اصفهان- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت درباره مازوت سوزی نیروگاه‌ها و افت فشار و قطعی گاز ادارات و برای اصلاح این رویه باید پاسخگو باشد.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه هیئت دولت رئیس جمهور آزادسازی بخشی از منابع ارزی بلوکه شده کشورمان را جلوه‌ای از دستاوردهای دیپلماسی عزتمندانه در مقابل دیپلماسی ملتمسانه توصیف و تصریح کرد: این اقدامی ارزشمند، مایه افتخار و در راستای تامین منافع ملی بود.
وزیر نفت کویت بار دیگر مدعی شد که این کشور به همراه عربستان به طور مشترک مالک میدان گازی آرش هستند.
وزیر نفت با تأکید بر اینکه ایران درباره میدان گازی آرش تأمین حقوق و منافع خود را پیگیری می‌کند، گفت: ایران از هر گونه تضیع حقوق خود بر نمی‌تابد.
وزیر نفت کویت اعلام کرد که حفاری و تولید در میدان گازی الدره(آرش) را آغاز خواهد کرد.
عباسی با تاکید بر اینکه وزارت نفت با رعایت مصالح کشور و امنیت تجاری فروش نفت را پیش می‌برد، گفت: ما نیز به حرف وزیر استناد و تایید می‌کنیم که هم نفت خود را فروخته و هم توانسته‌ایم پول آن را بیاوریم و هم تهاتر کالا انجام دهیم. بنده نیز توصیه می‌کنم مسئولان دولتی جوگیر نشوند و اطلاعات در این زمینه را بیرون ندهند.
صحبت های اوجی، وزیر نفت درباره جزئیات طرح پتروشیمی گچساران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سعد البراک، وزیر نفت کویت بر یکپارچگی موضع کویت و عربستان درخصوص میدان گازی آرش واقع در منطقه دریایی مشترک بین دو کشور تاکید کرد.
وزیر نفت ایران و وزیر انرژی عربستان طی دیدار و مذاکراتی فشرده و طولانی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در وین درباره وضع بازار نفت و سرمایه‌گذاری در این صنعت گفت‌وگو کردند.
نماینده مردم خمین در مجلس با طرح سوالی از وزیر نفت، خواستار رسیدگی به وضعیت جایگاه‌های عرضه گاز CNG در کشور شد.
فروردین‌ ۱۴۰۱ بود که وزیر نفت درباره روند افزایشی مصرف بنزین در کشور هشدار داد و تأکید کرد که ظرفیت پالایشی کشور در زمینه تولید بنزین و نفت‌گاز در حال نزدیک شدن به مقدار مصرف است.
وزیر نفت از امضای یادداشت تفاهم بین ایران و عراق در زمینه توسعه میدان‌های مشترک نفتی و گازی خبر داد.
آصفری می‌گوید که بر اساس ماده ۲۳۴ قانون، از معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان محیط‌زیست شکایت کرده‌اند. همچنین ۴۰ نفر از نمایندگان امضاء کرده‌اند که معاون رئیس‌جمهوری باید در این زمینه پاسخ دهد. وزیر نفت هم به مجلس فراخوانده شده. حتی به رئیس‌جمهوری به دلیل اجرا نشدن قانون هوای پاک تذکر داده‌اند، اما نتیجه‌ای نداشته است.
ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: حدود ۵۰۰ میلیون یورو از محل اموال داخل و خارجی اش به شرکت ملی نفت واگذار شده است. هم چنان متهم در اختیار ضابط و در زندان است.
اوجی در خصوص اخباری مبنی بر صادرات گاز مایع در ماه جاری از سوی وزارت نفت تصریح کرد: هم‌اکنون گاز مایع (ال‌پی‌جی) «پروپان و بوتان» که به‌هیچ‌عنوان قابلیت تزریق به خطوط سراسری گاز را ندارد، در حال صادرات است، در زمینه تعهدهای صادراتی گاز نیز هم‌اکنون در حال کنترل هستیم.
در برخی نقاط جنوب استان خراسان رضوی گاز قطع شده و ماموران در حال تلاش هستند و خانه‌به‌خانه می‌روند و نفت سفید، بخاری و سیلندر گاز ال. پی. جی توزیع می‌کنند. بیشتر استان‌های سردسیر تا آخر هفته یا دورکارند یا تعطیل و مراکزی که باز هستند باید از سوخت دوم استفاده کنند و با لباس گرم سر کار بروند. دوباره به عکس ویدئوکال رئیسی می‌رسم و زیر لب می‌خوانم برف می‌بارد و من می‌شوم از یار جدا...
ویدئویی از سخنان جواد اوجی، وزیر نفت در تابستان امسال پر بازدید شده است که در آن اوجی هشدار می‌دهد زمستان سختی در انتظار اروپاست. او می‌گوید جمهوری اسلامی ظرفیت خوبی برای تامین بخشی از کمبود نفت، میعانات و گاز اروپا را دارد. اما حالا در فصل زمستان ایران خود با بحران کمبود گاز دست و پنجه نرم می کند.
توضیح معاون وزیر نفت درباره سهمیه‌بندی بنزین/ چرا سهمیه بنزین خودرو‌ها کاهش یافت؟
حال جسمی وزیر نفت که ظهر امروز (پنج‌شنبه، ۲۴ آذرماه) دچار حمله گذرای قلبی شده، مساعد است.
وزیر نفت درباره وصول طلب‌ها در موضوع صادرات گاز به عراق گفت: سال گذشته حدود یک میلیارد یورو و امسال حدود ۱.۶ میلیارد یورو از معوقات خود را دریافت کرده‌ایم.
امیررضا واعظ‌آشتیانی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: اگر بحث شایسته‌سالاری را داریم، باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که مدیری توانا و کارآمد که بتواند حرکت جدیدی انجام شود، روی کار بیاید. روزی که آقای رستم قاسمی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب شد، ایشان استنباط داشت که به سمت وزارت نفت می‌رود. از همان روز اول معلوم بود ایشان نمی‌تواند در این وزارت‌خانه موفق باشد و حالا فقط امیدواریم اتفاق رستم قاسمی تکرار نشود و فردی انتخاب شود که توانایی ایجاد تغییر را داشته باشد و دوباره چند وقت بعد به‌دنبال ترمیم عملکرد او نباشند.
وزیر امور خارجه سوریه درباره آثار فاجعه بار تجاوزات ترکیه و سرقت نفت و محصولات کشاورزی سوریه توسط آمریکا هشدار داد.
وزیر نفت در جریان سفر به ترکیه در دیدار با مقام‌های انرژی و اقتصادی این کشور، درباره تمدید قرارداد گازی و تجارت انرژی گفت‌وگو کرد.
وزیر نفت گفت: امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس توضیحاتی درباره برنامه‌های وزارت نفت در صورت توافق ارائه کردم.
رییس دانشکده صداوسیما طی پیامی خطاب به وزیر نفت نوشت که منشی او درخواست صدور گواهی فارغ‌التحصیلی دروغین دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ