اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از بهره‌برداری باند دوم مبارکه - مجلسی - بروجن تا پایان سال ۱۴۰۴ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از انهدام باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو خبر داد و گفت: متهمان با استفاده از یک دستگاه خودروی جرثقیل یدک کش، سرقت‌ها را انجام می‌دادند.
زاهدان- با احداث باند دوم زابل به زاهدان و براساس نظرکارشناسان، احتمال خروج شهر سوخته از لیست جهانی یونسکو وجود دارد و این زنگ خطری در حوزه گردشگری و باستانشناسی است.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اجرای باند دوم مسیر گلپایگان به دهق به بیش از ۶۸۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی باند دوم مسیر اصفهان به اردستان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۳ به پایان برسد.
امکان تردد مسافران از منطقه دوم آزادراه تهران- شمال که شامل باند ۱۵.۵ کیلومتری است از صبح امروز (شنبه، ۱۷ تیر) فراهم شده است.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
کیانپور گفت:پروژه باند غربی منطقه دوم آزاد راه تهران- شمال توسط متخصصان ایرانی ارتقا پیدا می کند.
سرکلانتر دوم پلیس پیگیری تهران از دستگیری باند سارقین سابقه دار اماکن خصوصی در محدوده ستارخان خبر داد.
به دنبال اعترافات جلال و جواد (متهمان دستگیر شده) بی درنگ عملیات دستگیری سرکرده باند در دستورکار نیرو‌های انتظامی قرار گرفت و گروهی از افسران دایره تجسس با هماهنگی‌های قضایی، به طرف استوک فروشی لوازم خودرو (قطعات کارکرده و دست دوم) به راه افتادند، اما مالخر مذکور در فروشگاه حضور نداشت، ولی بیش از ۵۰ عدد آینه بغل سرقتی که توسط سارقان شناسایی شده بود، در حضور یکی از بستگان «لپ لپ» جمع آوری و به کلانتری منتقل شد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ» می‌گوید: خدایا از تو توفیق می‌خواهم که در ماه رمضان اطاعت تو را کنم و گناه انجام ندهم. روایت داریم از امام نهم (ع) که فرمود: مومن باید سه خصلت داشته باشد؛ اول توفیق داشته باشد، دوم خودش را موعظه کند و سوم اینکه نصیحت دیگران را قبول کند.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: دغدغه مردم مقابله با سرقت است. یکی از دلایل اصلی سرقت مال‌خر است و باید این زنجیره در سرقت قطع شود ؛ این دست دوم فروشی‌ها آفتی شده است.
استریکس توانایی برخاستن از زمین و فرود به صورت عمودی بی نیاز از باند پرواز را دارد. قرارگیری روی چرخ‌های عقب امکان برخاستن به صورت عمودی را فراهم می‌کند و همچنین امکان فرود روی چرخ‌های عقب به صورت عمودی وجود دارد.
یک مدافع، یک مهاجم و یک مدافع سابق! قاب سه نفره جذاب روز دوم تمرین تیم ملی اینگونه شکل گرفت.
اصفهان- در مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی، ۵ کیلومتر قطعه پایانی از باند دوم محور علویجه به پلیس راه اصفهان - تهران و ۲ دهانه پل ۲۲ متری در این محور افتتاح شد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی موثر ترین چهره مبارزه با تروریسم بود و تبیین و تحلیل ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب امری ضروری است
معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: با پیگیری دادستانی کل کشور احداث باند دوم جاده سنگان به تربت حیدریه پس از توقف ۱۰ ساله از سر گرفته شد.
در شروع نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول تیم های شهرداری آستارا و مس شهر بابک به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید.
چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد.
سخنگوی دولت از بهسازی و افتتاح کامل باند دوم فرودگاه مهرآباد خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به شیوه سرقت این باند سرقت موبایل گفت: این افراد با مراجعه به مردمی که در پارک بودند مدعی می‌شدند که به تلفن احتیاج داشته و مشکلی برایشان ایجاد شده و باید سریعا با خانواده تماس بگیرند و به این طریق گوشی موبایل را گرفته و به نام تماس با خانواده اقدام به سرقت گوشی می‌کردند.
نایب‌ قهرمان سنگین وزن کشتی جهان می‌گوید تاکتیک مناسبی برای مبارزه با حریف سرشناس ترکش داشته اما در وقت دوم به دلیل اینکه بدن رضا کایالپ چرب بود، نتوانسته فن اجرا کند.
گروه پروموتر USB نسخه دوم USB۴ را با پهنای باند ۸۰ گیگابیت بر ثانیه معرفی کرد.
رئیس دولتِ مردمی در سال دوم حضور خود در پاستور برنامه‌های زیادی را پیش رو دارد که باید با جدیت و با تعامل سایر نهادها پیگیری و اجرا کند. «مبارزه با فساد» هم یکی از آنها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ