فوق ستاره جدید پرتغالی‌ هدیه‌ای ویژه برای هواداران النصر در مراسم معارفه‌اش داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران فوتبال عراق امیدوار به کسب پیروزی النصر مقابل حریف مراکشی هستند.
بعد از واکنش هواداران پرسپولیس و درخواست اعضای این تیم، پرونده تمدید با کریم باقری از سوی رضا درویش باز شده است.
بعد از واکنش هواداران پرسپولیس و درخواست اعضای این تیم، پرونده تمدید با کریم باقری از سوی رضا درویش باز شده است.
گروهی از هواداران پرسپولیس خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شدند.
هواداران پرسپولیس با اشاره به ۱۵ قهرمانی لیگ سراسری، برای رقیب سنتی خود کری می‌خوانند.
هواداران بروسیا دورتموند بعد چند ماه انتظار، پاسخ سنگینی به صحبت‌های اولیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن، در ابتدای فصل دادند.
عده زیادی از هواداران رئال مادرید به دلیل آنچه انفعال کریم بنزما به عنوان کاپیتان تیم در درگیری‌های دیدار مقابل والنسیا می‌دانند از او انتقاد کردند.
تونی کروس، هافبک رئال مادرید، پس از شکست مقابل منچسترسیتی به طرفداران قول داد این تیم دوباره بهترین فرمش را به دست خواهد آورد.
هواداران فوتبال در عربستان کمپینی را برای اخراج کریستیانو رونالدو از النصر به دلیل رفتار نامناسب او در برابر هواداران الهلال تشکیل دادند.
مهاجم تراکتور می‌گوید آماده گلزنی مقابل پرسپولیس است و انگیزه زیادی هم دارد.
گلر ملی‌پوش پرسپوليس در جشن پیروزی‌اش با هواداران به این شکل با اشاره به خالی شدن سکوهای طرفدار سپاهان بعد از باخت چهار گله، هواداران پرسپولیسی را تهییج کرد.
حتی عذرخواهی کریم انصاریفرد مهاجم تیم اومونیا قبرس پس از شکست سنگین مقابل حریف خود هم باعث نشد که عصبانیت هواداران این تیم کاسته شود.
ستاره تازه وارد چلسی، ویدیویی را در اینستاگرام خود بازنشر کرد که در آن شعارهایی علیه باشگاه های رقیب به گوش می رسد.
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
یکی از نکات جالب توجه در مراسم معارفه رونالدو، صحبت آن با هواداران به زبان عربی بود.
هواداران تیم منچستریونایتد بعد از جدایی تلخ رونالدو، شعار معروف او را تغییر دادند.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
نتایج بازی های نخست گروه B همچنان امید را برای تمام تیم‌های حاصر در این گروه زنده نگه داشته است. در این میان دو دیدار باقی مانده تیم ملی ایران با ولز و آمریکا سرنوشت‌ساز است.
هواداران تیم ملی عربستان امید زیادی به موفقیت تیم‌شان مقابل آرژانتین دارند.
کریم بنزما همواره مورد توجه هواداران فوتبال و مسلمانان بوده است. او بالأخره برنده توپ طلای سال شد و به آرزوی کودکی‌اش رسید. به این بهانه نگاهی به حواشی جالب این شخصیت داشته‌ایم.
وین رونی با حضور در مجموعه تمرینی منچستریونایتد خبرساز شد. او چند روز پیش با انتقادهای تندی که از کریستیانو رونالدو کرده بود خشم هواداران کریستیانو را برانگیخته بود.
ما آماده بازی با فولاد هستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم تا در حضور هواداران ۳ امتیاز را بگیریم؛ چراکه این ۳ امتیاز بسیار ارزشمند است.
هواداران بارسلونا از فرصت مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی استفاده کردند و بار دیگر به رئالی ها به دلیل ناکامی در خرید کیلیان امباپه طعنه زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ