رئیس جمهور «قانون اصلاح بند «ز» تبصره(۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور» را برای اجرا به وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر چند رئیس جمهور هنوز به طور رسمی با استعفای «حمید سجادی» موافقت نکرده است اما از برخی مدیران ورزشی و غیرورزشی به عنوان نامزدهای سرپرستی وزارت ورزش و جوانان و جانشینی وی نام برده می‌شود.
معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.
رئیس‌جمهوری از وزارت جهاد کشاورزی خواست به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین‌شده بدهند.
رئیس‌جمهوری از وزارت جهاد کشاورزی خواست به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین‌شده بدهند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور برای تدوین لایحه دو فوریتی تشکیل «وزارت بازرگانی داخلی و تنظیم بازار» خبر داد.‌
مدیرکل آفریقای وزارت خارجه گفت: از روسای جمهور چند کشور آفریقایی دعوت شده که به تهران سفر کنند و برخی از مقامات عالی رتبه تعدادی از کشور‌های این قاره برای سفر به تهران اظهار علاقه کره‌اند و ما در حال برنامه‌ریزی و نهایی کردن زمان این سفر‌ها هستیم.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
وزارت صمت به دنبال نامه معاون اول رئیس‌جمهور خطاب به شورای رقابت درباره مصوبه قیمت‌گذاری خودرو، برای همکاری با شورای رقابت در این موضوع اعلام آمادگی کرد.
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به «مهستان» را که بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری تصویب شده بود، ابلاغ کرد.
عیسی زارع‌پور درباره نامه منتشر شده از سوی دفتر رئیس‌جمهور به وزارت ارتباطات مبنی بر لغو محدودیت‌های اینترنتی گفت: نامه‌ای از طرف آقای توانگر نماینده مجلس داده شده بود و اخلاق ایشان است که نامه‌ها را منتشر می‌کنند، ما جواب نامه ایشان را می‌دهیم. اطلاعی از نامه دفتر رئیس‌جمهور ندارم.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در تخصیص ارز به یک مجموعه خاص برای واردات چای و توقف ثبت سفارش برای سایر واردکنندگان طی نامه به معاون اول رییس جمهوری خواستار رسیدگی به موضوع شدند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس جمهور روز یکشنبه آینده در نامه ای به مجلس گزینه‌ تصدی وزارت راه را معرفی می کنند تا تکلیف وزارتخانه راه و شهرسازی معلوم شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: افندی‌زاده به عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی مطرح شده است؛ ولی این موضوع وقتی قطعی خواهد شد که نامه حجت‌الاسلام رئیسی به مجلس برود.
عضو شورای عالی محیط زیست می‌گوید علاوه بر سازمان جنگل‌ها، سازمان‌های شیلات، وزارت نیرو، شهرداری‌ها و برنامه و بودجه باید تدریجی در سازمان حفاظت از محیط زیست ادغام شوند.
بنا به اعلام وزارت خارجه ترکیه، رئیس جمهور این کشور قرار است در تماسی تلفنی درباره صادرات غلات از اوکراین با همتای روس خود صحبت کند.
رئیس جمهور چین در نامه‌ای به رهبر کره شمالی که ساعتی قبل از برگزاری اجلاس حزب کمونیسم چین صورت گرفت؛ خواستار ارتباط، اتحاد و همکاری دو طرف شد.
رییس کمیسیون عمران در رابطه با متن‌نامه رییس جمهور تشریح کرد: محتوای نامه آقای رئیسی موافقت رسمی دولت با تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی است، زیرا اگر مجلس بخواهد این تفکیک را در قالب طرح بیاورد بحث های مالی مطرح می شود و امکان دارد به ماده 75 بخورد و شورای نگهبان آن را رد کند برای همین دولت قبول دارد و نامه آقای رئیسی برهمین اساس است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از ارسال نامه رسمی این معاونت به وزارت کشور برای توضیح بیشتر ماجرای رخ داده برای مهسا امینی خبر داد.
امروز برخی از رسانه‌ها خبری منتشر کردند که محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است.
با امضای معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه‌های مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.
با امضای معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه‌های مرتبط با وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.
ولی اسماعیلی خواستار ابطال افزایش ده درصدی مزد کارگران دولت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ