عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: ساخت و توسعه پالایشگاه در خارج از کشور به صورت مشارکتی می تواند صادرات نفت ایران را حتی در دوران تحریم ضمانت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسینی گفت:بنزی پالایشگاه های کوچک ایران اکنون به عراق و امارات صادر می شود و افغانستان بنزین به مراتب با کیفیت پایین تر را از ازبکستان وارد می کنند.
ایران و ونزوئلا در زمینه توسعه میدان‌ها و پایانه‌های نفتی، احیای ظرفیت پالایشی و پتروشیمی چند قرارداد همکاری مهم امضا کردند.
وعده ساخت پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای شهید سلیمانی در ابتدای دولت سیزدهم داده شد و این درحالی است که بسیاری از طرح‌های پالایشگاهی نظیر آناهیتا و بهمن هنوز روی زمین مانده است.
افتتاح پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با حضور رئیسی
هویزه- در دومین روز از سفر رئیس جمهور به خوزستان، پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس افتتاح شد.
هویزه- در دومین روز از سفر رئیس جمهور به خوزستان، پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس افتتاح شد.
مدیرعامل پالایشگاه هویزه گفت: از خاموش شدن فلر های این پالایگاه تا چند روز آینده خبر داد.
کارشناس سازمان برنامه و بودجه گفت: از سال ۱۳۸۶ تاکنون تمام محصولات پالایشگاه ها به قیمت جهانی فروخته می شود با این تفاوت که پنج فرآورده اصلی خود را به دولت و مابقی را به بازار می فروشند.
آبادان- استاندار خوزستان گفت: فاز دو پالایشگاه نفت آبادان، یک نقطه قوت و از مصادیق خدمات دولت مردمی است.
آبادان - رئیس جمهور گفت: تکمیل و افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان جلوه جلوگیری از خام فروشی و رشد فعالیت‌های دانش بنیان در کشور است.
اهواز - رئیس جمهور دقایقی قبل، فاز دوم پالایشگاه آبادان به منظور افزایش تولید بنزین و گازوئیل در کشور را افتتاح کرد.
مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که دو دستگاه توربین ردیف چهارم و ششم در این پالایشگاه با موفقیت راه‌اندازی و عملیاتی شد.
انفجار و آتش‌سوزی در نزدیکی یک پالایشگاه غیرقانونی نفت در منطقه دلتای نیجریه دست‌کم ۱۲ کشته برجای گذاشت، اگرچه ساکنان محلی تلفات بسیار بیشتری را گزارش می کنند.
بوشهر- فاز ۱۴ پارس جنوبی به عنوان آخرین طرح توسعه پالایشگاهی پارس جنوبی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران  گفت: برنامه ریزی شده تا سال ۱۴۰۸ تولید گاز کشور ۵۰۰ میلیون متر مکعب اضافه شود که ۱۲۰ میلیون متر مکعب از این میزان مربوط به توسعه میدان گازی کیش است
اراک- واحدهای انگشت‌شمار صنعتی استان مرکزی به برکت انقلاب اسلامی امروز به حدود سه هزار واحد رسیده که نشان دهنده رشد پرشتاب صنعتی در این استان است.
وزیر نفت از افتتاح و بهره برداری پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی در ایام الله دهه فجر خبر داد.
مدیر منطقه خلیج‌فارس شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران گفت: برای نخستین بار پالایشگاه بندرعباس خوراک خود را از خط لوله گوره به جاسک دریافت می‌کند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول پالایشگاه خوزستان واقع در شهر آبادان به زودی راه‌اندازی می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: پالایشگاه نفت اصفهان با بهره‌مندی از دانش‌بنیان‌ها و ظرفیت نخبگان توانسته است سرآمد شرکت‌های پالایشی باشد.
نماینده مجلس یازدهم گفت: در دولت گذشته این دولت به ساخت پالایشگاه علاقه‌ای نداشت و این طرح روی زمین ماند و اگر هم قرار به سرمایه گذاری در این بخش است باید ابتدا در داخل این مهم انجام شود.
وزیر نفت از راه‌اندازی نخستین پالایشگاه فراسرزمینی به نام ال‌پالیتو در ونزوئلا و پالایش روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت خام میدان‌های کشور در این پالایشگاه خبر داد.
عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: ساخت و توسعه پالایشگاه در خارج از کشور به صورت مشارکتی می تواند صادرات نفت ایران را حتی در دوران تحریم ضمانت کند.
منابع عراقی اعلام کردند که بهره برداری از پالایشگاه کربلا منجر به کاهش واردات فرآورده های نفتی به ویژه سوخت بنزین تا ۷۰ درصد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ