نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از زحمات مدیرعامل شرکت ملی مس به دلیل برگزاری گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» در مجتمع مس شهربابک تقدیر و تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر سیدحسن قدسی پور رئیس سابق دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
باشگاه تراکتور با صدور پیامی از حضور پرتعداد هواداران در بازی برابر پرسپولیس قدردانی کرد.
قدردانی نماینده مردم کرمان و راور از وزیر صمت برای انتصاب مدیرعامل شرکت ملی مس
همچنین در این جلسه دکتر «محمدرضا مخبر دزفولی» به اتفاق آرا به عنوان رئیس جدید فرهنگستان علوم انتخاب و از تلاش‌ها و خدمات ۲۵ ساله دکتر «داوری اردکانی» به این مجموعه علمی قدردانی شد.
رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از تلاش‌های پادشاهی عمان در زمینه رسیدن به توافق در موضوع کشتی صافر قدردانی کرد.
رئیس جمهور موقت مالی اعلام کرد که این کشور خواهان همکاری با روسیه است.
رئیس‌جمهور آمریکا کمک‌های ایتالیا به اوکراین را مهم ارزیابی کرد.
حضور عادل فردوسی پور در بیمارستان محل تولدش در یزد برای قدردانی و احترام به زنده یاد دکتر جلال مجیبیان که عادل را به دنیا آورد و دیدار با فرزند ایشان خانم دکتر محیبان.
عادل فردوسی پور برای قدردانی و احترام به زنده یاد دکتر جلال مجیبیان که عادل را به دنیا آورد در بیمارستان محل تولدش در یزد حضور یافت و با فرزند ایشان خانم دکتر محیبان دیدار کرد.
دکتر سعدی دبیر کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و جمعی از فعالان بازار سرمایه از تدابیر و حمایت‌های دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس در بهبود اقتصاد صنعت مس با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی با حضور کارگران مجتمع‌ها از آنان تجلیل و قدردانی کرد.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا، روز دوشنبه ۷ فروردین در گردهمایی برای قدردانی از زنان صاحب مشاغل کوچک در کاخ سفید که ساعاتی پس از حمله به مدرسه در نشویل و کشته شدن شش نفر شامل سه کودک برگزار شد، بار دیگر از علاقه‌اش به بستی شکلاتی صحبت کرد. وی گفت: نام من جو بایدن است. من شوهر دکتر جیل بایدن هستم و بستنی شکلاتی جنی را خوردم. پایین آمدم، چون شنیدم اینجا بستنی شکلاتی می‌دهند. در ضمن یخچالی در طبقه بالا پر از بستنی است. فکر می‌کنید که من شوخی می‌کنم، اما شوخی نمی‌کنم. بن چطوری رفیق؟ بن کارتن از بهترین‌های کنگره ایالات متحده است.
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران و دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.
دکتر سید عباس حسینی معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: ارزیابی عملکرد بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که این بانک علاوه بر توسعه حمایت‌ها از سازمان تامین اجتماعی، توانسته است جایگاه خود را در شبکه بانکی نیز ارتقاء ببخشد و این مهم شایسته قدردانی است.
رئیس دانشگاه تهران در پی حضور دکتر رئیسی در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران، در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از حضور ایشان در این مراسم که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، قدردانی کرد.
دکتر امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر جدیت جمهوری اسلامی ایران از زمان ورود به مذاکرات لغو تحریم‌ها برای حصول به توافقی خوب، قوی و پایدار از تلاش‌های عمان در این مسیر قدردانی کرد.
دکتر سقائیان‌نژاد شهردار کلانشهر قم با توجه به حمایت های همه جانبه بانک شهر از پروژه‌های فرهنگی، عمرانی و حمل و نقلی این کلانشهر؛ از دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، قهرمانی تیم دوومیدانی مجتمع مس سونگون و نائب قهرمان تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه در «جام شرکت‌های کارگری جهان» را تبریک گفت.
به‌دنبال دستور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس برای خدمت‌رسانی جهادی به مناطق سیل‌زده در کرمان، تامین اقلام و مایحتاج ضروری مردم در کمترین زمان و اعزام امکانات لجستیک برای بازگشایی معابر، مجمع جهادگران کرمان با صدور پیامی از دکتر رستمی تشکر کرد.
دکتر «علی رستمی»، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز «خبرنگار» با گرامیداشت این روز از زحمات تمامی اصحاب رسانه به‌عنوان جهادگران تبیین قدردانی کرد.
اینکه نیازی معاون وزیر صمت نامه زده و سامانه یکپارچه فروش را فاقد ویژگی‌های فنی و امنیتی اعلام کرده به نظر بنده از اساس بی پایه است، زیرا سامانه‌ای که در حال حاضر وزارت صنعت از آن برای پیش‌فروش استفاده می‌‌کند، همانی است که خودروسازان نیز استفاده می‌کردند، بر این اساس سایت ایرانی کار از هیج نظری نسبت به گذشته تفاوتی نکرده است.
یک بانوی روسی که در سفری به چین با جمعی از ایرانیان آشنا می‌شود، بازدید از ایران برایش جالب به نظر می‌آید و به این ترتیب با وجود مخالفت‌های خانواده به ایران اسلامی سفر می‌کند تا خودش از نزدیک ایران را ببیند.
انسان‌هایی که با پوست در حال ذوب شدن، چهره‌های آغشته به خون و بدن‌های جهش‌یافته از خود عکس می‌گیرند، در حالی که در مقابل جهانی در حال سوختن ایستاده‌اند، چیزی است که هوش مصنوعی "دال-ای" (DALL-E) معتقد است آخرین سلفی‌های اینفلوئنسر‌ها در آخرالزمان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ