اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر ۱۷ نفر در تیم من به عنوان جوان و نوجوان و بازیکن زیر ۲۳ سال تمرین می‌کنند.
شرکت اپراتور خط لوله لهستان امروز از قطع شدن انتقال نفت روسیه به آلمان بر اثر افت فشار خبر داد.
کارشناس سیاست‌گذاری انرژی گفت: بعد از تحریم‌های آمریکا در سال ۹۷، بخش نفت و گاز دچار بیشترین افت اقتصادی و رشد منفی شد تا جایی که در سال ۱۳۹۹ فروش نفت خام ایران به کمترین میزان فروش در یک دهه اخیر خود رسید.
برق ۳ وزارتخانه پرمصرف قطع شد، اوجی به آمریکای لاتین سفر کرد و توزیع آب در محدوده‌های دارای افت فشار تا ساعاتی دیگر عادی می شود از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که آبی‌پوشان دیدار سختی برابر تیم قعرنشین لیگ برتر دارند گفت: هر چند نفت مسجدسلیمان در انتهای جدول است اما می تواند یک خطر برای استقلال باشد.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه که بازار منتظر سیگنالهای بیشتری از احیای تقاضای چین برای سوخت به منظور جبران افت اقتصادهای بزرگ دیگر بود، تغییر چندانی نداشت و در مسیر دومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت.
خجسته مهر گفت: برای تداوم تولید گاز در پارس جنوبی برنامه‌های نگهداشت توان تولید، حفاری‌های چاه جدید و فشار افزایی در مرحله طراحی و مطالعات است و جز برنامه‌های جدی شرکت ملی نفت محسوب می‌شود.
وزیر نفت اعلام کرد که وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران از موضوع احتمال افت فشار گاز در شمال شرق کشور در پی کاهش دما، غافل نبودند و از پیش تدابیری اندیشیده شده بود.
وزیر نفت برای بررسی میدانی شبکه شمال شرق کشور و راهکارهای جلوگیری از افت فشار گاز و اطمینان از تداوم پایداری کامل شبکه گاز شرق کشور به مشهد مقدس سفر کرد.
اوجی وزیر نفت گفت: با تغییر در خطوط انتقال گاز و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید در جنوب تا این لحظه توانسته‌ایم استمرار در گازرسانی کشور را حفظ کنیم.
اصفهان- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت درباره مازوت سوزی نیروگاه‌ها و افت فشار و قطعی گاز ادارات و برای اصلاح این رویه باید پاسخگو باشد.‌
وزیر نفت گفت: شمال شرق کشور شاهد افت فشار گاز بودیم؛ این مساله هشداری برای مصرف کنندگان و مشترکان شرکت ملی گاز است.
قیمت نفت پس از ریزش سنگین شب گذشته، در معاملات روز پنج شنبه تحت تاثیر افت ارزش دلار آمریکا، بهبود یافت اما نفت برنت همچنان پایین ۸۰ دلار در هر بشکه ماند.
بررسی جزئیات تجارت خارجی نشان می دهد که افزایش صادرات گاز طبیعی در روزهای گذشته موجب شد تا روند کاهشی مقدار صادرات، معکوس و افت وزنی صادرات به افزایش تبدیل شود.
وزیر نفت امروز به علت افت فشار به بیمارستان منتقل شده است.
بازار نفت این هفته با کاهش قیمت مواجه شد.
قیمت نفت روز جمعه در پی افت ارزش دلار آمریکا، بهبود یافت اما تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به ضعیف شدن تقاضای چین برای سوخت و افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا، در مسیر ثبت رشد هفتگی قرار گرفت.
قیمت نفت روز سه‌شنبه به‌دلیل افت ارزش دلار آمریکا افزایش یافت.
قیمت نفت امروز دوشنبه پس از افت ۱.۲ درصدی در روز جمعه، با ۶۳ سنت یا ۰.۷ درصد کاهش به ۹۵.۱۴ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
براساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی تولید برنج در سالجاری با افزایش ۲۰ درصدی مواجه است و با توجه به لغو ممنوعیت فصلی انتظار می رود که قیمت برنج در ماه های آینده با کاهش مواجه باشد.
تعلق و تعصب به خانواده فولاد اکسین استراتژی بهترشدن وضعیت شرکت است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ