تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق به زدن دو گل در نیمه نخست بازی با مس کرمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
ذوب‌‌آهن در دیداری جذاب و مهیج موفق شد فولاد را با دو گل شکست دهد و رتبه خود را حفظ کند.
وقتی همه منتظر پنالتی بودند، پورتو دو گل تماشایی به فامالیکائو زد که ستاره ایرانی‌اش هم در آن نقش داشت.
در شبی که دو گل یووه با VAR لغو شد ناپولی با گل دقیقه 3+90 راسپادوری به یک برد ارزشمند دست یافت تا در آستانه قطعی کردن قهرمانی خود قرار بگیرد.
طبق قوانین لیگ برتر، بازی رودررو ملاک قهرمانی است. سپاهان در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داده و برابر پرسپولیس هم یک برد و یک تساوی کسب کرده
نیوکاسل با وارد کردن دو گل مشابه به دروازه منچستر، برد فوق‌العاده مهمی به دست آورد.
نساجی قائمشهر هفته هاست که نمی برد و دیروز هم در یک بازی خانگی در مصاف با تیم گل گهر با نتیجه دو بر یک شکست خورد.
جنون در امارات. یک والی از نلسون در دقیقه ۹۷ برای آرسنال و بازگشت و برد سه بر دو مقابل بورنموث.
الدحیل با دو گل مایکل الونگا موفق شد الشباب را شکست دهد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
فنرباغچه در یک بازی آسان‌ موفق به شکست تورشاد در سه ست پیاپی شد.
استقلال خوزستان در یک نمایش برتر در خانه حریف با دو گل به برتری دست یافت تا بیش از گذشته چهره مدعی صعود به خود بگیرد.
نساجی در مصاف با تراکتور با دو گل رضا جعفری و علیرضا ابراهیمی پیروز شد تا 20 امتیازی و تا رده پنجم جدول بالا بیاید.
مهاجم نوک اصلی ایران در جام جهانی قطر در میان تعجب تماشاگران بازی در بین دو نیمه برابر امریکا تعویض شد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، با وجود اینکه در جریان پیروزی 2-1 لیورپول مقابل تاتنهام هر دو گل تیمش را به ثمر رساند این برد را یک «پیروزی شانسی» توصیف کرد.
نفت و تراکتور هر دو به دنبال پیروزی هستند. شاگردان بردیف برای جبران شکست مقابل مس رفسنجان و شاگردان مهاجری به دنبال پاک کردن باخت پر گل هفته گذشته.
نفت و تراکتور هر دو به دنبال پیروزی هستند. شاگردان بردیف برای جبران شکست مقابل مس رفسنجان و شاگردان مهاجری به دنبال پاک کردن باخت پر گل هفته گذشته.
سرخ‌پوشان پایتخت پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، با این برد ۱۸ امتیازی شده و با توجه به شکست یک بر صفر گل گهر مقابل نساجی، به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.
سرخ‌پوشان پایتخت پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، با این برد ۱۸ امتیازی شده و با توجه به شکست یک بر صفر گل گهر مقابل نساجی، به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.
تیم ملی فوتبال آمریکا همگروه کشورمان در جام‌جهانی در یک بازی دوستانه با دو گل مغلوب ژاپن شد تا روز‌های بحرانی شاگردان گرگ برهالتر که در ۱۰ بازی اخیرشان تنها یک برد داشته‌اند، ادامه داشته باشد.
استقلال بعد از دو تساوی بدون گل در لیگ برتر موفق شد یک برد پرگل را در ورزشگاه آزادی به دست بیاورد.
آخرین تقابل پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو - یک به سود شاگردان یحیی گل محمدی پایان یافته و سرمربی سرخ‌ها امیدوار است با تکرار برد برابر حریف، صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت با بیان این که این برد را به هواداران خانم تقدیم می کنم گفت: بازی خوبی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.
تراکتور بعد از شکست دو بر یک در برابر گل گهر در سیرجان این بار در خانه به زحمت از شکست در برابر ذوب آهن آنهم در ثانیه های پایانی بازی گریخت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ