معاون دادستان تهران با بیان اینکه تا امروز ۴۰ سایت و شرکت خدمات مسافرتی شناسایی شده، گفت: ۱۱ سایت تا به الان مسدود شده و ۹ سایت را نیز تا پایان امروز مسدود خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موافقت‌نامه همکاری میان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت صمت در زمینه ارزیابی و صدور گواهینامه عمق ساخت محصولات ۲۰ هزار واحد و شرکت تولیدی فناور و دانش بنیان امضا شد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، ارزش سهام عدالت همچنان در سراشیبی سقوط + جدول، در اولین نشست خبری عرضه اولیه فصبا چه گذشت؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۰ تیر ۱۴۰۲، خروج پول‌های حقیقی از ۱.۵ همت گذشت!، خبر منفی برای سهامداران شپنا و خبر مثبت برای سهامداران شبریز؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وزیر ارتباطات در پاسخ به گلایه برخی کاربران درباره سرعت اینترنت گفت: اینترنت ثابت در مقایسه با قبل ۲۰ درصد سریع تر شده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تکمیل و تحویل ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر که ۲۰ هزار واحد آن در پردیس و ۱۰ هزار واحد آن در سایر شهرهای جدید قرار دارد در دولت سیزدهم خبر داد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و باشگاه همگرایی کریدور شمال- جنوب به سرپرستی نماینده رئیس جمهور روسیه، بر سر ساخت و خرید ۲۰ فروند کشتی جنرال کارگو توافق کردند.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت یورو در مرکز مبادله ایران، سهامداران شپنا،شتران، شبریز بخوانند، دلیل اصلی ریزش شاخص بورس اعلام شد، عبور از قیمت های جذاب طلا و بیت کوین، گزارش بازار اختیار معامله ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
افزایش سرمایه ۲۰ نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه ۷۸۵ درصدی یک نماد نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
مردم ایران از دسترسی به بیش از نیمی از ۲۰ سایت و ۲۰ پلتفرم محبوب دنیا (بخوانید بیش از ۸۰درصد مصرف اینترنت دنیا) محروم هستند. این فاجعه آنجا تراژیک‌تر می‌شود که درعین‌حال بسیاری از مسئولان رده‌بالای کشور همچنان در اغلب این پلتفرم‌ها فعال و مشغول به فعالیت هستند!
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
حوادث چهارشنبه پایانی سال در کنار اقدامات دستگاه‌های مرتبط برای کاهش حوادث ناگوار در این شب از جمله موضوعاتی است که اذهان جامعه را به خود درگیر کرده که در این مطلب به جزئیات آن اشاره می‌شود.
امروز مطالبی همچون پیش بینی بورس فردا، خبر‌هایی که بر سهام شاخص ساز تاثیر خواهد گذاشت، قیمت سکه و طلا به چه خبر‌هایی واکنش نشان خواهد داد؟، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار کدام است؟، افزایش سرمایه جذاب ۲۰ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
افزایش سرمایه ۲۰ نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، در این میان افزایش سرمایه نماد پالایشی نیز به چشم میخورد. میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
مدیر طرح های کلان ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از امکان ایجاد زیرساخت‌های ایستگاه شارژ خودروهای برقی توسط ۲۰ شرکت دانش بنیان خبر داد.
تصاویر ماهواره ای وب سایت رصد خانه زمین ناسا (Nasa Earth Observatory) نشان دهنده مقیاس  ویرانی است که زلزله در ترکیه و سوریه به وجود آورده که در نتیجه آن بیش از ۲۰ هزار نفر کشته شده اند.
صبح امروز، سایت رسمی فدراسیون فوتبال از نام ۲۰ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی فوتسال جهت شرکت در مسابقات کافا رونمایی کرد.
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از اختصاص ۱۴ قطار فوق العاده تا ساعت ۲۰ امشب برای بازگشت مسافران و زائران از مشهد مقدس خبر داد .
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در ۲۴ ساعت گذشته (۲۰ دی‌ماه) به ۶۶۰ میلیون مترمکعب رسیده است و این روند افزایشی ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در متروی تهران برنامه ۲۰ ساله تا سال ۱۴۲۰ تنظیم شده است که قرار شد در سه فاز هفت ساله خطوط ۸ تا ۱۱ با برنامه ریزی وارد مدار شوند. مدیریت شهری تهران تلاش می‌کند این بازه ۲۰ ساله را به ۶ سال کاهش دهد.
امروز مطالبی همچون وضعیت بورس فردا چگونه خواهد بود؟، بورس فردا تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی خواهد بود؟، جزییات سومین عرضه لاماری در بورس کالا، نماد‌هایی که از صف فروش به صف خرید نشستند!، تحلیل تکنیکال تکشا و دحاوی ۲۰ آذر ۱۴۰۱، تحلیل گشان امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | همچنان صعودی می‌ماند؟، بیت کوین در سال ۲۰۲۳ به ۵هزار دلار برسد، ارزش سهام عدالت چقدر افزایش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت:کلیات طرح شناور شدن ساعت کاری ادارات، تصویب و کارگروهی برای این امر تشکیل شد.
«امیر رجبلو» به دلیل بیماری ژنتیکی به نام اس‌ام‌آی بدو تولد اختلال در راه رفتن و ناتوانی جسمی پیدا کرد و از همان بچگی در خانه آن هم تا پایه سوم راهنمایی درس خواند. بعد از آن خودآموز آموزش دید و با استفاده از هوش ذاتی استارتاپ راه‌اندازی کرد و حالا بیش از ۲۰۰ سایت طراحی و اکنون یک تیم ۴۰ نفره را رهبری می‌کند و در رویداد بین‌المللی «Toy» سال «بیست‌بیست» یکی از ۲۰ جوان برتر دنیا در حوزه کارآفرینی شده است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه راه آهن رشت-آستارا با احتساب هزینه‌های تملک اراضی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد می شود.
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ