وزیر نفت از افتتاح و بهره برداری پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی در ایام الله دهه فجر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری فاز ۱۴ پارس جنوبی با اشاره به اینکه واحد ۱۰۸ پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی تا زمستان امسال وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد، گفت: در این واحد، فرآیند استحصال گوگرد انجام می‌شود.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: جوانان آبادانی در طرح توسعه فاز ۲ پالایشگاه آبادان باید در اولویت جذب و استخدام باشند و اجازه جذب غیر بومی را در این فاز پالایشگاه نخواهیم داد.
حسینی گفت:بنزی پالایشگاه های کوچک ایران اکنون به عراق و امارات صادر می شود و افغانستان بنزین به مراتب با کیفیت پایین تر را از ازبکستان وارد می کنند.
ایران و ونزوئلا در زمینه توسعه میدان‌ها و پایانه‌های نفتی، احیای ظرفیت پالایشی و پتروشیمی چند قرارداد همکاری مهم امضا کردند.
وعده ساخت پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای شهید سلیمانی در ابتدای دولت سیزدهم داده شد و این درحالی است که بسیاری از طرح‌های پالایشگاهی نظیر آناهیتا و بهمن هنوز روی زمین مانده است.
فاز نخست پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با حمایت ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک تجارت در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان افتتاح شد.
افتتاح پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با حضور رئیسی
هویزه- در دومین روز از سفر رئیس جمهور به خوزستان، پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس افتتاح شد.
هویزه- در دومین روز از سفر رئیس جمهور به خوزستان، پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس افتتاح شد.
کارشناس سازمان برنامه و بودجه گفت: از سال ۱۳۸۶ تاکنون تمام محصولات پالایشگاه ها به قیمت جهانی فروخته می شود با این تفاوت که پنج فرآورده اصلی خود را به دولت و مابقی را به بازار می فروشند.
سید ابراهیم رئیسی که امروز برای افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان به این شهر سفر کرده بود بعد از حضور در مراسم افتتاح این طرح به یادمان دفاع مقدس کربلای چهار رفت و به شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
آبادان- استاندار خوزستان گفت: فاز دو پالایشگاه نفت آبادان، یک نقطه قوت و از مصادیق خدمات دولت مردمی است.
آبادان - رئیس جمهور گفت: تکمیل و افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان جلوه جلوگیری از خام فروشی و رشد فعالیت‌های دانش بنیان در کشور است.
افتتاح فاز دو پالایشگاه آبادان با حضور رییس جمهوری
اهواز - رئیس جمهور دقایقی قبل، فاز دوم پالایشگاه آبادان به منظور افزایش تولید بنزین و گازوئیل در کشور را افتتاح کرد.
اهواز - رئیس جمهور دقایقی قبل به منظور افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان از طریق فرودگاه آبادان وارد این شهر شد.
انفجار و آتش‌سوزی در نزدیکی یک پالایشگاه غیرقانونی نفت در منطقه دلتای نیجریه دست‌کم ۱۲ کشته برجای گذاشت، اگرچه ساکنان محلی تلفات بسیار بیشتری را گزارش می کنند.
بوشهر- فاز ۱۴ پارس جنوبی به عنوان آخرین طرح توسعه پالایشگاهی پارس جنوبی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
مجری طرح توسعه فاز ۱۴ پارس جنوبی درباره اجرای این پروژه عظیم توضیح داد و از راه‌اندازی کامل پالایشگاه این فاز تا پایان امسال خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز اول پالایشگاه خوزستان واقع در شهر آبادان به زودی راه‌اندازی می‌شود.
سرپرست شرکت نفت و گاز پارس از بهره‌برداری دومین ردیف شیرین‌سازی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی در سوم آبان‌ماه امسال خبر داد.
نماینده مجلس یازدهم گفت: در دولت گذشته این دولت به ساخت پالایشگاه علاقه‌ای نداشت و این طرح روی زمین ماند و اگر هم قرار به سرمایه گذاری در این بخش است باید ابتدا در داخل این مهم انجام شود.
عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: ساخت و توسعه پالایشگاه در خارج از کشور به صورت مشارکتی می تواند صادرات نفت ایران را حتی در دوران تحریم ضمانت کند.
عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: ساخت و توسعه پالایشگاه در خارج از کشور به صورت مشارکتی می تواند صادرات نفت ایران را حتی در دوران تحریم ضمانت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ