سرخابی‌های تهران با نتایجی که در هفته هشتم گرفتند باعث شدند جواد نکونام تنها مربی بدون شکست در لیگ برتر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان با هدیه‌ای خاص روز خبرنگار را تبریک گفت.
کیمیا زارعی، ملی‌پوش قایقرانی روئینگ کشورمان با انتشار یک استوری اینستاگرامی نسبت به هدیه‌ای که برای او در نظر گرفته شده اعتراض کرد.
دآندره یدلین، بازیکن اینترمیامی، هدیه‌ای را که لیونل مسی به هر یک از اعضای این تیم ارائه کرد، فاش کرد.
دآندره یدلین، بازیکن اینترمیامی، هدیه‌ای را که لیونل مسی به هر یک از اعضای این تیم ارائه کرد، فاش کرد.
دنیای مادری نه تنها سد راه قهرمانی‌اش نشده بلکه به او قدرت جنگیدن داده است تا بتواند تبدیل به یک زن قوی شود و این هدیه‌ای است که مهسا جاور می‌خواهد برای دخترش به یادگار بگذارد.
لیونل مسی هدیه‌ای را که از ناصر الخلیفی دریافت کرد به نیمار داد و او در یک حراجی به نفع کودکان محروم آن را به حراج گذاشت.
سرویس امنیت ملی بلاروس اعلام کرد که این کشور در اهداف عملیات ویژه نظامی با روسیه مشترک است.
روبرتو تورس، هافبک فولاد در بازگشت از اسپانیا هدیه‌ای ویژه برای علیرضا منصوریان داشت.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: فردا هدیه‌ای از طرف رئیس جمهور به همه فرهنگیان داده خواهد شد.
یک خادم ملت باید ۵۰ درصد از ارزش هدیه‌ای را که می‌خواهد نزد خود نگه دارد، پرداخت کند. من از درآمد آن برای تعمیر آسفالت خیابان روبه‌روی خانه‌ام استفاده کردم که در شرایط بسیار نامناسبی بود. باید از دو نفر از سران دولت پیشین، نواز شریف و آصف‌علی‌زرداری نگرانی داشته باشید که در واقع چنین هدایایی را دزدیدند.
محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس درباره شهید صیاد شیرازی نوشت: «بنده و برادرم شهید صیاد شیرازی سالها در یک سنگر و در حساس‌ترین دوران تاریخ ایران یعنی دفاع مقدس در کنار یکدیگر حضور داشتیم. پایداری و استقامت شهید صیاد شیرازی بر مواضع ارزشی در بین نیروهای ارتشی یکی از ویژگی‌های بارز شهید بود...»
نیروهای مسلح روسیه به منظور انهدام تانک‌هایی که غرب برای اوکراین ارسال کرده، اقدام به ایجاد گروه‌های ویژه عملیاتی کرد.
دنیای مادری نه تنها سد راه قهرمانی‌اش نشده بلکه به او قدرت جنگیدن داده است تا بتواند تبدیل به یک زن قوی شود و این هدیه‌ای است که مهسا جاور می‌خواهد برای دخترش به یادگار بگذارد.
کارت‌هدیه بانک آینده، هدیه‌ای ارزنده، در دسترس و به‌یادماندنی از طرف شماست برای آن‌ها که دوست‌شان دارید و به‌ سلیقه‌شان احترام می‌گذارید.
رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گفت: ملی‌پوشان ایران بدون وایلدکارت و امتیاز هدیه‌ای که فدراسیون جهانی می‌دهد، به فینال مسابقات جهانی راه یافتند که این بسیار ارزشمند است.
خدمات رفاهی بخشی از توسعه رابطه بین کارفرما و کارمند محسوب می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها مزایایی را برای کارمندان خود در نظر می‌گیرند اما تصور کنید «سفر» هدیه‌ای باشد که به کارمندانتان می دهید.
برای دهه‌ها، دانشمندان در مورد اینکه این فلزات سنگین از کجا آمده‌اند و چطور به کره زمین رسیده‌اند، نظریه‌هایی را مطرح کرده‌اند. ایده اصلی این بود که یک اتفاق در پی یک رویداد کیهانی بسیار خشن، مثل برخورد بین دو ستاره نوترونی رخ داده.
فوق ستاره جدید پرتغالی‌ هدیه‌ای ویژه برای هواداران النصر در مراسم معارفه‌اش داشت.
در حالی که قطر برای میزبانی جام جهانی فوتبال آماده می‌شود، چین اعلام کرده است که هدیه‌ای بسیار ویژه به این کشور عربی خواهد داد؛ دو پاندا غول پیکر چینی.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس فعلی حزب لیکود به حکم دادگاه مجبور است هدیه ۳۰۰ هزار دلاری که در دوران نخست وزیری‌اش دریافت کرده را باز پس دهد.
ژائو کانسلو دفاع کناری منچسترسیتی یکی از علاقمندان به دنی آلوز است و به همین خاطر پیراهن امضا شده خود را به این بازیکن هدیه داده است.
پیش از شروع بازی دوستانه هوادار با استقلال تهران، هدیه‌ای از طرف ساکت الهامی به سرمربی آبی‌ها داده شد.
اعضای کادر فنی هوادار به نمایندگی از این باشگاه تابلو فرشی را به رسم یادبود به ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال اهدا کردند.
پیش از شروع بازی دوستانه هوادار با استقلال تهران، هدیه‌ای از طرف این باشگاه به سرمربی آبی‌ها داده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ