مدیرعامل شرکت راه‌آهن از رشد ۵۰ درصدی حمل مسافر در امسال و کاهش ۲۰ درصدی میانگین تاخیر قطارها نسبت به پارسال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
به رغم مزیت‌های صنعت نساجی و پوشاک، سهم ارزش افزوده این صنعت از کل ارزش افزوده صنعتی از ۲۵.۵ درصد به کمتر از ۵ درصد طی سه دهه گذشته کاهش یافته است.
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۲ با ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده کاهش ۲۰ درصدی مقدار عرضه گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
همتی نوشت: با منع ۵ ماهۀ انتشار آمار تورم مسکن معضل مسکن و اجاره مردم حل نمیشود. از وضع اجاره‌ها خبر دارید؟. رسانه‌های دولتی که مدعی کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن هستند، حداقل بگویند که چقدر بالا رفته بود؟
در طول یک شب خواب سالم، فشار خون حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. اما اگر خواب به طور مزمن قطع شود یا اصلاً اتفاق نیفتد، فشار خون بالا می‌ماند و برای افرادی که فشارخون بالا دارند، خطرناک است. احتمالاً احساس تنبلی و تاخیر در زمان واکنش، حافظه مه‌آلود و ناتوانی در تمرکز و یادگیری اطلاعات جدید و پردازش نشانه‌های اجتماعی خواهید داشت.
جوهری گفت: سهم سی ان جی در سبد سوخت کشور رو به کاهش است به طوری که در سال گذشته سهم سی ان جی در سبد سوخت ۲۰ درصد بود که در سال جاری به ۱۷ درصد رسیده است.
طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تعداد دانشجوفرستی ایران ۴ برابر شده است. در سال ۲۰۱۰ رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران ۱۴ بوده که در سال ۲۰۲۰، این رتبه به ۱۷ افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کاهش ۲۰ درصدی تردد خودروهای سنگین با افتتاح کارخانه‌ای جدید در حوزه پسماند خبر داد.
قیمت عمده خیار رویال با افزایش ۲۰ درصدی از هر کیلو ۱۵ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان و پیاز با کاهش ۲۰ درصدی از هر کیلو ۲۰ هزار تومان به ۱۶ هزار تومان رسیده است.
رئیس مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا گفت: در کاهش تصادفات جاده‌ای بیش از ۳۰ دستگاه مسئول هستند اما اغلب تنها هلال احمر و پلیس راهور پای کار می‌آیند.
۲۰ سد از مجموع سد‌های مهم شرب و کشاورزی از ابتدای سال آبی جاری تا ۸ بهمن‌ماه هرکدام با کاهشی از ۲۵ تا ۷۵ درصد روبه‌رو شده‌اند و یک سد نیز کاهشی بیش از ۷۵ درصد را تجربه کرده است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت به معنای کاهش ۵۰ درصدی قدرت خرید آنان در سال آینده است.
رئیس جمهور ارتقای رفاه و معیشت مردم را از اهداف بودجه ۱۴۰۲ دانست و گفت: افزایش متوسط یا میانگین رشد ۲۰ درصد حقوق کارکنان و بازنشستگان و رعایت عدالت از طرق پرداخت‌های پلکانی صورت گرفته است.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۸ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۴ تا ۲۰ درصدی داشته و در مقابل صادرات اغلب محصولات فولادی کاهش یافته است.
بانک جهانی در پایان سال ۲۰۲۱ هشدار داد که تا سال ۲۰۵۰، افزایش دمای هوا، منجر به کاهش ۲۰ درصدی آب شیرین موجود در عراق خواهد شد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از دستگاه‌های مربوطه خواستیم گزارش عملکرد خود در رابطه با کاهش۲۰ درصدی آمار طلاق و موانعی که در این مسیر با آن مواجه بوده‌اند همراه با پیشنهادات‌شان ارائه دهند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش ۲۰ درصدی جرائم به عنف بعد از راه اندازی گشت‌های ویژه پلیس در پایتخت خبر داد.
بدهی خارجی ایران در پایان تیر ماه سال جاری، ‌به رقم ۷ میلیارد و ۱۷۳ میلیون دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۹.۸ درصد کم شده است.
رئیس موسسه تحقیقات آب یکی از اثرهای مدیریت غلط عرضه و تقاضا را از بین رفتن ظرفیت یخچال های طبیعی کشور برشمرد و گفت: کاهش ظرفیت یخچال‌های طبیعی به مشکلات آب کشور دامن زده است.
معاون وزیر صمت گفت: مشوق‌هایی برای واردات خودروهای اقتصادی در نظر گرفته شده است؛ به‌طور مثال تعرفه واردات تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد یا از اسقاط معاف می‌شوند.
در گزارش اخیر مرکز آمار ایران درباره تورم بیش از ۲۰ درصدی ۱۷ قلم کالای اساسی اعلام شد که خردادماه امسال، قیمت روغن مایع افزایش ۲۳۳ درصدی و قیمت روغن جامد افزایش ۲۴۷ درصدی داشته و بهمن‌ماه پارسال، رییس اتحادیه برنج‌فروشان بابل از کاهش ۵۰ الی ۶۰ درصدی مصرف برنج ایرانی به دلیل گرانی قیمت خبر داد.
مقامات دولت آلمان می‌گویند به منظور مقابله با کاهش واردات گاز از روسیه و ذخیره گاز برای روزهای سرد زمستان، مردم این کشور باید مصرف گازشان را کاهش دهند.
درصد پرشدگی مخازن کشور به ۴۶ درصد رسیده است، در حالی که حجم آب ورودی به مخازن سد‌ها افزایش ۵ درصدی داشته و میزان خروجی از مخازن نیز ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ