دآندره یدلین، بازیکن اینترمیامی، هدیه‌ای را که لیونل مسی به هر یک از اعضای این تیم ارائه کرد، فاش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی از زمان به دست گرفتن مالکیت باشگاه سرمایه‌گذاری‌های دیوانه‌واری انجام داده و در عرض یک سال از مرز 1 میلیارد یورو عبور کرده است.
روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد بایرن مونیخ از فروش بنجامین پاوارد کاملا منصرف شده و به منچستریونایتد اعلام کرد که دیگر برای خرید این مدافع پیشنهاد ارسال نکند.
انتقال لیونل مسی به اینترمیامی حتی روی نتایج موتور جست و جوی گوگل نیز تاثیر گذاشته است.
در حالی که فعالان بازار سرمایه انتظار رشد در شاخص کل بورس را داشتند اما شاخص به صورت غیرمنتظره ریزش سنگینی را تجربه کرد.
دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفندهای مربوط‌به آشپزی و مواد غذایی موجب می‌شود تا بتوانید خیلی راحتتر و با صرف زمان کمتر آشپزی کنید، درحالی‌که کمتر خسته شده‌اید و آشپزخانه نیز ریخت وپاش نشده است.
مدیر اجرایی اینتر درخصوص فعالیت عربستان در بازار نقل و انتقالات، به دفاع از سیاست های مدیران سعودی پرداخت.
خبرنگار "ورزش سه" به رقم سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان این تیم در فصل جدید دسترسی پیدا کرده است.
لیگ ملت‌های اروپا به نقطه پایانی خود نزدیک شده اما تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها چقدر پاداش می‌گیرند؟
لیگ ملت‌های اروپا به نقطه پایانی خود نزدیک شده اما تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها چقدر پاداش می‌گیرند؟
رئیس باشگاه الشباب ریاض ریخت و پاش بی نتیجه النصر برای جذب ستاره پرتغالی را سوژه خود قرار داد.
سازمان زیباسازی در این ماه قرار دادهای دیگری هم به ثبت رسانده مانند اجاره دو واحد مسکونی 131 متری و 92 متری در برج های دیپلمات کیش که مجموعه 3 میلیارد و 600 میلیون تومان برای تهران هزینه داشته است.این سازمان قرارداد دیگری هم با شبکه افق به ثبت رسانده که 2 میلیارد تومان برای تولید برنامه تلویزیونی «جشن محله‌ها» هزینه کند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توقع یادی داریم و رفتار مدیران باید طبق اصول باشد.
از بین هشت تیم صعود کننده به مرحل یک چهارم نهایی جام حذفی، دو تیم دسته اولی خواهند بود.
تصاویری از جان سینا، کشتی‌گیر آمریکایی معروف در مجازی منتشر شده است. یکی از کاربران در واکنش به تیپ جدید جان سینا نوشته: این دنیا دیگه ارزش موندن نداره، به خودت بیا مرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، معتقد است که باشگاه‌های انگلیسی اغلب زیان‌ده هستند و تنها به لطف سرمایه‌گذاری سهامداران خود قدرت خرید بالایی در انتقالات دارند.
لحظاتی پیش از گل برتری پرسپولیس، مهدی تارتار به مدافعان تیمش از این بابت هشدار داده بود.
20 میلیون دلار کل بودجه کل ورزش قهرمانی ماست اما عربستان با یک بازیکن که ضرورتی ندارد اسمش را ببرم 200میلیون یورو قرارداد می‌بندد، یعنی 10برابر بودجه قهرمانی ما
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رئیس فدراسیون فوتبال امروز باید پاسخگو باشد، اما به جای اینکه برای ضعیف‌ترین نتیجه تیم ملی در جام جهانی عذرخواهی کند، با تفاخر با مردم برخورد می‌کند.
هرچقدر هم بزرگ و پیروز و فاتح، شکست سرانجام فرا می‌رسد اما حتی دشمنان کریس رونالدو هم چنین پایانی را برایش آرزو نمی‌کردند.
ادعاها درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه عربستانی النصر با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.
پدرام بهرامی کارگردان مجموعه مستند «دریبل» ضمن تشریح رویکرد این مستند در بررسی نقش فوتبال در کشورهای مختلف، به طرح برخی پرسش‌ها درباره میزبانی ۲۲۰ میلیارد دلاری قطری‌ها در جام‌جهانی پرداخت!
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام‌جهانی برابر یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات سنگین‌ترین شکست را متحمل شد.
گزارشی از روز بدون گل نقش جهان که با عصبانیت و شعار به پایان رسید.
هافبک جوان نفت مسجد سلیمان معتقد است که سال سختی در انتظار تیمش خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ