مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از همکاران این مجموعه برای همدلی و همراهی مضاعف برای افزایش تولید خودرو و کاهش موجودی خودروهای ناقص، تشکر کرد و گفت: دستاوردهای حاصل شده در تولید 1800 دستگاه خودرو با عبور مستقیم 90 درصدی، در دهه ۹۰ بی سابقه بوده و تمام موفقیت های حاصل شده به جهت تلاش بی وقفه همکاران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از حسن علیخانی، گزارشگر قدیمی اصفهان تقدیر کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت به منظور برگزاری شایسته سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.
باشگاه مس شهربابک به دلیل عملکرد شفاف و سلامت مالی از سوی شرکت ملی صنایع مس مورد تقدیر قرار گرفت.
باشگاه مس سونگون ورزقان از مدیرعامل سابق خود و سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تقدیر کرد.
هشتم خرداد ماه سال 1402 اجلاس تجلیل از مدیران شایسته سال گذشته، در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش، بهبود فضای بیزینس‌های داخلی با رویکرد استراتژیک کارآفرینی و مشتری مداری، در سالی بود که با عنوان «رشد تولید و مهار تورم» نام‌گذاری شده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اهدای لوح تقدیر و پیراهن قهرمانی از حمایت‌های بیمه دات کام، قدردانی کرد.
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
مدیرعامل بانک تجارت در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای ایران لوح تقدیر برترین بانک را دریافت کرد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سوی انجمن مدیریت جهادی کشور به عنوان «مدیر برگزیده جهادی» لوح تقدیر و نشان جهادی دریافت کرد.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با انتشار پیامی از نمایش قرمزپوشان اهوازی مقابل الهلال تقدیر کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی از حضور و بازدید شهردار تهران و هیات همراه از خطوط تولید سایپا تقدیر کرد.
در ششمین همایش بین‌المللی سنگ‌آهن ایران که بزرگترین همایش معدنکاران کشور لقب دارد، از مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با اهدای تندیس تقدیر و تجلیل شد.
در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه "تراز" وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر شد.
در سفر استانی آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم، لوح سپاس دریافت کرد.
مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت آلومینیوم در تمرین امروز این تیم حضور یافتند.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از زحمات مدیرعامل شرکت ملی مس به دلیل برگزاری گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» در مجتمع مس شهربابک تقدیر و تشکر کرد.
روز گذشته پس از شروع دوباره تمرینات سپاهان در اصفهان تقدیر ویژه‌ای از سه بازیکن این تیم با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان به عمل آمد.
مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتسال بانک ایران زمین، با حضور مدیرعامل، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت، امور کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، ضمن حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل و دیدار با مدیرعامل ایرانسل، بر توسعه همکاری‌های فی‌مابین با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم تأکید کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.
رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی به خاطر اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در بانک رفاه کارگران، از دکتر للـه‌گانی تقدیر کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی میهن گفت: قدیمی‌ترین دستگاه‌های میهن با حمایت بانک ملی خریداری شده و نقش این بانک در توسعه و رونق تولید امروز، غیرقابل انکار است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ