معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: در تمامی گفتگوهای تلفنی آیت الله رئیسی با رؤسای جمهور فرانسه، روسیه و چین، زمانی که ادعاهای پادمانی حل و فصل و بسته شود توافق نهایی قابل دست یافتن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی امنیتی  و اجتماعی استانداری فارس گفت: در تلاش هستیم تا مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) همزمان و در روز چهارشنبه انجام شود.
سرابی با القابی، چون شناسنامه پرورش اندام ایران و پدر بدنسازی نوین ایران شناخته می‌شود. سهراب سرابی برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ در مسابقات کشوری در تهران قهرمان شد. تهران همان سال میزبان رقابت‌های آسیای و جهانی هم بود و سهراب سرابی در دسته کوتاه قامت قهرمان آسیا شد و همین در دسته در مسابقات جهانی به مقام سوم دست یافت.
تلویزیون مرکزی چین امروز پنجشنبه از پرتاب موفقیت آمیز هفت ماهواره چینی به فضا به صورت همزمان خبر داد.
بازی امروز رئال مادرید و یوونتوس یکی از پر جیمی جامپ ترین بازی هایی بود که در این چند سال برگزار شده است.
دو خواهر وزنه بردار برای اولین بار به صورت همزمان در مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان روی تخته می روند.
محققان نشان دادند که با استفاده از نانولوله‌ها و به کارگیری آن در کروماتوگرافی و طیف‌سنجی جرمی، می‌توان با دقت و صحت بالا باقیمانده‌های آنتی‌بیوتیک آمینوگلیکوزید را در محصولات آبزی مشخص کرد.
همزمان با طرح ادعاهایی مبنی بر خارج ساختن اجباری بچه‌‏های اوکراینی به مقصد روسیه، یکی از مقامات روس اعلام کرد که کشورش به صدها هزار کودک اوکراینی پناهندگی داده است.
هواداران بارسلونا بعد از بازی هفته آینده مقابل مایورکا باید با ورزشگاه نوکمپ برای مدتی نسبتا طولانی خداحافظی کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که داوطلبی همزمان در انتخابات مجلس و سایر انتخابات به استثنای انتخابات خبرگان رهبری ممنوع است.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: امروز بیش از همیشه همکاری و همدلی قوا برای حل مسائل کشور ضروری است.
برای بسیاری از عراقی ها، علت اصلی از دست دادن بسیاری از تاریخ کشورشان متوجه ایالات متحده است. طبق گزارش ها، در طول تهاجم، ژنرال های آمریکایی به حفاظت از آثار تاریخی عراق اهمیت نمی‌دادند.
صبح امروز ابتدا رستوران بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر در خیابان مرزداران و سپس رستوران باب البحر متعلق به علی منصوریان، با حضور پلیس اماکن پلمب شد.
امیر سرتیپ امیر رستگاری گفت: چند وقت پیش یک هواپیمای دشمن در مرز‌های FIR (مرز هوایی) ما حرکت و شروع به انتشار امواج برای جمع‌آوری اطلاعات کرد، ما این هواپیما را مختل کردیم.
امیردریادار رستگاری از هک دو هواپیمای جاسوسی دشمن با استفاده از سامانه‌های جنگ الکترونیک ایرانی در نزدیکی مرزهای هوایی کشور خبر داد.
تاکید بر مبارزه مسلحانه به عنوان تنها راه برای آزادسازی فلسطین و لزوم توجه تمام محور مقاومت در کشورهای مختلف به سمت فلسطین از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
اردبیل- همزمان با روز درختکاری هوای پاک اردبیل با حضور ناخوانده ریزگردها آلوده شد تا جای خالی توسعه فضای سبز و درختکاری به شدت احساس شود.
کم پیش می‌آید سالمندی را بشناسید که روزانه قرص مصرف نکند. این قرص‌ها از مکمل‌ها تا دارو‌های تجویزی برای بیماری‌ها متفاوت هستند، اما معمولا کمتر سالمندی به این نکته توجه می‌کند که این قرص‌ها را نباید با مایعاتی، چون مواد کافئین دار، آب میوه، شیر و... خورد و بهتر است حتما با آب مصرف شوند. در ادامه به بررسی نوشیدنی‌های مجاز و غیرمجاز برای مصرف قرص‌ها می‌پردازیم.
همزمان با افزایش مانور نظامی آمریکا و کره جنوبی، پیونگ یانگ آزمایش های تسلیحاتی بیشتری را آغاز کرده است.
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، از افتتاح همزمان ۷۶ پروژه زیرساختی شبکه تعاون روستایی ایران در سراسر کشور در ایام دهه فجر خبر داد.
تیم فوتسال پالما با گلزنی حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو بازیکن ایرانی خود برابر تیم بورلا پیروز شد و صعود کرد.
محسن هاشمی گفت در ششمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، شاهد شرایط بسیار سخت و ویژه‌ای در کشور هستیم که شاید بیش از هرزمان دیگری نیاز به عقلانیت در حکمرانی داریم و خلا حضور آیت الله هاشمی بعنوان نماد عقلانیت در حکمرانی بیش از گذشته احساس می‌شود.
برخی منابع گفته اند که نتانیاهو حاضر نیست وزارت جنگ را به «اسموتریچ»، رهبر حزب صهیونیسم دینی بسپارد.
کره شمالی همزمان با استقرار مجدد ناو آمریکایی، موشک های بالستیک شلیک کرد.
رافائل سیلوا بار دیگر با نمایشی قابل قبول حضورش در ترکیب ثابت استقلال را بیشتر از هرزمان دیگری تثبیت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ