«فاتح بیرول» گفت که کشورهای اروپا خوش شانس بودند که زمستان امسال معتدل بود، ولی این کشورها زمستان آینده با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به خاطر اعتصاب در تاسیسات گازی استرالیا، قیمت گاز برای تحویل در ماه سپتامبر در بازار اروپا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
مارک آندره تراشتگن اعتراف کرد که نگران میزان آمادگی تیمش برای فصل جدید است.
دیدار تیم های آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی به دلیل قتل یک هوادار جوان 22 ساله لغو شد.
آژانس اتمی اتحادیه اروپا قطع ارسال اورانیوم از نیجر به اروپا را نگران کننده نمی‌داند.
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد یک تحقیق آنتی تراست درباره افزودن اپ تیمز مایکروسافت به بسته  نرم افزارهای آفیس انجام می دهد زیرا بیم آن دارد که شرکت با این روش رقبا را از میدان به در کند.
شورای اتحادیه اروپا قوانین جدیدی برای صنعت باتری وضع کرده تا علاوه بر حفظ محیط زیست، فرایند بازیافت و استفاده دوباره از منابع آنها را ارتقا دهد.
اتحادیه اروپا برای قطع «وابستگی‌های راهبردی» به چین طی چند سال آینده تلاش می‌کند.
ستاره ایرانی پورتو در پایان یک فصل طاقت فرسا در حال استراحت در بوشهر است.
قانونگذاران اتحادیه اروپا اعلام کردند گوگل احتمالات مجبور شود کسب وکار فناوری تبلیغاتی خود را برای برطرف کردن نگرانی ها درباره عملکردهای ضد رقابتی اش بفروشد.
سفیر چین در روسیه می‌گوید بحران اوکراین ریشه در بحران امنیتی در اروپا دارد و این قاره نیازمند سیستم امنیتی جدید و پایدار است.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر از ژوزه مورینیو به تندی انتقاد کرد و گفت او با خوش‌شانسی محض به فینال لیگ اروپا رسیده است.
با اعلام باشگاه پالما حسین طیبی بازیکن ایرانی این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.
یوونتوس با تساوی یک بر یک مقابل اسپورتینگ به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد.
ستاره مصری لیورپول باز هم شکست دیگری را مقابل پر افتخار ترین تیم اروپا تجربه کرد.
معاون وزیر انرژی آمریکا می گوید زمستان آینده به مراتب برای کشورهای اروپایی از حیث تامین انرژی دشوارتر خواهد بود.
«فاتح بیرول» گفت که کشورهای اروپا خوش شانس بودند که زمستان امسال معتدل بود، ولی این کشورها زمستان آینده با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.
مصطفی خوش چشم کارشناس بین الملل گفت: آنچه در پارلمان اروپا درباره تروریستی نامیدن سپاه مصوب شده، باید در شورای وزرا هم مطرح شود و در آن شورا، هر تصمیمی باید با اجماع تصویب شود.
جایشانکار گفت: «از فوریه، اروپا شش برابر بیشتر از هند انرژی فسیلی از روسیه وارد کرده است؛ بنابراین اگر جامعه‌ای با سرانه ۶۰هزار دلار احساس کند که باید از خود مراقبت کند (و من این را به عنوان امری مشروع می‌پذیرم)، آن‌ها نباید انتظار داشته باشند که جامعه‌ای با سرانه ۲هزار دلار ضربه بخورد.»
دیدار زودهنگام منچستریونایتد و بارسلونا در پلی آف لیگ اروپا، به مذاق دخیا خوش آمده و از آن استقبال می کند.
در ادامه ناکامی سه شیرها را در راه کسب پیروزی، این تیم مقابل آلمان متوقف شد. آن‌ها که پیش از این از سطح اول لیگ ملت‌های اروپا سقوط کرده بودند، حداقل می‌توانند به نباختن مقابل رقیب سنتی خود دل خوش کنند.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به ادعاهای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر کم رنگ شدن خوش بینی درباره حصول توافق در مذاکرات وین واکنش نشان داد.
وینیسیوس با دریافت تابعیت اسپانیایی، تبدیل به سهمیه اروپایی رئال مادرید شد تا این باشگاه در زمستان پیش رو مشکلی برای جذب بازیکن خارج از اتحادیه اروپا نداشته باشد.
آدم از ساختمان‌هایی که در روستا‌های خوش آب و هوای ایران می‌سازند، حیرت می‌کند، اگر این رفاه نیست پس چیست؟ / فضای مجازی را طوری بارآورده اند که کسی جرأت نکند در آن از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بگوید / در اروپا هم بچه‌ها مجاز نیستند بدون حضور والدین پای اینترنت به همه سایت‌ها و شبکه‌ها دسترسی داشته باشند
معاون دبیر کل اقدام خارجی اتحادیه اروپا: مذاکرات در حال پیشرفت است و به نتیجه‌کار خوش بین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ