یک مقام ارشد روسی اعلام کرد که گفتگوهای روسیه و آمریکا در مورد امنیت سایبری عملاً متوقف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز با شرکت در یک نشست خبری اعلام کرد: گفتگوهای فراگیر ملی تنها راه‌حل بحران در نیجر است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: موضع ایالات متحده امکان گفتگوهای صلح درباره اوکراین را از بین می‌برد.
به دنبال مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگوهای راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس سفیر فدراسیون روسیه به وزارت امور خارجه احضار شد.
وزرای خارجه روسیه و عربستان در حاشیه ششمین دور از گفتگوهای راهبردی میان مسکو و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بر ضرورت تقویت روابط دوجانبه تاکید کردند.
«آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد وضعیت روسیه و شبه نظامیان گروه واگنر و رئیس آن «یوگنی پریگوژین» با وزیر امور خارجه اوکراین گفتگو کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو در گفتگوهای مربوط به تضمین امنیت جهانی مشارکت می‌کند.
آمریکا اعلام کرده است که آماده گفتگوی کنترل تسلیحات بدون پیش شرط با روسیه و چین است.
وزیر خارجه آمریکا در جریان نشست آتی گروه هفت قرار است به موضوعات مربوط به جنگ روسیه و اوکراین بپردازد.
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با طرح ادعاهایی اعلام کرد واشنگتن مخالف آغاز گفت‌وگوهای صلح بین روسیه و اوکراین است.
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با طرح ادعاهایی اعلام کرد واشنگتن مخالف آغاز گفت‌وگوهای صلح بین روسیه و اوکراین است.
خبرگزاری رسمی سوریه از آغاز مذاکرات دوجانبه هیات سوری و ایرانی در روسیه که در حاشیه برگزاری نشست چهارجانبه مسکو برگزار می شود، خبر داد.
وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد: گفتگو‌های ایران و روسیه فعالانه رو به جلوست و در زمینه‌های گوناگون ادامه دارد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که درخواستی رسمی از سوی آمریکا برای گفتگوی وزرای خارجه دو کشور در حاشیه نشست گروه 20 ارائه شد.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه گفت که کشور چین هنوز هیچ اقدامی برای تامین سلاح‌های مرگبار برای روسیه نکرده است و آمریکا در گفتگوهایی محرمانه با این کشور به صراحت اعلام کرده که چنین اقدامی عواقب جدی خواهد داشت.
نماینده روسیه در دفتر ژنو در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از گفتگو با روسیه بر سر مسائل ثبات استراتژیک طفره می رود.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد نشست دوجانبه مقامات آمریکایی و روسیه که قرار بود بود امروز در قاهره، پایتخت مصر، برگزار شود، به تعویق افتاده است.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ادامه گفتگوهای امنیتی با روسیه حیاتی است.
پس از حدود ۳ دهه، مجمع گفتگوهای روسیه و آلمان در سن پترزبورگ منحل می شود.
کاخ کرملین درپی گفتگوی تلفنی بین وزرای دفاع آمریکا و روسیه اعلام کرد که برنامه ای برای گفتگوی تلفنی بین روسای جمهور دو کشور مطرح نیست.
وزیران دفاع روسیه و آمریکا تلفنی درباره امنیت بین المللی و تحولات اوکراین گفتگو کردند.
هیئتی بلندپایه از طالبان برای انجام گفتگوهای تجاری و اقتصادی قرار است به زودی به روسیه سفر کند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: در تمامی گفتگوهای تلفنی آیت الله رئیسی با رؤسای جمهور فرانسه، روسیه و چین، زمانی که ادعاهای پادمانی حل و فصل و بسته شود توافق نهایی قابل دست یافتن است.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه هفتم مرداد ماه برای نخستین بار پس از جنگ اوکراین با یکدیگر تلفنی گفت وگو کردند.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی امروز با انتشار پیامی اعلام کرد: آماده گفتگوهای سازنده برای نهایی کردن توافق (هسته ای) هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ