شاهرخ بیانی می‌گوید تفکرات ساکت الهامی طوری است که می‌خواهد تیمش به بالای جدول صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه تیم های زیادی متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر هستند، گفت: کیفیت برای‌مان مهمترین فاکتور است و به همین دلیل بیش از ۱۲ تیم نمی‌پذیریم.
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال با بیان اینکه تیم های زیادی متقاضی حضور در فصل جدید لیگ برتر هستند، گفت: کیفیت برای‌مان مهمترین فاکتور است و به همین دلیل بیش از ۱۲ تیم نمی‌پذیریم.
مشکل استقلال از درون باشگاه و مدیریتش است اما ماجرا به پرسپولیس کشیده می‌شود. چه ربطی به پرسپولیس دارد؟  درست مدیریت کنید و هواداران را با پرسپولیس سرگرم نکنید. هر دو تیم برای وزارت هستند. به هر دو تیم هم به اندازه نیازشان پول می‌دهند.
شاهین بیانی: فرضا از پرسپولیس حمایت می‌کنند! استقلال چی داشت؟
اردوغان با بیان اینکه پیروز انتخابات ترکیه، دموکراسی و همه اقشار مردم این کشور هستند، گفت: «ما اختلافات سیاسی را پشت سر می‌گذاریم و خواهان اتحاد و همبستگی هستیم. ۸۵ میلیون ترکیه‌ای امروز برنده شدند و تنها بازنده سازمان‌های تروریستی هستند».
نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه قوه قضاییه ثابت کرده در مواردی که کسی اشتباهی مرتکب شده و پشیمان است شرایط را برای عفو و بخشش مهیا می‌کند گفت: اما در مورد عوامل تروریستی محله خانه اصفهان مشاهده می‌شود که متهمان جایی برای عفو باقی نمی‌گذارند.
باشگاه پرسپولیس با انتشار چند تصویر و یک بیانیه کوتاه به ادعای استقلال واکنش نشان داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ملت بزرگ و قدرشناس ایران هرگز نمی‌گذارد که مسیر شهدا متوقف شود، گفت: کشورمان امروز، مستقل و قوی است که مرهون ایثارگری و جان‌فدایی شهداست.
اسطوره باشگاه استقلال و مربی هوادار از نقش مسعود شجاعی در تیمش می گوید.
شاهرخ بیانی: بازیکن ما اطلاعات تیم را به حریف داد!
شاهرخ بیانی: بازیکن ما اطلاعات‌مان را به تیم حریف داد!
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه عمامه‌پرانی‌ها بزرگنمایی می‌شود هر چند که وجود دارد افزود: البته قبل از انقلاب هم اراذل و اوباش این کارها را می‌کردند و و امروز مردم با غیرت با افرادی که دست به این اقدام می‌زنند برخورد می‌کنند و نگرانی دشمن از عمامه، کارایی آن است که مقتدرانه می‌تواند شاه و رژیم ستمشاهی را سرنگون کند.
مهدی چمران درباره دریافت وجه نقد در اتوبوس ها، اظهارداشت: مصوبه‌ای داشتیم که سیستم کارتخوان باید فعال باشد و در غیر این صورت نباید پول نقد دریافت شود. وی با بیان اینکه دستگاه خراب باشد و پول نقد دریافت شود، صحیح نیست، افزود: این موارد را به ما اطلاع دهید و ما نیز با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در میان می‌گذاریم.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی کشور با بیان این‌که هیچ وقت برای گفت و گو دیر نیست، گفت: نباید از اعتراضات هراس داشت؛ زیرا اعتراض نشانه جامعه زنده و پویاست و با اغتشاش فرق می‌کند.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال موجب رشد و شکوفایی آنها می‌شود، گفت: مطمئن باشید دشمنان و کشورهای خارجی فناوری روز را در اختیار ما نمی‌گذارند.
شاهرخ بیانی، دستیار ساکت الهامی پس از پایان مسابقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
خسرو و بیژن بیشتر از ساپینتو شلوغ می‌کردند
شاهرخ بیانی می‌گوید هوادار می‌خواهد یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را مقابل استقلال داشته باشد.
شاهرخ بیانی ستاره دهه شصت استقلال این بار در قامت مربی هوادار مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.
خاتمی ضمن بیان اینکه همراهی نکردن مردم، دشمن را در اغتشاشات ناکام گذاشت گفت: به عنوان حوزوی باید بگوییم حوزه انقلابی بوده، انقلاب را آفریده و انقلابی خواهد ماند. نسلی که در این مدرسه و امثال این مدرسه پروریده می‌شوند، باید خود را پاسدار انقلاب بدانند و این است که اسلام را حفظ می‌کند.
مجتهدزاده وکیل دادگستری، با بیان اینکه در این دولت دیدیم تمام آنچه در دولت قبل محل ایراد و انتقاد از مسئولان بود، به حد اعلا وجود دارد، افزود: مسئله این است که مسئولان در این دولت برای پوشاندن این مسائل، به حرف‌های عوام‌پسند روی می‌آورند و گفته می‌شود اگر پسری رفت، پدر هم باید برود! این وکیل دادگستری افزود: نکته این است که این مسائل و رفتار‌های اشتباه به شکل مسالمت‌آمیز حل نمی‌شود و این افراد را کنار نمی‌گذارند، برکنار نمی‌شوند و استعفا هم نمی‌دهند.
مربی دروازه‌بانان تیم فولاد خوزستان با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شد.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ