برترین‌های هفته نهم لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که چهار تیم در این جمع، دو نماینده دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو نماینده مازندران با کسب بیشترین امتیاز در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نونهالان باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد در منطقه استانهای شمالی به مرحله نهایی مسابقات در مرحله کشوری صعود کردند.
مسابقات لیگ ملت‌های کونکاکاف با قهرمانی آمریکا به پایان رسید تا بیشترین نماینده در ترکیب تیم منتخب این تورنمنت هم مربوط به همین تیم باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه به خبرآنلاین گفت: برخی از آقایانی که وقت مجلس را با این تذکرات آیین نامه ای و اخطار قانون اساسی می گیرند بیشترین ضربه را به مجلس می زنند.الان شیوه و روش قانون گذاری در مجلس ما اشکال جدی دارد.
سپاهان اولین و آلومینیوم دومین تیم با بیشترین نماینده را در جمع ملی‌پوشان بزرگسال و امید دارند.
در روزی که بازیکنان استقلال و پرسپولیس در فهرست تیم ملی حضور ندارند، سپاهان با 5 نماینده بار دیگر بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.
ستاره‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که دو تیم بالای جدول سهم زیادی به خود اختصاص داده‌اند.
یک نماینده مجلس گفت: بانک‌ها باید با فروش اموال مازاد خود در تأمین منابع بخش تولید که بیشترین آمار اشتغال زایی را دارند مشارکت کنند.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی معرفی شدند که سرخ‌پوشان پایتخت و تبریز بیشترین نماینده را دارند.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که پرسپولیس بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
باشگاه‌هایی که در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بیشترین نماینده را دارند، در جدول زیر مشخص شده اند. گرچه فرانسه و آرژانتین در فینال جام بیست‌ودوم هستند اما بایرن مونیخ آلمان و اتلتیکو مادرید اسپانیا دارنده بیشترین سهم شده‌اند. رئال مادرید و یوونتوس در رده بعدی با سه بازیکن دیده می‌شوند و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه فقط دو مهره‌اش را در فینال می‌بیند! مثل میلان، مارسی، منچستریونایتد، بارسلونا و تاتنهام و بتیس و ...
تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در حالی از سوی نشریه مارکا اعلام شده که مراکش و کرواسی بیشترین نماینده را آنجا دارند.
با روشن شدن تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی، تعداد نمایندگان باشگاه‌های معتبر اروپا در جمع هشت تیم پایانی مشخص شد.
باشگاه السد قطر یکی از تیم‌هایی است که بیشترین نماینده را در جام جهانی قطر دارد.
با دعوت از الخاندرو بالده به تیم ملی اسپانیا، باشگاه بارسلونا حالا با 17 بازیکن، بیشترین نماینده را در جام جهانی 2022 دارد. این در تمام ادوار جام جهانی بی‌سابقه است.
ژاپن با بیشترین تعداد لژیونر در لیگهای معتبر اروپایی، پرستاره‌ترین نماینده اروپا در جام جهانی محسوب می‌شود.
ژاپن با بیشترین تعداد لژیونر در لیگهای معتبر اروپایی، پرستاره‌ترین نماینده اروپا در جام جهانی محسوب می‌شود.
تیم فوتبال پرسپولیس بیشترین نماینده را در تیم ملی در جام جهانی دارد.
16 بازیکن از 13 لیگ خارجی، لژیونرهای حاضر در لیست منتخب کارلوس کی‌روش برای جام جهانی را تشکیل می دهند.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد و در دور اول رأی‌گیری هیچ از نامزدها نتوانستند دوسوم آراء نمایندگان را کسب کنند.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در شرایطی انتخاب شدند که پرسپولیس سه بازیکن در این جمع دارد.
سایت آنالیزی یازده نام برترین‌‌های آماری هفته چهارم لیگ در کنش‌های مختلف دفاعی و هجومی را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ