سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی قصد دارد دوباره با ورزشکار قزاق مبارزه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از بهره‌برداری باند دوم مبارکه - مجلسی - بروجن تا پایان سال ۱۴۰۴ خبر داد.
با انجام قرعه‌کشی آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، 7 کشتی‌گیر کشورمان حریفان خود را در بوداپست شناختند که محمد نخودی در صورت کسب برد در مبارزه اولش، در دور دوم حریف مارستلر آمریکایی است.
در 35 سالگی گویا خون جدیدی به رگ هایش تزریق شده و بی وقفه و با انگیزه در قفسی که در طبقه دوم باشگاه تعبیه کرده، تمرین می کند.
اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در افغانستان نیز تولید و قاچاق مواد مخدر طی دو دهه گذشته نزدیک به ۵۰ برابر شده است، گفت: علی رغم وعده‌های طالبان و براساس آمارهاس رسمی سازمان ملل در سال گذشته، کشت و تولید مواد مخدر افزایش داشته است. تولید مواد مخدر صنعتی رکورد زده و افغانستان در حال حاضر رتبه اول تولید تریاک در دنیا و رتبه دوم تولید مواد مخدر صنعتی و متامفتامین را در دنیا دارد. همه شواهد نشان می‌دهد که در منطقه و جهان با افزایش تولید و مصرف مواد مخدر روبه رو هستیم.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یکی از تیم های لیگ برتری و نایب قهرمان لیگ بیست و دوم مجوز حرفه‌ای گرفت.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: دغدغه مردم مقابله با سرقت است. یکی از دلایل اصلی سرقت مال‌خر است و باید این زنجیره در سرقت قطع شود ؛ این دست دوم فروشی‌ها آفتی شده است.
در روز پایانی رقابت های گرنداسلم فردا دوشنبه ۱۴ فروردین ماه 6 تکواندوکار کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.
برنامه روز دوم مسابقات انتخابی گرنداسلم چین اعلام شد و 11 تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند.
برنامه روز دوم از مسابقات تکواندو انتخابی گرنداسلم از سوی سایت رسمی فدراسیون جهانی اعلام شد و ۱۱ نماینده ایران رقبای خود را شناختند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی موثر ترین چهره مبارزه با تروریسم بود و تبیین و تحلیل ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است
آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه دوم دی‌ماه با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در خدمت به نهضت امام خمینی (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
اندیمشک از میزبانی هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی انصراف داد و اهواز به عنوان میزبان دیدار سازین سعید اندیمشک و فولاد مبارکه اصفهان انتخاب شد.
در جریان رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهزمانی جهان، ۳ آزادکار ایران مقابل رقبای خود صاحب برتری شدند و محمودجانلو در ۶۵ کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی رفت.
فاز دوم موزه افتخارات باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور پیشکوتان، مربیان و ورزشکاران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افتتاح شد.
نایب‌ قهرمان سنگین وزن کشتی جهان می‌گوید تاکتیک مناسبی برای مبارزه با حریف سرشناس ترکش داشته اما در وقت دوم به دلیل اینکه بدن رضا کایالپ چرب بود، نتوانسته فن اجرا کند.
آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل حریفی از چین شکست خورد.
فرنگی‌کار صرب پس از شکست محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک، گفت: در تایم دوم مبارزه به لحاظ روانی برتر از او بودم و توانستم پیروز میدان شوم.
فرنگی‌کار صرب پس از شکست محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک، گفت: در تایم دوم مبارزه به لحاظ روانی برتر از او بودم و توانستم پیروز میدان شوم.
رئیس پیشین کمیته داوران کشورمان در جریان روز دوم از مسابقات لیگ جهانی کاراته از قضاوت مبارزه نماینده اسرائیل امتناع کرد.
در جریان روز دوم از مسابقات لیگ جهانی کاراته، رئیس پیشین کمیته داوران کشورمان از قضاوت مبارزه نماینده رژیم اشغالگر قدس امتناع کرد.
روز نخست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در باکو با صعود دو نماینده ایران به دیدار پایانی همراه بود. در روز دوم این مسابقات نیز ملی پوشان کشورمان با مبارزه با حریفان خود خواهند پرداخت.
روز نخست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در باکو با صعود دو نماینده ایران به دیدار پایانی همراه بود. در روز دوم این مسابقات نیز ملی پوشان کشورمان با مبارزه با حریفان خود خواهند پرداخت.
رئیس دولتِ مردمی در سال دوم حضور خود در پاستور برنامه‌های زیادی را پیش رو دارد که باید با جدیت و با تعامل سایر نهادها پیگیری و اجرا کند. «مبارزه با فساد» هم یکی از آنها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ