جمعی از احزاب اصلاح طلب در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور نوشته‌اند: ما جمعی از احزاب اصلاح طلب با ارسال نامه شماره ۱۳۲۳۸۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ به وزیر محترم کشور اطلاع دادیم که قصد برگزاری یک تجمع آرام را داریم که متاسفانه با وجود گذشت بیش از دو هفته پاسخی به آن داده نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی با استفاده از پیش‌ثبت‌نام می‌خواهند اصلاح‌طلبان در انتخابات ثبت نام نکنند تا هزینه ردصلاحیت از دوششان برداشته شود.
رییس مجلس شورای اسلامی قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را برای اجرا ابلاغ کرد.
مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال پژوهشگاه ICT با هدف ایجاد انگیزه و بهره‌گیری مؤثرتر از مدرسین خبره کشور، پیشنهاد اصلاح و بازنگری آئین نامه حق‌التدریس پژوهشگاه را ارائه کرد.
پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر با هدف هم‌افزایی بیشتر در بخش کشاورزی تفاهم نامه امضا کردند.
نمایندگان کارگری عضو شورای‌عالی کار در نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار برگزاری مجدد جلسه شورای‌ عالی کار برای ترمیم دستمزد ۱۴۰۲ کارگران شدند.
کیهان نوشت: در دوره متاخرتر، شهید سلیمانی مثل برخی جریان‌های تحریفگر دنبال بزک کردن و احیای خط سیاسی آفت زده خاتمی نبود، بلکه از وی و برخی اصلاح‌طلبان مشابه مطالبه داشت که توبه کنند و به دامان نظام و انقلاب برگردند.
هیات مدیره بورس کالای ایران در نامه ای به وزیر صمت ضمن هشدار در مورد شیوه عرضه خودروهای وارداتی، تاکید کرد که عرضه خودروهای وارداتی در بورس منوط به ورود به کشور و صدور قبض انبار است.
وزیر کار از احتمال تغییر و اصلاح برخی از مصادیق و مفاهیم مورد نیاز در آیین نامه تعیین مشاغل سخت و زیان آور خبر داد.
کیهان نوشت: درباره سخنان آقای انصاری گفتنی است؛ قطعا جناح بازی و حزب بازی امر مذمومی است که اتفاقا برخی چپ‌های سابق و شبه اصلاح‌طلبان سابق، مصداق تام این رذیله سیاسی هستند. برخی از آن‌ها در این مسیر انحرافی تا جایی پیش رفتند که دشمنان انقلاب را به دوستی و دوستان انقلاب را به دشمنی گرفتند و نهایتا شریک نقشه‌های دشمن در حوزه براندازی و ایجاد آشوب شدند. روشن است که در چنین موقعیتی نیرو‌های انقلابی نمی‌توانستند بی‌تفاوت و بیطرف باشند.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاو قالیباف گفت: آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها هنوز پاسخ نگرفته. آن وقت شما می‌گویید «شما چرا نمی‌آیید»؟
بدون تردید، عاملیت را باید به جریان‌هایی ارجاع داد که سال‌ها رویای یک دست شدن حاکمیت و صاف شدن سپهر سیاسی کشور از دست‌اندازی به نام «اصلاح‌طلبان» را در سر می‌پروراندند. آن‌هایی که هر روز حلقه خودی‌ها را محدود و محدوتر کردند. کار را به جایی رساندند که سردمداران اصول‌گرایی همچون ناطق نوری و علی لاریجانی نیز به غیرخودی تبدیل شدند. آن‌هایی که حسن روحانی‌ها معتدل را غیرخودی و در دسته محذوفان تعریف کردند. آن‌ها که به مطالبه مشارکت، پاسخ «نه» دادند و انتخابات حداقلی را عاملی برای بهتر شدن وضعیت خطاب کردند.
سخنگوی وزارت صمت از اصلاح و تصویب آیین نامه واردات خودرو در دولت خبر داد و گفت که به‌زودی ثبت سفارش واردات آغاز می شود.
هیئت وزیران با اصلاح یک ماده از آئین نامه اجرایی آموزشگاه‌های رانندگی درخصوص شرایط فعالیت مؤسس و مدیر آموزشگاه‌های مذکور موافقت کرد.
معاون وزیر کشور گفت: هیئت وزیران به منظور ایجاد رضایتمندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آئین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور را به تصویب رساند.
عضو کمیسیون انرژی با اشاره به لحاظ طرح تعرفه پلکانی گاز در بودجه سال جاری گفت: دستگاه مربوطه هرچه سریعتر باید آیین نامه اجرایی آن را ارسال کند تا در مجلس تصویب شود.
سخنگوی وزارت صمت گفت: ایرادات وارده به آیین نامه واردات خودرو موجب ابطال آن نمی شود و این ایرادات به زودی اصلاح خواهند شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون اصلاح ماده ۱۲۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس را ابلاغ کرد.
هیئت وزیران ضمن موافقت با اصلاح دو آئین نامه اجرایی فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد وزارت جهاد و تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی، درخصوص تعدادی از طرح‌های نمایندگان مجلس اعلام نظر کردند.
رئیس جمهور «قانون اصلاح بند «ز» تبصره(۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور» را برای اجرا به وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
عباس عبدی می‌گوید: می‌پرسند درباره متن «موسوی» چرا نظر نمی‌دهم؟ تناقضات و مشکلات فراوان حکومت بجای خود، ولی اصلاح‌طلبان با مجموعه‌ای از تناقضات وارد ۸۸ شدند و شد آنچه که نباید می‌شد.
تحلیلگر اصلاح‌طلب درباره بیانیه اخیر میرحسین موسوی گفت: اصلاح‌طلبان با مجموعه‌ای از تناقضات وارد 88 شدند و شد آنچه که نباید می‌شد.
ارشیا حیدریان مدیر حقوقی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک گفت: با عنایت به تغییرات پیاپی شرایط بازار سرمایه در سال‌های اخیر و جذب خیل عظیمی از سرمایه گذاران به این بازار اصلاح قانون بازار مصوب ۱۳۸۴ ضروری می‌نمود و بر همین اساس اصلاح قانون بازار در مجلس شورای اسلامی کلید خورد. پس از انتشار پیش نویس قانون جدید بازار، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار بعد از برگزاری ۱۵ جلسه با متخصصان پیشنهادات خود را به مجلسی‌ها ارائه داد. در پیش نویس جدید ردپایی از پیشنهادات کانون کارگزاران دیده نمی‌شود.
تیم ملی تکواندوی نونهالان ایران با کسب دو مدال طلا و یک نقره، نایب قهرمان جهان شد.
به قرار اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، خواستار منع دیوان عدالت اداری از رسیدگی به شکایات علیه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ