سرخ‌پوشان پایتخت پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، با این برد ۱۸ امتیازی شده و با توجه به شکست یک بر صفر گل گهر مقابل نساجی، به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس که به تازگی و با زحمت از قرارداد فاجعه‌بار با لیاندرو پریرا خلاص شد، چه مبلغی پای این بازیکن سطح پایین و بدون کارنامه خواهد داد؟ سوابق این مهاجم پر از تیم‌های گمنام و دسته‌های پایین انگلیس است و یک نام آشنا بین باشگاه‌های افوسو دیده نمی‌شود!
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی آغاز شد و سرخپوشان تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری دلالان و کلاهبرداران مجازی که در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و نساجی ضمن ایجاد بازارسیاه اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.
محمد عباس‌زاده دقایقی پس از ورودش به زمین یکی از گل‌های خورده تراکتور را جبران کرد.
پرسپولیس برای پس گرفتن صدر به این پیروزی خانگی نیاز دارد و نفت مسجدسلیمان نیز برای لیگ برتری ماندن تک تک امتیازات برایش مهم است.
گئورگی گولسیانی از روی نقطه پنالتی دروازه تیم سابقش را باز کرد و پرسپولیس را پیش انداخت.
در پایان هفته نوزدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان نفس به نفس هم در صدر جدول قرار گرفتند و استقلال با سه امتیاز فاصله در رده سوم است.
ون پارس در کمال شگفتی برای بار دوم از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پیش افتاد.
دیدار تیم‌های پرسپولیس ـ پیکان و استقلال ـ صنعت نفت امروز (چهارم دی ماه) زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
آن‌هایی که ادعا می‌کنند اضافه‌وزن داشتم در جریان نود دقیقه بازی یک صحنه را نشان دهند که دور بودم یا نرسیدم.
ن نکته جالب اضافه وزن داور است که خودنمایی می‌کند.
لوکادیا و دیاباته در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس به هماهنگی و درک متقابل بالایی نسبت به فوتبال یکدیگر دست پیدا کرده‌اند
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
طبق پروتکل‌های همیشگی، قبل از آغاز بازی در مورد یکسری تجهیزات و مسائل باید ارزیابی لازم انجام شود از جمله تست فیوز، ظاهراً این تست قبل از بازی دیروز انجام نشده بود و مشکل آن به بازی کشیده و باعث ایجاد تاخیر شد.
با گذشت بیش از بیست دقیقه از زمان شروع بازی، هنوز سوت شروع زده نشده است و بازیکنان در حال گرم نگه داشتن بدن خود هستند.
امید عالیشاه، کاپیتان ـ هافبک با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت، جدال هفته آتی تیمش مقابل تراکتور را از دست داد و قادر به همراهی سرخپوشان نخواهد بود.
تیم‌های هوادار و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه دستگردی باید به مصاف هم بروند.
سینا اسد بیگی هافبک تیم پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک برای دقایقی در ترکیب سرخپوشان به میدان رفت و همین موضوع باعث شد تا باشگاه اراکی از این باشگاه به خاطر استفاده از بازیکن غیر مجاز شکایت کند.
شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال که قرار است به پرسپولیس بپیوندد به شدت هواداران را ناراحت کرده و طرفداران استقلال علیه او شعار دادند.
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد
واقعیت این است خیلی از مربیان بر این عقیده اند تماشای بازی از نزدیک بهتر از مرور فیلم بازی است و به همین خاطر هر گاه زمان داشته باشند بازی حریفان را از نزدیک تماشا می‌کنند
وریا غفوری که پیش از این در دربی، سابقه باز کردن دروازه بیرانوند را در کارنامه دارد، باید دید این‌بار در تقابل با گلر ملی‌پوش سرخپوشان چه عملکردی به جا خواهد گذاشت
شبکه سه سیما اعلام کرده است رقابت تیم‌های پرسپولیس ـ فولاد و همچنین مسابقات دوستانه والیبال تیم ملی ایران در جام واگنر ۲۰۲۲ از این شبکه زنده پخش می‌شود.
اردلان آشتیانی، بازیکن سابق تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری مدعی شد تیم‌های پرسپولیس و منچسترستی برای بازی خداحافظی سیدجلال حسینی روبروی هم قرار می‌گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ