سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت با بیان این که این برد را به هواداران خانم تقدیم می کنم گفت: بازی خوبی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در رقابت با مالزی و پیروزی به دست آمده گفت: یکسری اشتباهات داشتیم که باید برطرف شود، امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.
با تعویق 8 مسابقه هفته اول رقابت‌های لیگ بیست و سوم علاقمندان به فوتبال همچنان باید در انتظار شروع مسابقات بمانند.
اگر نیاز دارید کسی را به هوش بیاورید، باید او را به پشت بخوابانید و زانوهایش را به سینه فشار دهید. این کار باعث می‌شود که خون به سمت مغز جریان یابد و فرد به هوش بیاید. اما ابتدا مطمئن شوید که فرد در ناحیه پا یا بدن آسیبی ندیده باشد. در غیر این صورت، ممکن است وضعیت بدتر شود.
شاید در گذشته برای شست و شوی کفش‌ها از ماشین لباس‌شویی استفاده کرده باشید. بهتر است بدانید که ماشین ظرف‌شویی کمتر از ماشین لباس‌شویی به کفش‌ها آسیب می‌رساند و بهتر آن‌ها را می‌شوید. چرا که کفش‌ها با فشار آب شسته می‌شوند.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: لیگ جذاب و در عیان حال سنگینی را شاهد بودیم که در ماراتن سنگین سه مدعی کسب عنوان قهرمانی با عملکرد بهتر خود موفق به ایستادن روی سکوی قهرمان شدیم.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: لیگ جذاب و در عیان حال سنگینی را شاهد بودیم که در ماراتن سنگین سه مدعی کسب عنوان قهرمانی با عملکرد بهتر خود موفق به ایستادن روی سکوی قهرمان شدیم.
بدون تردید نمی‌توانیم فهرستی از بهترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی بدون چت‌بات ChatGPT داشته باشیم. این چت‌بات پس از معرفی‌شدن در اکتبر ۲۰۲۲، هسته اصلی دنیای فناوری را شوکه کرد. این ابزار AI از بیشتر ویژگی‌هایی که یک چت‌بات خوب باید داشته باشد، برخوردار است.
لوپن روبه‌روی در‌های آسانسور ایستاد و رویش را برگرداند و گفت: «می‌دانید چه چیزی جالب است؟ شنیده‌ام که امانوئل مکرون شب‌ها کابوس می‌بیند. چون فکر می‌کند که ممکن است من جانشین او شوم. چه چیزی بهتر از این که کابوس‌های شبانه یک رئیس‌جمهور باشید؟ من به شما می‌گویم که هیچ چیز دیگری نمی‌خواهم.» در ادامه لوپن به سمت زیرزمین می‌رود. او زنی است می‌خواهد جمهوری فرانسه را متحول کند.
قبل از این که وارد فهرست علائم این عارضه شویم بهتر است که این نکته را در نظر داشته باشید افراد مختلف میزان متفاوتی از شدت و ضعف علائم را تجربه می‌کنند. در واقع این عارضه یعنی گودی کمر در همه افراد به شکل یکسانی بروز و ظهور نمی‌کند در نتیجه علائم و نشانه‌های افراد نیز از جهت نوع و شدت و ضعف نیز برابر نخواهند بود؛ بنابراین نتیجه گرفته می‌شود که ممکن است دو نفر مبتلا به عارضه گودی کمر تفاوت‌های آشکاری را در بروز و ظهور این مساله داشته باشند.
اگر قرار است با چالش‌های قرن حاضر روبرو شویم از تغییرات آب و هوایی گرفته تا کمبود مواد غذایی دولت‌ها، شرکت‌ها و کارآفرینان از سرتاسر جهان باید با یکدیگر همکاری کنند و از نوع تفکر خلاقانه و جسورانه‌ای که ما را به سیاره ماه رساند استفاده کنند.
کیفیت یک کامودیتی مشخص، یکنواخت و یکسان است هر چند ممکن است از تولید کننده‌ای به تولیدکننده دیگر تفاوت اندکی وجود داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با کامودیتی ها بهتر است که با انواع بازار و دسته بندی آنها آشنا شویم.
عبدی نوشت: مساله اصلی باید حفظ منافع ملی کشور باشد. اگر این رویکرد را در ادامه شاهد باشیم، می‌توان گفت که این توافق امیدبخش و مفید است، در غیر این صورت چه بسا با کوچک‌ترین موانعی که مواجه شویم دوباره به جای اول برمی‌گردیم. البته طرفداران وضع موجود باید متوجه شوند، این‌گونه نیست که به راحتی بتوان سیاست‌های موجود را در ذیل رویکرد‌های قبلی توجیه کرد، چنین توجیهاتی ثمربخش نخواهد بود. بنابر این به جای توجیهات غیرقابل قبول بهتر است رویکرد خود را اصلاح کنند تا راه برای اتفاقات بهتر باز شود.
برای تمیزی بیشتر لباس‌ها، ماشین لباسشویی باید به اندازه کافی بچرخد تا لباس‌ها روی یکدیگر کشیده شوند. قراردادن لباس، بیش از گنجایش ماشین لباسشویی، مانع از چرخش آن می‌شود و باعث ایجاد لکه سفید روی لباس‌ها خواهد شد. در چنین شرایطی، شستن مجدد لباس‌ها باعث پاک شدن لکه سفید روی لباس می‌شود. چنانچه چرخش ماشین لباسشویی با مشکل روبرو شوید، بهتر است از شرکت تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید.
پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در آبادان باید به مصاف صنعت نفت برود. روزی که ممکن است با یکی از متفاوت‌ترین پرسپولیس‌های این چند سال مواجه شویم.
پدری، ستاره جوان بارسلونا، شب گذشت منجی تیمش شد و با تک گلی که در نیمه دوم بازی با خیرونا زد، سه امتیاز حیاتی را برای تیمش به دست آورد.
روس‌ها با رندی و نامردی تمام و ما هم با بی‌تدبیری و موقعیت ناشناسی تمام وارد بازی روس‌ها شدیم. کشور‌ها در باره‌ی امنیت خود با هیچ‌کس شوخی ندارند. هم‌چنان‌که ما با هیچ‌کس در دوران جنگ شوخی نمی‌کردیم. ایران باید به نحو اطمینان‌بخشی و مستقل از مذاکرات برجام خود را از بحث درگیری روسیه-اوکراین جدا کند. یک ساعت زودتر بهتر. ایران هیچ‌گونه منافعی در این جنگ ندارد. لجبازی و مقاومت در این ارتباط، هیچ مبنای منافع ملی و یا توجیه اخلاقی ندارد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال به این نکته اذعان کرد که تیمش هفته قبل و در مصاف با تراکتور تبریز باید بهتر عمل می‌کرد.
شهردار منطقه ۱۱ تهران با بیان اینکه اگر روی عملکرد خودمان متمرکز شویم نتیجه بهتری می‌گیریم، گفت: کسی می‌تواند محله و منطقه اش را اصلاح و مدیریت کند که ابتدا خودش را مدیریت کرده باشد.
مهندس جوان گفت: به پیشنهاد دوستم راهی خانه‌ای در جنوب تهران شدیم و مرد رمال برایم نسخه‌هایی پیچید. یکبار گفت باید کاغذی را در قبرستانی متروکه دفن کنی و یکبار هم گفت باید کاغذی را آتش بزنی. سه بار به خانه مرد رمال رفتم و هر بار نسخه‌های او را اجرا کردم، اما بی‌فایده بود و اوضاع بهتر که نشد بدتر هم شد. برای بار چهارم به سراغ مرد رمال رفتم و او گفت ارواح خبیثه خانه ات را احاطه کرده‌اند و به همین دلیل است که نسخه‌ها کارساز نیست.
سرمربی فجرسپاسی شیراز معتقد است رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان سخت و نزدیک است و صعود به لیگ برتر سخت خواهد بود.
سرمربی نساجی می گوید که ما هنوز از خودمان طلب‌کار هستیم و باید تیم خیلی بهتری شویم.
بهروز عطایی سرمربی هراز آمل می گوید هنوز تیمش به آمادگی کامل نرسیده است.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید تیمش باید عملکرد بهتری از خودش ارائه دهد.
فوق تخصص بیماری‌های کلیه و فشارخون، با بیان این موضوع که فشار خون می‌تواند در نتیجه استرس یا تشویش نیز افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: در صورتی که این شرایط علت افزایش فشار خون باشد، بهتر است دراز کشیده یا نشسته و از نفس کشیدن آرام، عمیق و همراه با آرامش برای بهبود وضعیت خود استفاده کنید و انجام این کار را تا زمانی ادامه دهید که با بهبود علامت‌های بیماری مواجه شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ