نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از حسن علیخانی، گزارشگر قدیمی اصفهان تقدیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از مجاهدت، رشادت و قهرمانی فرزاد بادپا نیروی خدماتی حرم شاهچراغ تقدیر شد.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام با نیروی خدوم حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و مادرش دیدار و از رشادت این خادم در ماجرای حادثه تروریستی اخیر تجلیل و قدردانی کرد.
سامان فلاح در بازگشت به ورزشگاه دستگردی مورد استقبال باشگاه سابقش قرار گرفت.
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن از خبرنگاران تقدیر کرد.
دو بازیکن جدید سپاهان در اتفاقی جالب توجه برای سومین بار در تیمی مختلف همبازی خواهند شد.
باشگاه استقلال با انتشار یک طرح گرافیکی از زحمات بازیکن سابق خود تشکر کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت به منظور برگزاری شایسته سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.
باشگاه صنعت نفت در تقدیر از ابراز همدردی جامعه فوتبال، اطلاعیه ای را منتشر کرد.
از مدت‌ها پیش در خانه الهیه است؛ زمانی با عباس امیرانتظام، زمانی با صدایش از زندان و حالا با یادش. مدال‌ها، عکس‌ها و تصاویر روی میز و گوشه و کنار، لوح‌های تقدیر، انگشتر‌ها و عینک و کفش‌های دست ساز و کتاب و آن آدمک ایستاده با لباس‌های نصفه و نیمه آبی رنگ و تمام یادگاری‌های زندان در ویترین بزرگ خانه احاطه‌اش کرده‌اند.
در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت، از بانک سپه به ‌دلیل پیشتازی این بانک در اجرای آئین‌نامه مولدسازی دارایی‌های دولت توسط وزیر اقتصاد تقدیر شد.
گردان جنین با انتشار بیانیه ای از محور مقاومت به ویژه ایران به خاطر حمایت از ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها تقدیر و تشکر کرد.
جمعی از بانوان فرهیخته که به عنوان زائر عازم سرزمین وحی شده‌اند با تقدیر از شکل گرفتن «بلوغ مدیریتی» در عملیات حج، خواستار اتخاذ تدابیر ویژه برای رعایت بهداشت در منا و عرفات شدند.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها را قابل تقدیر دانست و اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرز‌های خود را به‌صورت جدی در دستور کار خود دارد.
نساجی – پرسپولیس. تعیین کننده سرنوشت قهرمانی است. پرسپولیس با کسب سه امتیاز این دیدار فارغ از نتایجی که در دیگر بازی ها رقم می خورد، در استادیوم شهید وطنی جشن قهرمانی می گیرد.
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.
دبیرکل انجمن صنعت پتروشیمی در نامه‌ای به رئیس جمهور از همراهی و پرداخت تسهیلات‌ ارزی بانک مرکزی دولت سیزدهم تقدیر کرد.
لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن اولین دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2022 در ورزشگاه لوسیل انتخاب شد.
فوق ستاره سلسائو در بازگشت به میادین خیلی زود مقابل کره گلزنی کرد.
گل ناپولی در اوایل نیمه دوم برابر لیورپول به شکل عجیبی مردود اعلام شد.
نیکا شاکرمی ساعتی قبل از پیدا شدن جسم بی جانش توسط اهالی محله ای در تهران، در پیامی خطاب به مادرش نوشت: تقصیر هیچکس نبود!
نیکا شاکرمی ساعتی قبل از پیدا شدن جسم بی جانش توسط اهالی محله ای در تهران، در پیامی خطاب به مادرش نوشت: تقصیر هیچکس نبود!
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل دورتموند از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم مسابقه گلایه داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت با بیان این که این برد را به هواداران خانم تقدیم می کنم گفت: بازی خوبی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ