شاهین بیانی: فرضا از پرسپولیس حمایت می‌کنند! استقلال چی داشت؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال دوباره در قطر به کار مربیگری ادامه می‌دهد.
مدافع جدید فولاد خوزستان در نخستین جلسه تمرینی پیش‌فصل حضور پیدا کرد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان، از روز گذشته (جمعه – 16 تیرماه) در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز و به مدت 18 روز ادامه خواهد داشت.
بازرس قضایی و بازرس كل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی كل كشور با بیان اینكه كیفیت قطعات خودرو در برخی محصولات سایپا به طور نسبی ارتقاء داشته است، گفت: سعی سازمان بازرسی كل كشور بر این است كه با نظارت های متناوب از خطوط تولید، كیفیت محصولات خودروسازان كه مطالبه جدی مردم است را مورد بررسی قرار دهد.
دکتر شاهی با بیان اینکه ضماد خاکستر ریشه آن با سرکه برای درد مفاصل و سیاتیک و درد سرین استفاده می‌شود، عنوان کرد: چنانچه گرد ریشه این گیاه روی زخم پاشیده شود، منجر به بهبود آن خواهد شد؛ استفاده از ریشه این گیاه برای زنان باردار جایز نیست.
ستاره بزرگ دروازه بانی ایران در دهه 50، یکی از جذاب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران هم محسوب می شود.
رقابت‌های لیگ برتر جودو بانوان با قهرمانی پرهام لرستان به پایان رسید.
شاهین صمدپور، مستندساز، با قرار وثیقه آزاد شد.
شاهین صمدپور، مستندساز با سپردن قرار وثیقه آزاد شد.
شاهین امروز در عرضه بورس با تقاضای کمی مواجه شد.
فاطمه دانشور، عضو پیشین شورای شهر تهران و مدیرعامل خیریه مهرآفرین با انتشار این استوری در اینستاگرام خود خبر از بازداشت شاهین صمدپور مستندساز و خبرنگار داد.
امروز مطالبی همچون  پیش بینی دلار در اولین هفته زمستان؛ عقب گرد از مرز ۴۰؟، چالش جدید برای خریداران طلا، با پرسودترین نماد این هفته آشنا شوید!، سود خریداران هایما و شاهین از بورس کالا چقدر بود؟، بازارگردانی اجباری برای ناشران فرابورس لغو شد. افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تیم شاهین بوشهر در لیگ 2 هم شرایط خوبی ندارد و با این وضعیت ممکن است مثل خیلی از تیم های قدیمی به انحلال نزدیک شود.
یک شاهین در اعماق صحرای قطر توانایی‌های خود را برای پیش‌بینی برنده بازی انگلیس با آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نشان می‌دهد.
معاون سایپا با بیان اینکه طراحی استایل خودرو شاهین کاملا داخلی و توسط کارشناسان گروه سایپا صورت پذیرفت، گفت: برای شاهین ۱۲ پروژه بهبود در زنجیره تامین و تولید طراحی و اجرا شد.
معاون فنی و مهندسی گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاهین اولین محصول خروجی از پلتفرم SP100 است گفت: در طراحی این خودرو علاوه بر استانداردهای تعریف شده موضوع ایمنی بسیار مدنظر بود و بر همین اساس طراحی آن بر اساس یورو ان کپ سه ستاره صورت پذیرفت بدین منظور که استحکام بدنه در نمونه سازی و قطعات مورد نظر قرار گرفت.
بورس کالای ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۲۰۰ دستگاه خودروی شاهین سه شنبه هفته بعد در بورس کالا عرضه می‌شود.
وزیر صمنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه گفت: حرکت رو به رشد روابط اقتصادی ایران و روسیه در یک سال گذشته آغاز شده است، گفت: در نمایشگاه روسیه نیز دو مدل خودرو ایرانی «تارا» و «شاهین» عرضه شد.
ملی پوشان شنا جانبازان و معلولین موفق به کسب یک مدال طلا و یک نشان برنز در بازی‌های کشورهای اسلامی شدند.
در ادامه رقابت‌های پاراشنای بازی‌های کشور‌های اسلامی در شهر قونیه ترکیه و در فینال ماده ۵۰ متر آزاد، شاهین ایزدیار در رقابت با حریفان خود با زمان ۲۶.۰۷ ثانیه زودتر از رقبا به خط پایان رسید و به مدال طلا دست یافت.
قابلیت مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن کاربران اکنون در نسخه ۲.۲۲.۱۶.۱۲ واتساپ بتا برای کاربران اندرویدی در دسترس قرار گرفته است.
به صورت کلی خودرو‌های داخلی هزینه کارشناسی رنگ و بدنه کمتری را به نسب خودرو‌های خارجی و وارداتی برای مشتریان دارند، البته باید در این جا به یک نکته مهم اشاره کرد، کارشناسی رنگ و بدنه علاوه بر اینکه در محل واحد صنفی انجام می‌شود، به صورت اعزام کارشناس به محل نیز وجود دارد، معمولا خودرو‌های لوکس و وارداتی به محل مراجعه می‌کنند، تا با استفاده از وسائل و تجهیزاتی که در در محل کارشناسی وجود دارد، وضعیت رنگ و بدنه خودرو کارشناسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ