به دنبال مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگوهای راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس سفیر فدراسیون روسیه به وزارت امور خارجه احضار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همایش روز جهانی ووشو با حضور سفیر چین در ایران و همچنین مسئولان فدراسیون این رشته برگزار شد.
رئیس فدراسیون کشتی امروز با سفیر هند دیدار داشت.
رئیس رگولاتوری فدراسیون روسیه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با سفر به تهران با رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دیدار کرد.
صبح امروز سفیر فدراسیون روسیه از سوی علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیر کل خلیج فارس به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس به سفیر روسیه در کشورمان ابلاغ شد.
رئیس شورای فدراسیون روسیه امروز در ارتباط با نتایج سفر به‌چین و دیدار با مقامات این کشور در سخنانی به‌خبرنگاران گفت: غرب و ناتو به‌تشدید مناقشه در اوکراین علاقه‌مند هستند.
رئیس فدراسیون تنیس به دعوت فدراسیون جهانی راهی انگلیس شده است.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند رئیس شورای فدراسیون این کشور در رأس هیئتی بلندپایه به چین سفر خواهد کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر دفاع فدراسیون روسیه از وی جهت سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آورد.
سفیر هند در ایران ضمن حضور در محل برگزاری رقابت‌های اسنوکر قهرمانی آسیا با رئیس فدراسیون ایران دیدار و گفتگو کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال امروز با سفیر آفریقای جنوبی در ایران دیدار کرد.
رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با چانگ هوآ، سفیر جمهوری خلق چین در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با چانگ هوآ سفیر جمهور خلق چین در ایران دیدار و گفتگو کرد.
رئیس فدراسیون جهانی و آسیایی بیلیارد و اسنوکر در جریان مسابقات قهرمانی آسیا و به منظور حضور در نشست هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا به ایران سفر می کند.
هیأتی از تهران در سفر دو روزه به روسیه با معاون وزیر ساخت و ساز فدراسیون روسیه تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه گردشگری امضا کردند.
سفیر ایران در فدراسیون روسیه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به روسیه خبر داد.
سفیر کنیا در ایران در فدراسیون فوتبال حضور یافت و با بعضی از مدیران این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
به بهانه دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و کنیا در روز 8 فروردین سفیر کنیا در فدراسیون فوتبال حاضر شد و با دبیر کل و رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران دیدار کرد.
معاون سخنگوی شورای فدراسیون روسیه بر این باور است که کی‌یف به عنوان بخشی از کارزار انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا، چاره‌ای ندارد جز اینکه مردم اوکراین را به قتلگاه بفرستد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: یک مربی بزرگ فوتسال در سطح بین المللی به کار ایران می‌آید و قرار است جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص داشته باشیم.
«الکسی ددوف» سفیر فدراسیون روسیه در تهران امروز (پنجشنبه) ۱۷ آذر ماه در پیامی درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.
امشب قرار است رییس فدراسیون، وزیر ورزش و سفیر ایران در قطر در جلسه ای با حضور اصحاب رسانه به سوالات آنها پاسخ دهند.
سفیر ایران در روسیه از سفر قریب الوقوع هیات بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت‌های مختلف تولیدی و تجاری، اتاق‌های بازرگانی و صنعت جمهوری‌ها و استان‌های فدراسیون روسیه به منظور دیدار با همتایان ایرانی خود به کشورمان خبر داد.
دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه در این سفر علاوه بر ملاقات با همتای ایرانی خود با مقامات بلندپایه سیاسی و اقتصادی کشورمان درباره توسعه و گسترش روابط دوجانبه و همکاری‌های بین‌المللی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط جام جهانی قطر دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص حضور ایران در جام جهانی قطر یکشنبه ۱۵ آبان با حضور وزیر خارجه، وزیر ورزش و جوانان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارت خارجه برگزار شد. همچنین در این نشست سفیر ایران در قطر و رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ