث احتمالی در زمان بحران و بارش برف و باران آماده ارایه خدمت به هموطنان است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارائه خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت از جمله مناسب‌سازی شغلی، هوشمندسازی و الکترونیکی‌کردن خدمات سازمان بهزیستی را راهبردهای اساسی وزارتخانه دانست.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی این شرکت برای مراسم ۱۳ آبان، خبر داد.
سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه در راستای ارائه خدمات بهینه‌تر و جلوگیری از ازدحام مسافری به مسافران خط ۳ به خصوص در ایستگاه تقاطعی تئاترشهر خبر داد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از رشد ۲۲ درصدی خدمات یکپارچه فنی و مهندسی به چاه‌های نفت و گاز در ۶ ماه نخست امسال در مقایسه با دوره مشابه پارسال خبر داد.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه متروی تهران هم‌زمان با برگزاری جشن بزرگ جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در میدان ولیعصر خبر داد.
شهرداری تهران در کنار خدماتی که برای راهپیمایی اربعین حسینی در مرزهای کشور و عراق ارائه می‌دهد، از راهپیمایی جاماندگان اربعین غافل نشده و خدمات شایسته‌ای را برای شهروندان در نظر گرفته است.
استاندار بغداد از آغاز ارائه خدمات ویژه استان بغداد به شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی (ع) خبر داد.
همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن ایام عزیمت ایرانیان به عراق و راهپیمایی اربعین، بسته‌های تخفیف‌دار و ظرفیت‌های ویژه زیرساختی تدارک دیده و تیم‌های عملیاتی را در نقاط پنجگانه مرزی مستقر کرده است.
پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره بارسلونا، خدمات خاصی را پس از حمله سارقان به منزلش دریافت کرده است.
بیمه معلم به مناسبت روز پزشک در رشته حوادث انفرادی و همچنین بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پزشکان تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته است .
سازمان تاکسیرانی شهر تهران با همکاری شرکت ایساکو امکان ارائه خدمات ویژه، برای تاکسیران‌های فعال در پایتخت تحت عنوان طرح تسهیلات حامی را فراهم آورده است.
با تفاهم صورت گرفته میان «وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» و شرکت «امدادخودرو ایران»، از این پس دارندگان کارت حکمت می‌توانند علاوه بر فروشگاه‌های طرف قرارداد، از خدمات امداد خودرویی شرکت امدادخودروایران در هر ساعت از شبانه روز استفاده کنند.
کسب درآمد و رفاه از راهی ارزان
پاکبان بی گناه ، قربانی نزاع مسلحانه گانگستری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ