جنون در امارات. یک والی از نلسون در دقیقه ۹۷ برای آرسنال و بازگشت و برد سه بر دو مقابل بورنموث.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کله‌پاچه معمولا به عنوان صبحانه مصرف می‌شود، اما قانونی وجود ندارد که نباید ناهار و شام آن را خورد! البته اگر خوب دقت کنید برای وعده‌ی پایانی روز خیلی سنگین است، پس همان صبح بخورید و قال قضیه را بکنید!
«به کسی که کله‌پاچه دوست نداره چی باید گفت؟» هیچی! باید گفت بیا کله‌پاچه بخور! درست است که قیافه‌ی جالبی ندارد و تصور اینکه داری چه می‌خوری هم چندان لذتبخش نیست! اما...، اما وقتی طعمی به این خوشمزگی دارد اصلا نباید به این فرعیات توجه کرد!
عاشق قهوه لاته هستید؟ دوست دارید به سبک کافی شاپ ها توی خونه هم قهوه لاته خوشمزه و دلچسب بخورید؟ اصلا کار سختی نیست، این ویدئو رو تماشا کنید تا در کمترین زمان راز درست کردن قهوه لاته کافی شاپی توی خونه رو یاد بگیرید.
اگر فردا روزی جوانی ساده دل تحت تاثیر حرف‌های شما برداشت و گلوله‌ای خالی کرد توی سر فلان کسی که شما او را متهم به اخلال در اقتصاد انقلابی می‌دانید هیچ کس مقصر نیست جز شما. اگر فردا روزی جمعی جوان ساده لوح حرف‌های شما را جدی گرفتند و خواستند در این مملکت ترور و مبارزه مسلحانه راه بیندازند فقط و فقط باید گریبان شما را گرفت.
سرمربیان استقلال و صنعت با چهره‌ای بشاش جلوی دوربین‌ها حاضر شدند تا رسما کینه‌ها را کنار بگذارند.
تیم فوتبال سپاهان با وجود جدایی دو هافبک تدافعی خود هنوز اقدامی برای پر کردن جای خالی آنها نداشته است.
شما باید با رفتار خود به گونه‌ای واکنش نشان دهید که مادر شوهرتان متوجه شود از چه چیز‌هایی ناراحت می‌شوید. هرگز موقع بی‌احترامی کردن و دخالت‌های او، شما برای جروبحث اقدام نکنید، چون این طوری او بیشتر به خود اجازه می‌دهد که حرمت شما را بشکند و جلوی پسرش شما را آدم بد داستان جلوه دهد. به طور کلی ضمن حفظ احترام باید کاری کنید که شخصیت شما حفظ شود.
شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در پایان هفته گذشته برای قیمت گذاری گندم جلسه مجدد برگزار کرده و احتمالا قیمت جدید ۱۵ هزار تومان خواهد بود.
سرهنگ سواری‌پور درباره انگیزه این جنایت گفت: دو متهم درپی اختلاف‌هایی که از قبل با مقتول در محل زندگی‌شان داشتند برسر چشم توی چشم شدن و متلک‌گویی باهم درگیر شده اند و سرانجام، چون چاقو همراهشان بوده و نتوانستند خشم خود را کنترل کنند ضربه‌ای به مقتول زده و ازمحل درگیری متواری شده اند.
اولین گل بایرن با هدایت توماس توخل در دیدار امشب مقابل بروسیا دورتموند به شکلی عجیب به ثمر رسید.
نمایش وینگر- مهاجم گل‌گهر کاری کرد تا سرمربی تیم ملی او را دعوت کند.
شب گذشته ورزشگاه فولاد آره‌نا لبریز از جمعیت بود و در این میان وضعیت غیر استاندارد جایگاه خبرنگاران توی ذوق می‌زد.
دیشب یک ماشین توی مسکن‌های مهر گچساران می‌ایستد دوتا ماشین آتش می‌زند و فرار می‌کند. صحنه‌ای به آتش کشیده شدن این ماشین‌ها را مشاهده می‌کنید.
آقای بنیادی‌فر داور خوبی است اما در این جو واقعا ترسیده بود و نتوانست بازی را مدیریت کند
رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار با برخی از بانوان منتخب کشور تاکید کردند: در قضایای اخیر چه کسانی در مقابل فراخوان‌ها ایستادگی کردند؟ همین‌ها که حجاب نیمه کاره دارند زدند توی دهن تبلیغ کننده و فراخوان فرستنده.
مهدی تاج معتقد است که فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس توانسته رای را به سود خود تغییر دهد، با این وجود باید حدود 140 میلیارد تومان به این مربی پرداخت شود.
این تست تصویر ۲ حیوان است که شما در نگاه اول تنها یکی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید. تصویری که شما ابتدای کار متوجه آن شدید پاسخ تست شماست.
بحران‌های هزار توی ایران خودرو چگونه مدیریت شد؟
پویش کتابخوانی "هیس‌طوری" با شعار "یک ماجراجویی شگفت‌انگیز به هزار توی تاریخ" و با رویکرد مطالعه در حوزه تاریخ استعمار هم‌زمان با آغاز رقابت‌های جام‌جهانی قطر، فعالیت خود را آغاز کرد.
حالا معمای بزرگ و سوال ما این است که چه بر سر تیم تهاجمی، زیبا و باروحیه مسابقه ولز آمد؟
شانزدهم نوامبر با آلمان بازی داریم که فدراسیون ایران پیشنهاد داده بیستم بازی کنیم اما ما توی این روز قرار شده به مصاف بلاروس برویم هرچند با کی‌روش بازی نمی‌کنم
رقابت سختی در همه پست‌ها در تیم ملی برقرار است.
پیشکسوت استقلال از بازیکنان این تیم می‌خواهد با شجاعت بازی کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند.
شب، توی جاده، دست آدم برای پنهان کردن تنهایی‌اش حسابی خالی است. این را راننده‌های جاده خیلی‌خوب می‌فهمند. کسانی که روز و شب‌شان در حرکت می‌گذرد، در اتاق کوچک ماشین، در تنهایی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ