سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش گرفتن یک دستگاه خودرو پراید در جنوب تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه پراید در محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شده است.
ویدیویی از تصادف زنجیره‌ای در خروجی صدر به شریعتی را ببینید.
اعتماد عمومی شهروندان و مردم به قربانگاهی می‌رود که در آن همه چیز برای منافع اقلیتی ذبح می‌شود. حالا شهروندانی اعتماد عمومی خود را از دست می‌دهند که برای خرید یک پراید ساده یا پول ندارند و یا ناچار هستند بار‌ها در قرعه کشی‌های تحقیر آمیز خودروسازان شرکت کنند و ناگاه می‌شنوند که چطور نمایندگان، مدیران، دولتمردان و روسا بدون هیچ ضابطه‌ای خودرو‌های شاسی بلند چند میلیاردی را تحویل می‌گیرند.
در پی دستور رئیس قوه قضایی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.
طی روز‌های گذشته تصویری از یک خودرو پراید در فضای مجازی منتشر شد که در این تصویر یک روحانی بعد از برخورد یک خودرو پراید با او، روی ماشین افتاده و خودرو در حال کشیدن وی در خیابان بود.
در پی دستور رئیس قوه قضائی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.
راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی در منطقه مرزداران تهران بازداشت شد.
راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی در منطقه مرزداران تهران بازداشت شد.
صفا می‌گوید: براساس قانون مناطق آزاد، خودرو‌هایی که ۱۰ سال از عمر تولید آن‌ها می‌گذرد اجازه تردد در جزیره ندارند؛ براساس این قانون، خودرو ۱۱ ساله در کیش دیده نمی‌شود. در حال حاضر جدیدترین خودرو‌ها در کیش برای سال ۲۰۱۵ است و به دلیل عدم ترخیص و ورود خودرو‌های جدید خارجی شاهد خودرو‌هایی با عمر تولید جوان‌تر نیستیم.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق یک خودروی پراید در اثر حوادث چهارشنبه سوری در محله عبدل‌آباد خبر داد.
یک پراید در مسیر زاهدان به خاش استان سیستان و بلوچستان در اثر تصادف متلاش شد و از آن فقط یک چرخ و فرمان مانده است.
ویدیویی عجیب از بار زدن چنیدین بسته پیاز به ماشین پراید را مشاهده کنید.
سرعت بالا و عدم کنترل راننده پراید منجر به سقوط آن از عرشه پل چمران شهر اصفهان شد.
سرعت بالا و عدم کنترل راننده پراید منجر به سقوط آن از عرشه پل چمران شهر اصفهان شد.
وزنه‌بردار ملی‌پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی‌حفاری می ‌گوید در حالی در هفته دوم برای تیمش وزنه زد که به دلیل درد کلیه، یکی دو روز در بیمارستان بستری بود.
در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است، سرعت بالا و عدم دید مناسب خودروی پراید حادثه آفرید.
فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت نیسان در مسیر ایرانشهر- سرباز پنج کشته و سه مجروح برجا گذاشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: در ساعت ۲۳:۰۵ شب گذشته یک مورد حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) حوالی مشیریه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که هشت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه سواری پژو پارس، سواری پراید، سواری پژو ۴۰۵، موتورسیکلت و ... به هنگام حرکت در مسیر با یکدیگر برخورد کرده‌اند.
نگاه از بالا به پایین بعضی وقت‌ها، خود ما را در منگنه قرار می‌دهد چنان که در یک مجلس وقتی یک جناب آقایی گفت بچه‌اند این کسانی که به خیابان آمده‌اند، دانش‌آموزند و چیزی نمی‌دانند، یک نفر پرسید شما ۱۳ آبان را در تقویم دیده اید؟ می‌دانید یکی از مناسبت‌های آن روز دانش‌آموز است؟
نگاه از بالا به پایین بعضی وقت‌ها، خود ما را در منگنه قرار می‌دهد چنان که در یک مجلس وقتی یک جناب آقایی گفت بچه‌اند این کسانی که به خیابان آمده‌اند، دانش‌آموزند و چیزی نمی‌دانند، یک نفر پرسید شما ۱۳ آبان را در تقویم دیده اید؟ می‌دانید یکی از مناسبت‌های آن روز دانش‌آموز است؟ می‌دانید فلسفه این نام‌گذاری را؟ چطور دانش‌آموزان سال ۵۷ می‌فهمیدند، اما سال ۱۴۰۱ نمی‌فهمند؟ یعنی نظام تربیتی شاه آدم فهمیده پرورش می‌داد و ما...؟
توضیحات سردار آزادی فرمانده انتظامی کردستان را در خصوص کشته شدن یک مرد جوان در خلال تجمع اغتشاشاگران در سنندج را مشاهده می‌کنید.
استاندار کردستان 29 شهریور ماه اعلام کرد سه نفر به طرز مشکوکی در اعتراضات سنندج کشته شده‌اند.
اجاره آدمکش با ۵۰ میلیون تومان و یک پراید
تصاویر دوربین‌های مداربسته از لحظه سرقت یک دستگاه پراید توسط یک پسر نوجوان در اهواز را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ