رئیس دولتِ مردمی در سال دوم حضور خود در پاستور برنامه‌های زیادی را پیش رو دارد که باید با جدیت و با تعامل سایر نهادها پیگیری و اجرا کند. «مبارزه با فساد» هم یکی از آنها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیات وزیران مهمترین وظایف سرپرست وزارت ورزش است.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از دستگیری رئیس شورای شهر نسیم شهر خبر داد و گفت: تحقیقات در راستای فساد ستیزی و صیانت از حقوق عامه کمافی السابق ادامه خواهد داشت.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از دستگیری رئیس شورای شهر نسیم شهر خبر داد و گفت: حقیقات در راستای فساد ستیزی و صیانت از حقوق عامه کمافی السابق ادامه خواهد داشت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت می پردازند.جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
رئیس جمهور گفت: در سال جدید تلاش دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
رئیس جمهور با بیان اینکه برنامه اصلی دولت در سال ۱۴۰۲ کنترل تورم همراه با رشد پایدار اقتصادی است، تصریح کرد: به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهم، در سال جدید تلاش خادمان شما در دولت برای تحقق وعده‌ها، از جمله «بهبود معیشت مردم»، «فساد ستیزی»، «مهار تورم»، «تقویت تولید» و «افزایش اشتغال»، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه خواهد بود.
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری از تشکیل کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان کشوری در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: فسادستیزی خط قرمز حوزه اقتصادی صندوق بازنشستگی است.
رئیسی گفت: شرط همکاری با دولت، روحیه فسادستیزی است و دوستان هم با همین روحیه در حال کار کردن هستند. شرط حکمرانی داشتن روحیه مبارزه با فساد است.
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت رفاه، از کسب ۲ رتبه برتر در بخش‌های «سلامت اداری» و «اثربخشی فرایندهای بازرسی» در بین دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.
وزیر اموزش و پرورش در حکم سرپرست معاونت آموزش ابتدایی گفت: رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ