اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی و باتجربه، بهترین فرصت گلزنی برابر لهستان را از دست داده و دقایقی بعد موفق به گلزنی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردی در روسیه بر اثر برق گرفتگی از بالای یک دکل برق سقوط کرد اما با زمین برخورد نکرد ولی بدن بی جانش در بین میله‌ها گیر کرد.
16 تیم حاضر در لیگ برتر بیست و سوم سرمربی خود را انتخاب کردند و حالا تیم‌ها برای آماده سازی هرچه‌ بهتر کارشان را شروع می‌کنند.
فدراسیون فوتبال ترکیه که پیش از این قانون جدید استفاده تیمهای سوپرلیگ این کشور از بازیکنان خارجی را اعلام کرده بود بندهای جدیدی به این قانون اضافه کرد.
16 تنیسور برتر زن گرنداسلم فرانسه (رولان گاروس) تعیین شدند.
محمد محمدی می‌گوید امیدوار است شرایط برای ماندن گل‌محمدی فراهم شود؛ معاون پرسپولیس همچنین ادعا می‌کند هنوز کار نقل و انتقالاتی سرخ‌ها شروع نشده است.
خبرگزاری دولت اعلام کرد که تاریخ جدید مجمع پرسپولیس و استقلال، 16 خرداد خواهد بود.
یک شهروند از مرند در گزارشی تصویری از کشتار سگ‌ها در محل دفن زباله در مرند اطلاع داد. شهردار مرند در گفتگویی این موضوع را تکذیب کرد.
سازمان لیگ ایتالیا اعلام کرد بازی ناپولی-سالرنیتانا روز یکشنبه 30 آوریل ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.
هواداران عربستانی استقبال بالایی از دیدار الاتحاد و الهلال در نیمه نهایی جام پادشاهی داشته‌اند.
لیورپول امشب موفق شد میزبان خود لیدزیونایتد را با دبل ژوتا و صلاح 6-1 شکست دهد.
نفرات اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در ازبکستان مشخص شدند.
نیمه دوم دیدار فولاد و گل گهر تحت تاثیر جنجال های مربوط به اخراج دو بازیکن تیم میهمان پیگیری شد.
امیر قلعه‌نویی باید برای آخرین مرتبه تیمش را از ساعت 16:30 دقیقه امروز به مصاف فولاد خوزستان بفرستد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، 16 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 15 دقیقه و با حضور 203 نفر از نمایندگان آغاز شد و آخرین مواد لایحه بودجه 1402 مورد بررسی قرار گرفت
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، مجبور شد توماس مولر را در بازی برابر گلادباخ پس از 16 دقیقه تعویض کند و حالا دلیل این تصمیم مشخص شده است.
جیانلوکا پرستیانی، پدیده جدید فوتبال آرژانتین است که دو باشگاه بزرگ اسپانیا به دنبال جذب او هستند.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
هادی چوپان با قهرمانی در مسترالمپیا جایزه قابل توجهی را دریافت کرد.
طبق صحبت های جدید رئیس فیفا احتمال تغییر در نحوه برگزاری جام جهانی بعدی که 48 تیم در آن حضور خواهند داشت، بالاست.
اکنون به جرات می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین بازی تیم ملی فوتبال در ساعت 16 و 30 دقیقه امروز –دوشنبه- مقابل تیم ملی انگلستان در ورزشگاه بین‌المللی «الخلیفه» فوتبالیست‌های ایرانی، نمی‌توانند تنها بر روی مسائل فنی و فوتبالی تمرکز داشته باشند. حتی شاید بتوان گفت آن‌ها از نظر ذهنی، درگیر در مسائل سیاسی و فشارهای مجازی هستند که در روزهای گذشته بر آن‌ها تحمیل شده است. هر چند کیروش در هیچ یک از بازی‌های ابتدایی که در سه جام جهانی گذشته مربی‌گری کرده، نباخته است اما شاید این بار ورود نابهنگام سیاست بر ذهن و روان فوتبالیست‌های ایرانی این طلسم را برای او بشکند.
رنکینگ جهانی سابر تیمی جوانان در پایان جام‌جهانی سابر در تهران، اعلام شد.
هفته اول سوپر لیگ کاراته بانوان و آقایان روز دوشنبه 16 آبان ماه به‌صورت همزمان در استان تهران برگزار می‌شود.
دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و دریای بابل از ساعت 16:15 دقیقه طبق برنامه باید آغاز شود ولی هنوز محل برگزاری این مسابقه به طور دقیق مشخص نیست.
تهیه کنندگان و کارگردانان بسیاری از آثار دلایل فرامتنی را عامل عدم حضور آثارشان مطرح کرده‌اند که برخی از ایشان این موضع گیری را به شکل علنی نیز مطرح نموده‌اند. بنابراین تا زمانی که تمامی آثار راه یافته و بیرون مانده از این رویداد سینمایی مشاهده نشود، نمی‌توان داوری دقیق در این زمینه داشت که آیا سرآمدان تولیدات سینمای ایران به این جشنواره راه یافته‌اند و دیگر آثاری که بیرون مانده‌اند شایستگی نداشته‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ