شورای عالی سیاسی یمن خواهان منع واردات کالا از کشورهایی شد که اجازه هتک حرمت قرآن کریم را می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: چند روزه تا حداکثر چند هفته برای تبدیل یوان کره به یورو زمان می‌برد و پس از آن پول‌های بلوکه شده ایران به یک حساب در یکی از کشور‌های منطقه واریز می‌شود و، اما از مسیر این دارایی‌ها کالا‌های غیر تحریمی که نیاز داریم تهیه می‌کنیم.
سهمیه کالاهای اساسی مورد نیاز موکب ها در ایام اربعین به تفکیک سهمیه استان‌ها ابلاغ شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف انبار کالای قاچاق در شهر تهران خبر داد.
کالاهای اسپانیایی روی دست ماند
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع مرحله اول اقلام اساسی در ایام محرم به میزان ۱۲۰۳ تن خبر داد و گفت: توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
رئیس پارلمان عربی خواستار واکنش قوی علیه دانمارک به خاطر هتاکی به قرآن در پایتخت این کشور شد.
دبیر شورای عالی هماهنگی سران قوا تاکید کرد: کشور‌های مسلمان وظیفه دارند برای جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع و غیرانسانی، کالا‌های این کشور‌ها را تحریم، سفرای آن‌ها را اخراج و محاکمه هتاکان و عوامل آن را پیگیری کنند.
آستارا- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: کالاهای اساسی در گمرک آستارا و انزلی با نظارت دستگاه قضائی به دست مردم رسیده و هیچگونه کالای فاسد شدنی و متروکه نداریم.
سرپرست دفتر توسعه صادرات وزارت جهادکشاورزی، صادرات کالاهای یارانه‌ای به کشورهای همسایه را خلاف قانون و رانت‌جویی دانست و بر ضرورت پرداخت مابه‌التفاوت یارانه دولتی تخم‌مرغ تاکید کرد.
طرح عیدانه ویژه استاندارد تهران با محورهای نظارت بر بازار و ارائه خدمات استاندارد، از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده‌ و به مدت یک ماه ادامه دارد.
اهواز- معاون دادستان کل کشور گفت: کالاهای ممنوعه و اجناسی که قابلیت مصرف ندارند باید هرچه سریع‌تر امحاء و معدوم شود.
سمنان- رئیس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه ۲۴۳ هزار تن کالا از استان به کشورهای مختلف صادر شده است، گفت: ۲۶ کشور مقصد این کالاها بودند.
سرپرست امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی گفت: بالا رفتن قیمت دلار و قیمت کالا‌های وارداتی باعث شد برای تهیه سمعک و ویلچر برقی از کشور‌های دیگر دچار مشکل شویم.
سرپرست امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی گفت: بالا رفتن قیمت دلار و قیمت کالاهای وارداتی باعث شد برای تهیه سمعک و ویلچر برقی از کشورهای دیگر دچار مشکل شویم.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در طرح کالابرگ قیمت کالاهای اساسی نباید بیشتر از شهریور ۱۴۰۰ به مردم عرضه شود و دولت باید مابه‌التفاوت آن را به شکلی برای مردم جبران کند.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد کشور لتونی از انتقال کالاهای رایگان روسیه به کشورهای کمتر توسعه یافته جلوگیری به عمل می آورد.
نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که شمار زیادی از کشورهای اروپایی که از تحریم‌های ضدروسی حمایت می‌کنند، از آغاز سال جاری در جمع عمده واردکنندگان محصولات این کشور بوده‌اند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نه تنها مردم ایران بلکه مردم اکثر کشورهای جهان به دلایل مختلف به دنبال ذخیره سازی نیازهای خود هستند که این مهم اهمیت تأمین کالاهای اساسی توسط دولت را نشان می‌دهد.
ایران موقعیت جغرافیایی خاصی در جهان دارد که مزیت‌های نسبی بسیاری برای آن پدید آورده‌ است. با این همه، در چند دهه گذشته، ما نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در این زمینه، آنچنان که باید بهره‌برداری کنیم. از جمله این فرصت‌ها، امکان گذردهی فراورده‌ها و کالا‌های کشور‌های نواحی شمالی ایران از جمله روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به بازار‌های متنوع سواحل جنوبی ایران است.
ایران موقعیت جغرافیایی خاصی در جهان دارد که مزیت‌های نسبی بسیاری را برای آن پدید آورده‌است. با این همه، در طول چند دهه گذشته، ما نتوانسته‌ایم از فرصت‌های موجود در این زمینه، آنچنان که باید بهره‌برداری کنیم. از جمله این فرصت‌ها امکان گذردهی فراورده‌ها و کالا‌های کشور‌های نواحی شمالی ایران از جمله روسیه، ترکمنستان و آذربایجان به بازار‌های متنوع سواحل جنوبی ایران است.
در گزارش آلنا دوهان آمده است: ایران همانند سایر کشور‌های تحت تحریم از گسترده شدن صلاحیت آمریکا در معاملات بانکی بین المللی به دلیل ارتباطات بانک‌های ایالات متحده با بانک‌های خارجی با پرداخت‌های دلاری متضرر شده است؛ این امر موجب ایجاد اختلالات و تأخیر جدی در تأمین کالا‌های اساسی از جمله غذا، دارو، تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات و مواد اولیه گردیده است.
دادستان تهران، بر تشکیل قرارگاه تعیین تکلیف کالاهای بلاتکلیف موجود در انبارها تاکید کرد و گفت: سرم‌های موجود در انبار فرودگاه امام (ره) ظرف ۴۸ ساعت تحویل مراکز درمانی شوند.
دادستان تهران، بر تشکیل قرارگاه تعیین تکلیف کالاهای بلاتکلیف موجود در انبارها تاکید کرد و گفت: سرم‌های موجود در انبار فرودگاه امام (ره) ظرف ۴۸ ساعت تحویل مراکز درمانی شوند.
وزیر راه و شهرسازی گفت: ایران آمادگی دارد به عنوان یک کشور در حال توسعه ترانزیت در کنار سایر کشورهای ترانزیت منطقه، نیازهای ترانزیتی ۸ کشور محصور در خشکی منطقه را برآورده سازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ